Číňané otevřeli v EU automobilku, nabídnou auta za 8000 eur

22 komentářů

redo
23. února • 7:41

Za tú cenu je to v Európe NEPREDAJNÉ.
Čínske auto v tejto triede by urobilo "kariéru" s cenou okolo 5.000 EUR.

rr
24. února • 9:43

To asi take ne, ve tride zacinajici na 5000€ kraluje Dacia Sandero, ktera bude mozna o dost lepsi nez to co, bulhari chteji montovat. A kdo chce v teto kategorii vetsi karu bez ohledu na kvalitu, je tu jeste vychodobalkansky bestseller Thalia..

legnaw
24. února • 14:35

a do toho zacne fiat chrlit nove "yugo" 500L

Nick
22. února • 20:01

No nevím! Jestli to bude mít takovou výdrž co jejich obuv, tak do měsíce chodím pěšky a bos! :-O

furgon
22. února • 19:55

Lobeč... to je ta bejvalá montovna Moskvičů z celků CKD v závodu Balkancaru, tak to má tradici :-D

gojan
23. února • 8:59

Dobrý den,
správně se to jmenuje Loveč

furgon
23. února • 14:26

jj, překlep

eLzyx
22. února • 17:45

ještě, že tu máme VW Up!, Škodu CitiGo, Seat Mii či kolínské prcky v podobné cenové kategorii. Byla by tragédie, kdyby tyhle čínské šunty zaplavily Evropu.

Hloupej Honza
25. února • 12:44

v podobné cenové kategori . Tak ten byl dobrej přihodte ještě nějaký.
Citigo Ambition 44 kW bílej. za 199 990,- na splátky u hodného Škofinu . V hotovosti to je "jen" o pár desítek tisíc víc. Pravděpodobně vám uchází, že čím to auto je v nabídce niže. Tím menší rozdíl je znatelnější. U BMW vs Meďák naopak bude malý rozdíl i statisíc.

gojan
23. února • 9:10

pamatuji , když Japonci začali s kopiemi evropských aut a motocyklů v padesátých
letech a kde jsou dnes. Invazi čínských vozů nelze zabránit jelikož se jedná o stát s nej-
větším technickým a finančním potenciálem. Již v současné době vlastní např. čínská
firma Geely celé Volvo a tento trend bude pokračovat.

eLzyx
23. února • 10:23

jen tomu ještě tleskejte 3-[ Já se naopak budu dál snažit lidi přesvědčit, aby raději podpořili místní evropský průmysl.

Hloupej Honza
25. února • 12:51

A vy si prachy tisknete? Nebo ty auto rozdávaj zadara ? Rozumný je podpořit vlastní rodinu a né jí připravit o prachy koupením dražší káry, než je potřeba. Nějakej prázdnej patriotismus ještě nic nikdy nedokázal.

Zelí
23. února • 10:50

Tady se vyskytuje kupodivu dost pochybných individuí, které lezou japoncům a ostatním asiatům do rektu. A dokonce s obrovským nadšením.
Přitom se nic od počátku jejich automobilizace nezměnilo, pořád žijou jen z pajcování.
Kdyby se v technické praxi uplatňovalo něco jako ACTA tak japonci, číňani, korejci a další asijská havěť neprodá ani šroubek. Včetně všech aut a motocyklů....

Skyline
23. února • 12:56

Nekdy mi pripada, ze to jen hrajes, takovej prevlecenej ondrasik. Takhle blbej snad byt nikdo ani nemuze, vetsinou i ti nejtupejsi uhraci z ucnaku casem sednou za volant jineho auta nez rodicovske fabie/olitaneho dvojkoveho golfu a zjisti, ze je i svet mimo jejich soukromou realitu. Ale chapu, v nemeckem rektu to tak voni, ze ani neni duvod chodit ven :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
nemam
24. února • 11:10

Ale to že Zelí onanuje nad znakem VW ještě neznamená, že japonci a ostatní šikmooká pakáž jsou jen kopírovací paraziti, který světu nikdy nic nepřinesli B-]

Skyline
24. února • 11:19

Presne tak, nic takoveho to neznamena, protoze to neni pravda. B-]

kovis
22. února • 20:23

Mno nevím jestli uvedené vozy byly zrovna správným příkladem "evropského náskoku v technice". Spíš míním, že i jejich cenová výhodnost je pochybná. Viz momentální marketingová masáž na Fiat Punto 2012. 189.900.

eLzyx
23. února • 0:21

tak tyto automobily mají alespoň náskok díky marketingu. Snad se nanajde moc blbý, co si koupí chinawagen :-/

Skyline
23. února • 9:03

V cem jsou plecky jako Citigo lepsi, nez nejaka Cina? V tom, ze je to predrazene?

eLzyx
23. února • 11:11

stejně velké auto za stejné peníze = jen blb by koupil čínský vehykl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
23. února • 12:59

V tom pripade maji cinske vehikly v CR velkou sanci, blbu, kupujicich s nadsenim stejne velke auto dokonce za vic (az mnohem vic) penez jsou tu cele zastupy. Na miste skodovky bych se zacal bat ze ta tupa masa, na kterou se cela leta zameruji zblbne do neceho jineho.

zdenék
28. února • 18:10

Samozřejmě jako obvykle příspěvek arogantního, přechytralého a bezdůvodně sebevědomého "odborníka a znalce" v kombinaci se značnou hloupostí, nejhorší možná varianta při srážce s takovým člověkem. Není snad jediné "diskuze", kterou bys nezasvinil svými rozumy. Nechápu, proč při své zářící inteligenci už dávno nekandiduješ do parlamentu, tvého evidentně kvalitního vzdělání a tvých znalostí jakéhokoliv problému je tady věčná škoda...

Doporučujeme

Články odjinud