Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Nejnovější ochranné známky registrované společností BMW patří označení M1 CS až M8 CS. To znamená, že mnichovská automobilka zamýšlí přiostřit svoje modely z divize M
Chystá BMW ještě ostřejší modely M? Registrovat si nechala označení CS

Zkratka CS za příslušným označením typu vozu BMW vždy označovala Coupe Sport - neboli sportovní kupé. Nyní si mnichovský výrobce aut nechal zaregistrovat označení M1 CS až M8 CS.

To fanouškům přiostřených verzí divize M dává naději, že se v brzké době něčeho takového dočkají.

V současnosti se nejreálněji její továrně „vytuněná“ M2. Prosakují informace, že by nejmenší „emkový“ model mohl dostat motor z větší M3 (M4). V balíčku Competition je tento motor nyní naladěn na výkon 444 koní.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Spekulace přiživuje rovněž přiložené video, ve kterém má testovací prototyp M2 koncovky výfuků umístěné podobně jako M3/M4. Interiér se zde ukazuje v odlehčené verzi a doplňky na karoserii zvyšují aerodynamickou efektivitu modelu. Přesně to jsou prvky, které by měly okruhově zaměřené modely CS dostat, podobně jako slavná M3 E46 CSL.

Z dalších současných modelů divize M by se mohl ostřejší verze dočkat právě duo M3/M4. Oficiální informace ale neexistují, a tak nezbývá než čekat na děj věcí příštích.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků