Chystané elektrické Mini jako tahač letadel. 150tunový Boeing nebyl problém

12 komentářů

petr r. (petrumr)
3. června • 20:15

bylo by to zajímavější, kdyby to letadlo tlačil a kapitán by nepomáhal motorama.:-D

julo19
3. června • 8:34

chujovina, ja som potlačil vagón, no kto je lepší v pomere na hmotnosť 1,5t vs 150t alebo
ja 75kg vs 20t :-)

kolemjdoucí
3. června • 15:46

když si dítě stoupne na spojovací šroub u spřáhel, tak se ty vagony taky pohnou :-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
3. června • 20:13

já jsem taky v mládí tlačil vagony :-D dnešní mládež ani neví, že existují odstavný koleje a v mražákách je technický led.;-)

Kuk Vykuk
3. června • 7:57

Elektrické Mini, auto s malou baterkou, malým dojezdem co přijde na trh pozdě se aspoň snaží nahnat vodu taháním letadel. B-]

puk123
2. června • 21:54

Měli zapojit ty co nesmí lítat, ať jsou alespoň k něčemu užitečné.

Neurotic
2. června • 14:41

Letadlo utáhne i člověk, ale problém je v tom, že narozdíl od tahače, který je k tomu určený to moc dlouho nevydží a stejně dopadne tohle...

Net
2. června • 14:16

Tyhle prezentace mě fakt štvou. Na rovince není problém utáhnout 4000 tunovou loď. O tahacím prvku to nic neříká, maximálně o tom, jak dobré lano vybrali a zda se jim podařilo minimalizovat valivý odpor, respektive zda tažný prvek má větší přilnavost...

.
2. června • 12:45

Opakovaný vtip (Touareg) už není vtipem, ale trapností.

kolemjdoucí
2. června • 11:49

A kolik baterií je potřeba na přetažení pár letadel během jedodenní směny? A pak bych chtěl vidět, jak po takovém dnu vypadá elektromotor a kabely, pokud se neupečou :-D:-D:-DB-]Jinak takovou práci zvládne i dobře zpřevodovaný a zatížený zahradní traktůrek.

iPace
2. června • 18:15

elektricke tahace letadel "Towbarless" se zacinaj objevovat stale casteji, maji sice i diesel, ale jen jako generator elektriny pro elektromotor, takze hybridy, od ciste dieselovych se upousti celkem rychle, vyhody elektromotoru jsou u takovych stroju celkem jasne, servisovani prevodovek je u techto stroju celkem nakladna zalezitost a to klidne i po 1000 hodinach provozu

Al
2. června • 11:34

To by po rovince s tvrdýma kolama utáhl každý 4-vàlec,, kdyby měl spec. redukci na roztažení

Doporučujeme

Články odjinud