Čína + Čína = MG Rover opět na světě

Asi to mnohým nebude znít zrovna příjemně, ale není žádnou neznámou, že jak britské MG, tak britský Rover vlastní čínští majitelé. MG v současnosti patří Nanjingu a Rover SAICu.

Obě automobilky úspěšně rozjely výrobu po zkrachovalých Britech a svět tak opět okouzlují modely MG TF a Rover 75, neboli dnes Roewe 750.

Jenže proč se nespojit a nebýt na trhu silnější? Obě automobilky tak s požehnáním čínské vlády (a ústředního výboru Strany?) rozjedou společný útok s původně evropskými modely na Evropany. Budou spolupracovat jednak na vývoji budoucích modelů a budou spolupracovat také při navyšování výroby, budování prodejní a servisní sítě.

Zřejmě se tak opět dočkáme vozů, které budou mít plný název MG Rover resp. MG Roewe.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků