Číňané touží nejvíce po vozech značky BMW

V Číně byl zveřejněn žebříček 100 nejžádanějších značek. Na prvním místě se umístilo BMW, následovaly Rolex a Apple. Až za nimi zůstaly další prémiové automobilové značky Mercedes-Benz a Audi.

Výsledky vyhlásila v Hong-Kongu sídlící společnost Clear Asia na základě průzkumu, kterého se zúčastnilo 2500 čínských zákazníků. „BMW má v Číně silnou pozici, je pro Číňany velmi atraktivní,“ řekl Oliver Cartwright, ředitel Clear Asia. „Vyzdvihují především to, že vozy této značky jsou sexy i spolehlivé, vzrušující i technicky dokonalé.“

Mercedes-Benz obsadil osmou příčku, Audi dvanáctou. Obě značky jsou vysoce hodnocené, obdivované, ale žádná z nich nemá tak silnou přitažlivost pro obyvatele nejlidnatější země světa jako BMW.

Průzkum v Číně byl součástí celosvětového projektu společnosti Clear, jejíž součástí Clear Asia je. V celosvětovém měřítku vede Apple, před Google a BMW. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 

 

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky