Číňané si brousí zuby na tři evropské automobilky. Ale které?

11 komentářů

Zelí
25. června • 8:27

S největší pravděpodobností únik informací znamená, že se asi něco připravuje. Něco je asi na prodej. O tom, že čína má hotovosti na nákup dost, není pochyb. Mohou koupit kohokoliv. Ani BMW není mimo. Je v soukromých rukou a pokud by chtěli potomci nacistických pohlavárů prodat, nikdo jim v tom nezabrání.

Jan Havránek
24. června • 17:30

No já bych to tak horký neviděl..... u Nymburka se taky vyrábí čínskou firmou elektronika a to Changhong Europe Electric.... kdo to doma má? kdo si to koupil i přes made in czech republic?

josephko
24. června • 16:51

Nájsť tých výrobcov nebude až taký problém. Najlepšie je ísť vylučovacou metódou:
- Audi, Škoda, VW, Porsche - určite nie
- BMW - určite nie
- Mercedes - určite nie
- Renault - ten má aliancu s Nissanom, takže skôr nie ako áno
- Fiat - keby nebol prepojený s Chryslerom , tak možno áno
Kto zostáva?
- PSA Peugeot a Citroen - tým tečie poriadne do bot, ale či by to francúzska národná hrdosť dovolila, je veľmi otázne.
Kandidátmi sú tak Seat, Ford a Opel.

Karel
25. června • 13:40

Úplná blbost! SEAT s Fordem určitě ne, Opel možná.....

Jan
24. června • 23:36

Myslím, že je proti filosofii WV prodávat cokoli - Seat si nechají (jako varování :-) Myslím, že Fiat by mohl za určitých podmínek prodat jednu značku z portfolia - Lancii - Dlouhodobě na ni serou a evidentně pro ni nic moc neplánují. Na druhou stranu jim chybí výrobní kapacity v číně - od doby kdy skončila spolupráce MB - Chrysler neprodali tam ani jednen Jeep. A to bolí.
Ford spíše ne, zatím nemají až takové potíže. Opel na druhou stranu, by byl vážný kandidát. GM je velmi domýšlivé, a myslí si že jej nahradí v evropě Chevroletem. (Jsou to celkem optimsté) Určitá šance na převzetí by byla také v Coventry - duo Jaguar LandRover sice šlape překrásně, nicméně "matřský" koncern Tata již ne.
Další britskou legendou ku příadnému prodeji by mohl být Aston Martin - jeho portfolio značně zastarává a navíc přestává být cool. No a pak je tu samozřejmě epický souboj s Francouzskou národní hrdostí. Docela bych chtěl vidět střet čínské a francouské kultury...

LUKY
24. června • 22:44

ja to vidim na OPEL !
SEAT je v **** avsak patri VW a nemyslim ze to predaju .. (aj ked .. )

MaňaS
24. června • 18:50

Seat je od VW a ten chce byt na spici tak nebude rozprodávat, Fiat ma pod sebou Abarth, Masserati, Ferrari, Lancii a Alfu Romeo. Videl bych to na PSA

petan
24. června • 18:41

:-aby jsme se nakonec nedivili a nebylo to BMV, nějaké spolupráce už začaly. Národní hrdosti nechme stranou tady jde přece o peníze.

Milan
24. června • 19:55

BAIC vyrábí Mercedesy a Hyundaie,tak je to snad jasné koho Číňani koupí.

honza
24. června • 16:54

ford je jaksi z jineho kontinentu...opel a seat, to bych snad dal cinanovi i zadarmo :-D

jogurt
24. června • 15:44

Tak on počet akvizičních cílů není v EU zas až tak široký. Ve Švédském socialistickém království je vyprodáno, takže těžko může mířít jinam než do hroutících se PSA a Fiatu. A akvírovat cokoli mimo EU - např. v Rusku - pro ně nemá smysl.

Doporučujeme

Články odjinud