Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

Má číslo 0059, které odkazuje na letopočet 1959, v němž spatřilo světlo světa první klasické Mini, je pokryté spoustou prvků z karbonu a má i množství dalších technologií ze závodních aut.

Řeč je o konceptu Mini John Cooper Works GP koncept, který navazuje na dva předcházející stejně označované vozy z let 2006 a 2012. Jelikož ty tehdy vznikly v limitované dvoutisícové sérii, dá se předpokládat, že i tento výtvor si vyvolení zákazníci budou moci koupit.

Oproti sériovému Mini John Cooper Works bude mít tato "lahůdka" širší rozchod a zřejmě i pár koníků navíc. O tom se ale zatím mlčí.

Interiér bude velmi spartánský. Chybí čalounění stropu, dveřní panely a samozřejmě i zadní sedačky. Naopak je tu bezpečnostní klec, skořepinová sedadla, hasicí přístroj nebo pětibodové bezpečnostní pásy.

Více se dozvíme přímo ve Frankfurtu, kde bude mít příští týden Autorevue.cz své dva redaktory. 

Zatím se podívejte na sadu obrázků: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků