Číňané touží nejvíce po vozech značky BMW

V Číně byl zveřejněn žebříček 100 nejžádanějších značek. Na prvním místě se umístilo BMW, následovaly Rolex a Apple. Až za nimi zůstaly další prémiové automobilové značky Mercedes-Benz a Audi.

Výsledky vyhlásila v Hong-Kongu sídlící společnost Clear Asia na základě průzkumu, kterého se zúčastnilo 2500 čínských zákazníků. „BMW má v Číně silnou pozici, je pro Číňany velmi atraktivní,“ řekl Oliver Cartwright, ředitel Clear Asia. „Vyzdvihují především to, že vozy této značky jsou sexy i spolehlivé, vzrušující i technicky dokonalé.“

Mercedes-Benz obsadil osmou příčku, Audi dvanáctou. Obě značky jsou vysoce hodnocené, obdivované, ale žádná z nich nemá tak silnou přitažlivost pro obyvatele nejlidnatější země světa jako BMW.

Průzkum v Číně byl součástí celosvětového projektu společnosti Clear, jejíž součástí Clear Asia je. V celosvětovém měřítku vede Apple, před Google a BMW. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 

 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky