Čína zvažuje razantní krok. Hrozí ukončit prodeje vozů se spalovacím pohonem!

Mrdokvas  |  13. 09. 2017 08:53

a cena lithia půjde dramaticky nahoru.. nenechme si vzít to naše..

Odpovědět  |   | 
Saman  |  13. 09. 2017 09:36

do 15 let po lithiu nestekne ani pes

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2017 17:02

Samozřejmě, že neštěkne, protože už žádné nebude.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 09. 2017 18:33

Litia je v zemskej kore dost. Otazka je skor akym sposobom sa bude tazit. No a dalsia, akym sposobom sa bude tazit u nas. A posledna, kto to bude u nas tazit.

Napoveda: za Hitlera sa vyvazala urodna cernozem (najlepsia v Europe) z Ukrajiny do Rise.
Ak citam 'novinky' o faso-jadre EU dnes, nemam iluzie ako to dopadne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 14:52

Další troubové co vědí vo baterkách starou belu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 14:53

Tak určitě, hlavně že Lithia je na Zemi 10x víc než jedovatýho olova

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 09. 2017 10:28

A cena benzínu, nafty a LPG půjde dolů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 15:00

A i tak to nikdo nebude kupovat. Barel už prej nikdy nebude zpět na 100 $.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 09. 2017 20:02

Osobne si myslím, že spaľováky skončia ešte skôr ako v r. 2040. Keď sa raz spustí lavína tejto technológie, tam benziňáky a díslaky budú asi také moderné ako parné lokomotívy...
Stačí k tomu jediné - aby sa cena elektromobilov priblížila cenám spaľovákov. A to je otázka 5, max. 10 rokov.
Elektromobil bude zaujímavý aj ako jazdenka /ojetina/. Na mechanických komponentoch tam nie je veľa vecí, čo by sa mohli pokaziť.

Odpovědět  |   | 
bugatti  |  13. 09. 2017 21:00

jasne jazdenka 70% a viac hodnoty elektromobilu je bateria ktora bude fuč a bude ju treba vymeniť

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 09. 2017 12:49

Prve priusy, dnes uz 20 rocne, maju stale 70-80% kapacity baterie.

Baterie v elektromobiloch su trosku ine ako tie, ktore mas vo svojom mobile.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 15:04

Fuč bude akorát tak tvoje mládí a tvůj spalovák :D

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2017 14:50

Z pohřbu spalováků se vyklubalo to největší párty tohodle století, tak užívejte

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A