Chystá se nová Dacia! Mohl by to být kompaktní crossover

Rumunská automobilka Dacia chystá rozšíření nabídky modelů. Podle současných informací půjde o nový kompaktní crossover postavený na základu Dusteru. Otázkou zůstává, jestli se ukáže i u nás.

Automobilce Dacia se v posledních letech daří, a nemám nyní na mysli pouze prodejní výsledky. S novou generací Dusteru, který se už prohání i po českých silnicích, se jí dokonce daří vymanit z image výrobce vyloženě levně vyhlížejících aut. Uznejte sami – nový Duster vypadá na dřívější poměry Dacie výborně jak zvenku, tak uvnitř, a navíc je stále za super peníze.

Nejrychlejší Dacia Duster měla 850 koní vyladěných pro Pikes Peak

Nejrychlejší Dacia Duster měla 850 koní vyladěných pro Pikes Peak

Nezůstane nicméně pouze u modelů, které známe z našeho trhu. Na internetu se už v březnu letošního roku objevily informace o chystané novince. Má jít o nový kompaktní crossover postavený na platformě Dusteru, podle všeho nicméně nebude dostupný na našem trhu. Premiéra by se měla odehrát v srpnu v Moskvě, což značí zacílení hlavně pro ruský trh.

Duster přišel o dva zážehové motory. Mohou za to emise a slabý odbyt?

Duster přišel o dva zážehové motory. Mohou za to emise a slabý odbyt?

Rumunská značka stále není příliš konkrétní, v rámci padesátého výročí od otevření hlavního závodu v Mioveni, a zároveň vyrobení prvního vozu (Dacia 1300) však zveřejnila alespoň snímek zahaleného vozu. Podle linií vystupujících zpod plachty se patrně dočkáme dalšího designem zajímavého kousku.

Platforma Dusteru napovídá, že nebude chybět pohon všech kol, což je pro Rusy dobrá zpráva. Vůz by měl dostat loga Renaultu, každému ale bude jasné, odkud vítr vane. Další možností je, že bude nabízen na asijských trzích, rozhodnutí však nemá padnout dříve než s koncem tohoto desetiletí.

~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.1evz0his
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků