Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Nejnovější ochranné známky registrované společností BMW patří označení M1 CS až M8 CS. To znamená, že mnichovská automobilka zamýšlí přiostřit svoje modely z divize M
Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Zkratka CS za příslušným označením typu vozu BMW vždy označovala Coupe Sport - neboli sportovní kupé. Nyní si mnichovský výrobce aut nechal zaregistrovat označení M1 CS až M8 CS.

To fanouškům přiostřených verzí divize M dává naději, že se v brzké době něčeho takového dočkají.

V současnosti se nejreálněji její továrně „vytuněná“ M2. Prosakují informace, že by nejmenší „emkový“ model mohl dostat motor z větší M3 (M4). V balíčku Competition je tento motor nyní naladěn na výkon 444 koní.

Video | BMW | Sportovní auta | Kupé | První svezení

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Spekulace přiživuje rovněž přiložené video, ve kterém má testovací prototyp M2 koncovky výfuků umístěné podobně jako M3/M4. Interiér se zde ukazuje v odlehčené verzi a doplňky na karoserii zvyšují aerodynamickou efektivitu modelu. Přesně to jsou prvky, které by měly okruhově zaměřené modely CS dostat, podobně jako slavná M3 E46 CSL.

Z dalších současných modelů divize M by se mohl ostřejší verze dočkat právě duo M3/M4. Oficiální informace ale neexistují, a tak nezbývá než čekat na děj věcí příštích.

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků