Číňané už nechtějí čínská auta, tak zní hlavní zpráva z autosalonu v Šanghaji

11 komentářů

Zelí
22. dubna • 14:27

Číňané už nechtějí čínská auta, ale vypadá to, že evropani ano.

Vidlák
22. dubna • 14:20

Článek jaksi ignoruje základní rozměry celé té záležitosti. V Číně je víc než miliarda lidí, většina z nich na auto zatím nemá a řeč jde jen o pár procentech nejbohatších, kteří si radši koupí auto z dovozu, než čínské. To může být přechodně pro čínské automobilky problém, ale z hlediska vzdálenější budoucnosti je pro ně daleko podstatnější prodej těm ostatním chudším Číňanům, až (jestli) jednou na alespoň nějaké auto mít budou - a budou rádi za čínské. A samozřejmě si čínské automobilky k těmhle Číňanům (v počtech řádu stovek miliónů) rády přičtou část obyvatelstva Evropy (případně severní i jižní Ameriky), která naopak, jak zde již někdo zmínil, na jiné než na čínské v té době už mít nebude.

LOL
22. dubna • 15:45

nebudou. Podstatou ekon. růstu Číny je nízká cena za pracovní sílu. Tedy jakmile by takový čínský dělňas chtěl pořídit auto, stane se jeho práce dražší a tím i méně konkurenceschopná. S dopravou do Evropy se pak už nebude možné vejít pod ceny např. Tureckých či Ukrajinských dělníků.

Zelí
22. dubna • 16:04

Čína je největší trh s novými automobily. Kdo si je tam podle vás kupuje, když je to stát "chuďasů". Prodá se tam víc aut než v usa, což je stát "boháčů".

mobilman
22. dubna • 15:24

to mate recht, vetsina lidi tam skutecne na auto za cely zivot nenasetri a budou radi za jakoukoli sunku pokud bude levna, a za par let i my :)

Chyba????
22. dubna • 13:44

Vzdyt se CitiGo ani nova Octavia v Cine neprodava....

Jaroslav  Matějka
22. dubna • 14:20 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Díky za upozornění. Chybka se vloudila :-O Opraveno a doplněno.

Jenda
22. dubna • 16:34


Kdyby jedna a kdyby jednou...

Cherry
22. dubna • 13:04

Čína jde nahoru, tak bude mít prachy na náš standart :) My jdeme dolů, tak budeme mít akorát na jejich standart :(

mobilman
22. dubna • 15:22

tak to je trefne :)

Fantomas
22. dubna • 11:30

Moc nerozumím tomu, proč rozdělují auta na domácí a zahraniční, když se stejně všechna vyrábí u nich, často možná i v jedné továrně.
Jinak že ani Čína není nafukovací je asi jasné. To zas bude breku a katastrofických článků, až budou mít v Číně aut dost.A asi bych trochu poladil tuto větu:
Možná i proto divu představitelé Chery minulý týden slavnostně oznámili, že chtějí, aby jejich vozy dosáhly v roce 2020 „globální standardy“.

Doporučujeme

Články odjinud