Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

Má číslo 0059, které odkazuje na letopočet 1959, v němž spatřilo světlo světa první klasické Mini, je pokryté spoustou prvků z karbonu a má i množství dalších technologií ze závodních aut.

Řeč je o konceptu Mini John Cooper Works GP koncept, který navazuje na dva předcházející stejně označované vozy z let 2006 a 2012. Jelikož ty tehdy vznikly v limitované dvoutisícové sérii, dá se předpokládat, že i tento výtvor si vyvolení zákazníci budou moci koupit.

Oproti sériovému Mini John Cooper Works bude mít tato "lahůdka" širší rozchod a zřejmě i pár koníků navíc. O tom se ale zatím mlčí.

Interiér bude velmi spartánský. Chybí čalounění stropu, dveřní panely a samozřejmě i zadní sedačky. Naopak je tu bezpečnostní klec, skořepinová sedadla, hasicí přístroj nebo pětibodové bezpečnostní pásy.

Více se dozvíme přímo ve Frankfurtu, kde bude mít příští týden Autorevue.cz své dva redaktory. 

Zatím se podívejte na sadu obrázků: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků