Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Nejnovější ochranné známky registrované společností BMW patří označení M1 CS až M8 CS. To znamená, že mnichovská automobilka zamýšlí přiostřit svoje modely z divize M
Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Zkratka CS za příslušným označením typu vozu BMW vždy označovala Coupe Sport - neboli sportovní kupé. Nyní si mnichovský výrobce aut nechal zaregistrovat označení M1 CS až M8 CS.

To fanouškům přiostřených verzí divize M dává naději, že se v brzké době něčeho takového dočkají.

V současnosti se nejreálněji její továrně „vytuněná“ M2. Prosakují informace, že by nejmenší „emkový“ model mohl dostat motor z větší M3 (M4). V balíčku Competition je tento motor nyní naladěn na výkon 444 koní.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Spekulace přiživuje rovněž přiložené video, ve kterém má testovací prototyp M2 koncovky výfuků umístěné podobně jako M3/M4. Interiér se zde ukazuje v odlehčené verzi a doplňky na karoserii zvyšují aerodynamickou efektivitu modelu. Přesně to jsou prvky, které by měly okruhově zaměřené modely CS dostat, podobně jako slavná M3 E46 CSL.

Z dalších současných modelů divize M by se mohl ostřejší verze dočkat právě duo M3/M4. Oficiální informace ale neexistují, a tak nezbývá než čekat na děj věcí příštích.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků