Číňané nemají rádi vůni nových aut. Ford tak hledá řešení, jak aroma odstranit

bzzz  |  20. 11. 2018 13:09

Nekolik let vyzkumu Nechte v kazdem novem aute behem prepravy do Ciny 'squatovat' Cinana.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  20. 11. 2018 17:41

Nie je to sranda. Automobilky vedia o probleme chemikalii v interieri auta a snazia sa ho viac alebo menej minimalizovat:
- napr. sedadla su napustene zluceninami bromu, aby neboli horlave
- pri vyrobe plastov sa pouzivaju zmekcovadla plastov, vid. wiki "nejrozšířenější z ftalátů je DEHP (di-2-etylhexyl ftalát), který je považován za reprodukčně a vývojově toxickou látku" https://cs.wikipedia.org/wiki/Ftaláty...
- olovo, tazke kovy a desiatky az stovky dalsich chemikalii
Ako sa tomu branit?
1. Kupit starsie auto, ak to vyhovuje. Starsie auto ma ciastocne "vyprchany" interier.
2. Pri novom aute castejsie vetrat, zvlast ked stoji na horucom slnku.
3. Ftalatov sa organizmus vie zbavit v saune.
4. Kupit auto od znacky, ktora sa to snazi minimalizovat. Napr. v r.2012 bola publikovana US studia, ktora porovnavala auta vzhladom na toxicitu interieru:
https://www.ecocenter.org/healthy-stuff/reports/car... ...
pdf studia https://www.ecocenter.org/sites/default/files/2012_... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2018 21:19

Sranda neni tohle nybrz spotrebni cheap fake velmoc place nad zapachem 'novoty'

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  20. 11. 2018 13:13

Číňané také žerou psy a pijí teplou vodu. No a evropské automobilky na Čínu pěkně dojedou...bo akorát ukradou všechny technologie a udělají to levněji (a méně kvalitně), jak je u nich zvykem v jiných oborech.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  20. 11. 2018 13:27

To je naprosta pravda. Napriklad takovy sroubovy spoj, nebo bodovy svar jsou tak cutting-edge technologie, ze bychom je meli chranit jako duto v hlave.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 11. 2018 13:51

K těm technologiím by se stejně dostali. Kostky jsou vrženy, do 50 let nás ovládnou. Tuhle jsem se rozhlédl po kabině letadla na dálkovém letu. Běloši sledovali mutanty zachraňující planetu, asijské děti si četly knížku. Jak tohle asi může dopadnout?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2018 14:17

Koho to zajima? Ve fotbale, hokeji nebo rugby budou stejne dostavat klepec

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  20. 11. 2018 14:31

Hlavně, aby to nebylo jako ve fotbale. U zápasu Ghana x Turecko je francouzská a německá vlajka.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  20. 11. 2018 13:49

Tak to se nedivím!! Koupil jsem si čínský nakladač a uvnitř je to teda fakt strašný smrad, že bych ho nejraději vyměnil... Obzvlášť, když se pustí topení... Čili jestli problém nebude spíše v ne-kvalitě čínských výrobků... Poznamenávám že mnou zakoupený nakladač je od největšího čínského výrobce, měl by být i nejkvalitnější... Potom tedy jsem rád, že jsem neviděl ty levnější....

Odpovědět  |   | 
buffalo007  |  20. 11. 2018 14:41

Takže si Ford patentoval vyvětrání auta?
Jinak autor článku by měl lépe opisovat cizí články (popřípadě překládat).
V originále je jako hlavní původ zápachu "volatile organic compounds (VOCs)". A mimochodem tam píšou, že při tom větrání se právě měří úroveň VOC. Patentovaný tedy nejspíš bude zařízení, které řídí a kontroluje ono "vyvětrání"

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2018 16:05

Google translate jeste neni bezchybny a tak je potreba mit mezi/za usima

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  20. 11. 2018 14:56

Nejkrasneji voni luxusni interiery vozu zn. SKODA!!! Omamna vune nejjemnejsi kuze a nekvalitnejsiho premioveho dreva je to,proc znacku SKODA tak milujeme!

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  20. 11. 2018 16:19

Podle tvého popisu je to vůně jako být s krávou v lese Upřímně, ještě jsem se neodvážil si škodovku ani vyzkoušet. Nedovolí mi to můj společenský status - musím si vystačit s něčím obyčejnějším

Odpovědět  |   | 
pirate  |  20. 11. 2018 20:26

Nevoní.

Odpovědět  |   | 
Marcel  |  20. 11. 2018 17:17

Vo Forde riešia samé sprostosti. Radšej by sa mali venovať tomu hlavnému - motorom. S ecoboost je to zatiaľ samí prúser.

Odpovědět  |   | 
bob  |  21. 11. 2018 09:35

Zrovna Ford by měl řešit milion jiných problémů než to jak smrdí a nebo voní nová auta :D Mondeo a Focus jsou už jenom stín svých předků, velkou část zisků mají z F-serie a to těžko bude dlouhodobě stačit...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 09:40

No vsak planuji nejake kouzla s Mustangem a reinkarnaci Bronco

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A