Chybka se vloudila, Porsche přerušilo výrobu v Lipsku

Tahle zpráva mne zaujala. Agentura Reuters oznámila, že Porsche dnes zastavilo kvůli rozvodněným řekám výrobu ve své továrně v Lipsku. Z výrobních linek zde sjíždějí SUV Cayenne a sedan Panamera.
Chybka se vloudila, Porsche přerušilo výrobu v Lipsku

Porsche oznámilo svým zaměstnanců, že toto opatření platí až do té doby, dokud se ničivá povodeň nepřežene.

„Máme problém s dopravou komponent ze závodu Volkswagenu z Bratislavy. Ty jsou dopravovány po železnici přes Českou republiku,“ řekl mluvčí Porsche.

Podle jeho slov denní produkce v závodě v Lipsku činí 450 vozů.

Při těchto slovech mluvčího jsem si vzpomněl na svoji loňskou návštěvu továrny Porsche v Lipsku. Tehdy mi to nedalo a zeptal jsem se ředitele Lamla, na jak dlouho dopředu jsou v továrně zásobeny.

Odpověděl mi tehdy dosti sebevědomě: „Máme zásoby náhradních dílů jen na jeden den dopředu. Tady musí vše na sebe navazovat. A navazuje. Máme to promyšlené.“

Nechci si hrát na proroka, ale už loni jsem zauvažoval ve své reportáži nad tím, co by kdyby... že stačí malý zádrhel a …
 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků