Číňané touží nejvíce po vozech značky BMW

V Číně byl zveřejněn žebříček 100 nejžádanějších značek. Na prvním místě se umístilo BMW, následovaly Rolex a Apple. Až za nimi zůstaly další prémiové automobilové značky Mercedes-Benz a Audi.

Výsledky vyhlásila v Hong-Kongu sídlící společnost Clear Asia na základě průzkumu, kterého se zúčastnilo 2500 čínských zákazníků. „BMW má v Číně silnou pozici, je pro Číňany velmi atraktivní,“ řekl Oliver Cartwright, ředitel Clear Asia. „Vyzdvihují především to, že vozy této značky jsou sexy i spolehlivé, vzrušující i technicky dokonalé.“

Mercedes-Benz obsadil osmou příčku, Audi dvanáctou. Obě značky jsou vysoce hodnocené, obdivované, ale žádná z nich nemá tak silnou přitažlivost pro obyvatele nejlidnatější země světa jako BMW.

Průzkum v Číně byl součástí celosvětového projektu společnosti Clear, jejíž součástí Clear Asia je. V celosvětovém měřítku vede Apple, před Google a BMW. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků