TRosku mi uniká proč by “museli” zaměstnanci dealerstvi si dojet pro peníze k němu domu
A řekl jim taky "drobný si nechte" ?
Kolegova manželka kdysi pracovala na pokladně v BMW ve Stodůlkách. Vyprávěla mi, jak kolem roku 2000 běžně Rusáci platili igelitkou plnou peněz. A ona to třeba hodinu dvě přepočítávala...
Nenašel se tam i uříznutý prst?
To spíše vypovídá něco o přístupu k zákazníkovi a ten náš kocourkov se má ještě co učit o přístupu k zákazníkovi ;-)
máte pravdu to by v čr neprošlo, v marketingovém oddělení by to zatrhli páč vrtule je jen pro vyvolené a ne pro chudý plebs
Pěkný no, ale článek je starý asi už dva měsíce blesk :)
už vidím, jak ženou potencionálního zákazníka se slovy "táhněte s těmi drobáky k Hyundai Vy chudáku jeden, baworáky se platí minimálně zlatou, ideálně platinovou kartou". :-D
..potencialneho...
Myslím, že máš dost zkreslenou představu o prodejcích BMW. Je to značka jako každá jiná, nevím, proč ji přisuzovat nějakou image značky pro bohaté lidi. Jejich produkty se dají pořídit i pod milion.
Znacka jako kazda jina zacinajici ovsem na x-nasobku ceny vetsiny beznych (resp pro bezneho cloveka aspon trochu dostupnych) znacek. Ale souhlas, pokud mas namysli, ze je to vzdy predevsim o lidech, se kteryma jednas/komunikujes.
V case budovania znacky musela firma davat klientovy nieco viac ... musela mat nejaku konkurencnu vyhodu ... ci si ju aj udrzala je uz o kvalite ...
Neproslo, protoze by to bylo v rozporu se zakonem o omezeni plateb v hotovosti (max tusim 270 tisic) a obe strany by se vystavily mj riziku pokuty do 500 tisic resp 5 milionu.
No, nějaké příslušenství nebo servis asi kartou, ale celé auto spíš převodem. Nebo přes operák, že.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.