Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

Má číslo 0059, které odkazuje na letopočet 1959, v němž spatřilo světlo světa první klasické Mini, je pokryté spoustou prvků z karbonu a má i množství dalších technologií ze závodních aut.

Řeč je o konceptu Mini John Cooper Works GP koncept, který navazuje na dva předcházející stejně označované vozy z let 2006 a 2012. Jelikož ty tehdy vznikly v limitované dvoutisícové sérii, dá se předpokládat, že i tento výtvor si vyvolení zákazníci budou moci koupit.

Oproti sériovému Mini John Cooper Works bude mít tato "lahůdka" širší rozchod a zřejmě i pár koníků navíc. O tom se ale zatím mlčí.

Interiér bude velmi spartánský. Chybí čalounění stropu, dveřní panely a samozřejmě i zadní sedačky. Naopak je tu bezpečnostní klec, skořepinová sedadla, hasicí přístroj nebo pětibodové bezpečnostní pásy.

Více se dozvíme přímo ve Frankfurtu, kde bude mít příští týden Autorevue.cz své dva redaktory. 

Zatím se podívejte na sadu obrázků: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků