Číňané to spustili, Brilliance BS6 je v Evropě

Číňané to spustili, Brilliance BS6 je v Evropě

První dovozci začali na starém kontinentu nabízet zákazníkům nové vozy čínské  provenience. První vlaštovkou je velká limuzína Brilliance BS6, o jehož dovoz a distribuci se bude starat německá společnost HSO Car Distribution. Brilliance dnes spolupracuje na výrobě vozů pro BMW, Toyotu a Mitsubishi, a i její vlastní vůz vznikl v kooperaci s Porsche, Italdesignem, Pininfarinou.

První dodávka BS6 je již na cestě do Evropy a u vybraných dealerů se objeví v průběhu prosince. V příštím roce by pak chtěl Brilliance prodat 15 000 vozů v celé Evropě. Model byl podroben testům Dekry a TÜV a splňuje všechny požadavky kladené na vůz prodávaný v EU.

V počátku bude dodáván pouze s benzínovými motory. Půjde o čtyřválec 2,0 o výkonu 90 kW (122 k) a točivém momentu 170 Nm. S ním zrychlí na stovku za 13,8 s a dosáhne maximální rychlosti 190 km/h.

Druhým agregát je také čtyřválec. Ten má ovšem objem 2,4 l, výkon 96 kW (130 k) a točivý moment 200 Nm. Tento motor má svůj původ u automobilky Mitsubishi a čínská automobilka jej vyrábí v licenci. S ním zrychlí na stovku za 12,5 s a dosáhne maximální rychlosti 195 km/h.

Vůz s délkou 4 880 mm a rozvorem 2 790 mm nabídne až 550 l zavazadlového prostoru. Model B6 patří mezi klasické sedany a na trhu se bude snažit konkurovat vozům střední třídy. Vůči nim přichází s poměrně neevropským designem, ovšem evropskými výbavami a nízkými cenami.

Přesné specifikace výbav budou ještě upřesněny, jejich jména ale budou znít Comfort a DeLuxe. A dá se očekávat, že budou velmi štědré. Ceny vozu budou sahat od 19 000 euro (cca 530 tisíc Kč) za model 2,0i Comfort až po 23 000 euro (cca 640 tisíc Kč) za model 2,4i DeLuxe. Okolo 20 tisíc euro tak zákazník získá něco, o čem se mu dnes nemůže zdát ani u nejlevnější korejské konkurence. Je zatím otázkou, zda bude tento vůz v nabídce všech zemí Evropské unie, nebo se v počátku soustředí pouze na vybrané trhy. Rozhodně bude k dostání ve státech Beneluxu, kde mají čínské vozy nejlepší postavení, a v Německu.

Přestože nebude BS6 žádnou přehlídkou nejmodernějších technologií, nenáročnému zákazníkovi nabídne všechny potřebné prvky, jako je elektrická výbava, automatická klimatizace, bezpečnostní výbavu na úrovni konkurence, navigaci a mnoho dalšího. A to vše za skvělé ceny.

Brilliance pochopitelně není tím čínským vozem, který by měl zaplavit Evropu, je však prvním důkazem, že čínská ofensiva je opravdu na spadnutí. Nabídka vozů nižších tříd za nedostižné ceny na sebe jistě nenechá dlouho čekat...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brilliance BS6

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků