Číňan uháněl s troskami náklaďáku osmdesátikilometrovou rychlostí

V Číně, v níž žije více než miliarda lidí, je možné očividně vše. Kam se na místní „jezdce“ hrabou někteří naši drsní řidiči nákladních automobilů. Ty sice leckdy proklínáme za jejich bezohlednou jízdu na D1, za podivné předjížděcí respektive zdržovací manévry, ale takhle daleko se ještě nedostali… Tedy zatím.

Číňan na snímku převzatém z China Car Times totiž vyrazil na silnici s nákladním vozem, který byl silně poškozený po bouračce. Uháněl s ním osmdesátikilometrovou rychlostí po silnici v jižní části země u města Desheng.

Bez čelního skla, jen tak v brejličkách, možná seděl na dřevěné bedýnce od banánů. Kdoví… Vítr mu křivil tvář, ale on na nic nedbal… Scénu zachytil svým fotoaparátem pohotový řidič, který jel právě v protisměru. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků