bylo by to zajímavější, kdyby to letadlo tlačil a kapitán by nepomáhal motorama.:-D
chujovina, ja som potlačil vagón, no kto je lepší v pomere na hmotnosť 1,5t vs 150t alebo ja 75kg vs 20t :-)
když si dítě stoupne na spojovací šroub u spřáhel, tak se ty vagony taky pohnou :-D:-D:-D
já jsem taky v mládí tlačil vagony :-D dnešní mládež ani neví, že existují odstavný koleje a v mražákách je technický led.;-)
Elektrické Mini, auto s malou baterkou, malým dojezdem co přijde na trh pozdě se aspoň snaží nahnat vodu taháním letadel. B-]
Měli zapojit ty co nesmí lítat, ať jsou alespoň k něčemu užitečné.
Letadlo utáhne i člověk, ale problém je v tom, že narozdíl od tahače, který je k tomu určený to moc dlouho nevydží a stejně dopadne tohle...
Tyhle prezentace mě fakt štvou. Na rovince není problém utáhnout 4000 tunovou loď. O tahacím prvku to nic neříká, maximálně o tom, jak dobré lano vybrali a zda se jim podařilo minimalizovat valivý odpor, respektive zda tažný prvek má větší přilnavost...
Opakovaný vtip (Touareg) už není vtipem, ale trapností.
A kolik baterií je potřeba na přetažení pár letadel během jedodenní směny? A pak bych chtěl vidět, jak po takovém dnu vypadá elektromotor a kabely, pokud se neupečou :-D:-D:-DB-]Jinak takovou práci zvládne i dobře zpřevodovaný a zatížený zahradní traktůrek.
elektricke tahace letadel "Towbarless" se zacinaj objevovat stale casteji, maji sice i diesel, ale jen jako generator elektriny pro elektromotor, takze hybridy, od ciste dieselovych se upousti celkem rychle, vyhody elektromotoru jsou u takovych stroju celkem jasne, servisovani prevodovek je u techto stroju celkem nakladna zalezitost a to klidne i po 1000 hodinach provozu
To by po rovince s tvrdýma kolama utáhl každý 4-vàlec,, kdyby měl spec. redukci na roztažení
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.