Chystáte se kupovat Renaulta? V autosalonu vás přivítá robot

Renault přišel se zajímavým zpestřením. Do listopadu bude ve svých francouzských showroomech testovat přátelského robota Pepper.
Chystáte se kupovat Renaulta? V autosalonu vás přivítá robot

Francouzská automobilka přichází s netradičním vylepšením svých showroomů. V některých z nich bude na zákazníky čekat robot Pepper.

Projekt spouští Renault už 16. března a zatím poběží do listopadu letošního roku. Více než 100 přátelských robotů Pepper rozmístí v showroomech po celé Francii. Zákaznící si budou moci objednat na webu schůzku s tímto robotem v pobočce dle jejich výběru. 

Renault přiveze do Ženevy překvapení v podobě elektromobilu

Renault přiveze do Ženevy překvapení v podobě elektromobilu

"S robotem Pepper budeme nabízet zákazníkům jedinečný obchodní zážitek. Tento příjemný malý robot je pro nás skvělým vyslancem naší značky," řekla Valérie Candeiller, ředitelka reklamy Renault France. 

Robot byl vyvinut společností Softbank Robotics, předním světovým hráčem v oblasti robotiky. Pepper dokáže mluvit, pohybovat se a dokonce i tančit. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků