Chystá Ford celou rodinu modelů Bronco? Uniklé fotky tomu nasvědčují

Ford již dříve potvrdil oživení kultovního modelu Bronco a nyní se o terénní ikoně známé především v USA objevují další a další informace. Například, že přijede v několika velikostech.

V USA známý teréňák Ford Bronco chystá návrat v plné parádě a americká značka plánuje novinku uvést jako globální model, který nebude určen pouze amerických zákazníkům. Nejnovější uniklé záběry z konference dealerů Fordu ke všemu naznačují, že Bronco se vynasnaží zaujmout ještě širší publikum, než se očekávalo.

Na prezentaci byla totiž ukázána podoba menší varianty Bronca, která se zařadí pod plnohodnotný „full-size“ model. Tvary velkého Bronca mají být přitom zvýrazněny stínem, který je na pořízených fotkách schován za jeho menším derivátem. Vrcholné Bronco má tedy přijet s mnohem hranatějšími tvary moderního off-roadu (na rozdíl od malého SUV), jenž bude mít na pátých dveřích postaru umístěné rezervní kolo.

Na nové Bronco čekat nemusíte. Klasiku s V8 z Mustangu vám postaví Icon

Na nové Bronco čekat nemusíte. Klasiku s V8 z Mustangu vám postaví Icon

Stín velkého Bronca ke všemu částečně odpovídá upoutávce, kterou nám Ford ukázal již dříve. Mezi spekulacemi se nadále objevují informace, že Ford plánuje uvést Bronco jakožto celou řadu různě specifikovaných modelů zaměřených do terénu. Malý a velký model by tak mohly v budoucnu doplnit další deriváty.

Malé Bronco bude tedy fungovat jako nejdostupnější varianta, zatímco velký model zastane funkci vlajkové lodi řady. U něj se počítá s klasickým použitím žebřinového rámu a pohonu všech kol s uzávěrkami i redukční převodovkou. Bronco bude ostatně konkurovat dalším off-roadům na trhu jako například Jeepu Wrangler nebo nadcházející generaci Land Roveru Defender.

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Pod kapotou velkého Bronca lze očekávat motory EcoBoost, které nyní používají pick-upy Raptor či Ranger, tedy přeplňované čtyřválce nebo šestiválce. Na přesnější technické specifikace je ale zatím brzo. Obě verze Bronca by se nám měly každopádně ukázat již během příštího roku v rozmezí několika měsíců.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků