Chystáte se přespat v Jurském parku? Tak to bychom pro vás něco měli

Jestli bychom někdy vyrazili do divočiny, tak určitě v tomhle. Před Megaraptorem se musí třást i Tyranosaurus Rex.

Jméno Kent Kiehl vám asi nic neřekne, leda byste se pohybovali v psychologických kruzích nebo hodně četli. Americký neurovědec, který strávil spoustu času ve státních věznicích, kde se snažil pomoci diagnostikovat a následně léčit různé mentální poruchy vězňů, je velmi váženým doktorandem.

Přivítejte Destination Frontier. Nissan, který má ledničku, stan a nestojí moc peněz

Přivítejte Destination Frontier. Nissan, který má ledničku, stan a nestojí moc peněz

A s čím takový neurovědec jezdí? Volvem? Lexusem? Ale kdepak, předsudky můžete klidně hodit stranou. Keith má totiž doma Ford F-250 Megaraptor. Ovšem ne ledajaký, tento konkrétní kousek pochází z dílny úpravce MegaRexx.

Jedná se o expediční speciál, se kterým Keith opravdu jezdí podnikat dobrodružství. Oproti standardnímu Raptoru je tedy o 11,4 centimetrů vyšší. To i proto, aby se pod něj vešly pneumatiky o velikosti 46palců, které jsou na discích s deseti šrouby. Nechybí ani naviják značky Warn.

Expediční speciál už najdete i v Česku. Dělá ho Mitsubishi a lze jej objednat

Expediční speciál už najdete i v Česku. Dělá ho Mitsubishi a lze jej objednat

Kempingová zástavba na korbě pak pochází od firmy Nucamp Cirrus a je vyvedena ve stejné barvě jako zbytek auta, čili matně šedá Lead Foot. Uvnitř je pak místo pro posezení, postel a malá kuchyň. 

Lehce upravený motor V8 6.7 litru pod kapotou produkuje výkon 447 kW (600 koní) a vytočí ze sebe 1152 N.m točivého momentu. Pro dlouhé cesty je pro vůz součástí výbavy i náhradní nádrž na 190 litrů benzínu. Takový masakr byste asi do člověka ověšeného tituly a profesora na vysoké škole neřekli, že?

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků