Chuťovka pro Čínu: Citroën udělal z crossoveru sedan a výsledek tahá za oči

Allamarein  |  02. 05. 2020 14:29

Designově taková C-Elysée na chůdách.

Odpovědět  |   | 
 |  02. 05. 2020 16:20

Popravdě to tahá za oči míň než Roomster svého času, než Rapid svého času a než Superb II... Sedan... A nikdo o tahání oči nic nepsal. Jako jo, oči to tahá, je ne o nic víc než výše zmíněni.

S ohledem na cenu a určení si to jako jednoduchý a odolný povoz dokážu představit... I tady...

Odpovědět  |   | 

hodně lidí by to ocenilo třeba k rozhodování mezi dustrem i u nás, v rusku by na to byla fronta.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 17:40

301 a Elysée si tu své místo našly, takže i tohle by se uchytilo, i když možná méně. Ale přiznám se, že je to snad první cross-sedan, který znám.

Odpovědět  |   | 
krtek  |  02. 05. 2020 18:02

Ještě tu bylo Volvo s60 cross country

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 18:33

To mě minulo, musel jsem si ho vyhledat. A není divu, limitka pouze pro USA...

Odpovědět  |   | 
krtek  |  02. 05. 2020 21:21
Q  |  03. 05. 2020 12:28

Suzuki dělalo SX4 ve verzi sedan. A Subaru dělalo sedan Legacy v "outbackové verzi".

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 05. 2020 20:49

Legacy jsem neznal... A na SX4 jsem zapomněl, to je fakt.

Odpovědět  |   | 
viper  |  02. 05. 2020 18:50

Jo Citroen už umí dělat jenom chuťovky Od té doby co to převzala Jackson a z původního sloganu "Citroen Creative Technology" udělali "Citroen" (rozuměj low-cost) tak to ani jinak jinak dopadnout nemohlo

Odpovědět  |   | 
ZF  |  02. 05. 2020 19:47

Bodejť, z Cretive Technology tam nezůstalo vůbec nic. Jen cirkusácká auta.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 05. 2020 19:39

CINANIA MUSIA MAT SEDANY A LIMUZINY - AJKED MAJU PRIEMERNU VYSKU 1,5 M .. A MY TU BUDEME CHODIT NA HATCHBACKOCH S 3VALCAMI

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 20:09

Tobě někdo nutí hatchback a ještě s tříválcem? To máš blbé. Já měl na výběr plno druhů karoserií a různé motorizace...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 05. 2020 21:39

cim sme si to zasluzili ze pre cinu robia predlhzene modely klasickych sedanov a u nas nedostat ani uz pomaly atmosferu

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 22:20

Jo, pro Čínu udělají sedan z čehokoli. To, že to není pěkné ani povedené, to není důležité. Číňani prostě auta vnímají jinak.
Ale jinak nechápu, proč tu bulíš jak nějaká slečinka, a navíc ještě plácáš naprosté nesmysly. Chceš atmosféru? Hyunda i30, Toyota Corolla, Fiat Tipo, všechna malá auta... A to jsem se nad tím ani moc nezamýšlel.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  03. 05. 2020 10:28

to bol priklad.. a atmosferu som dal ako dalsiu vec co sa unas vytraca .. ale rad by som aspon nad 2,5 l benzin 4x4 alebo rwd.. co ma len mazda 6 aj to len v fwd samozrejme pre europu

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 05. 2020 11:47

Jasně... vychytal jsem tě na první kravině, na druhé, tak už vymýšlíš takové parametry, aby to vyšlo zaručeně nesplnitelně a ty sis mohl dál stěžovat.

Odpovědět  |   | 
cxcxxcxcxcx  |  04. 05. 2020 17:05

socka sa ozvala. tak si priplat za 6v.....
dalsi blazon co by chcel 300k za 5€....

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  02. 05. 2020 21:08

Fuj, to je hnusný. Ještě že ty fotky jsou tak tragický, to už by pak nešlo vydržet vůbec.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  03. 05. 2020 19:34

No, proti škodovkám je tohle naprostý krasavec, prostě bomba!!!

Odpovědět  |   | 
HRD  |  03. 05. 2020 08:10

Vždyť tohle bude také výhradně tříválec, musíš pořádně číst, než začneš tlachat. A kterej pitomec si myslí, že průměrná výška číňanů je 1,5 m? Budeš se divit, ale číňani jsou vyšší než my. Japonci stejní jako my. Malí jsou korejci, laosani, kambodžani, ...

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  03. 05. 2020 10:00

Proč je zde tolik lidí co lze? Ve fóru, i zde....

Průměrná výška Číňana je 172 cm, pokud by se bral průměr i s ženami bude to ještě o výraznější kus méně než by to bylo u Evropanů.

Češi patří mezi 5 nejvyšších národů na světě, kdy průměrná výška Čecha je 180 cm. To je propastný rozdíl.

Takže proste jsou to prcci, takže to o velikosti je prostě pravda. To že krapet povyrostli v poslední době na tom nic nemění. To mi taky. Pořád jich bude 80% menších nez já a průměrný Čech tam bude za obra!! A Číňanka bude Čechovi sotva do pasu 150 cm naprosto běžná výška, u nás už výjimka.

Odpovědět  |   | 
cxcxxcxcxcx  |  03. 05. 2020 08:27

v cine jim za to utrhnou ruce

Odpovědět  |   | 

protože to je větší jak škoda, třeba octávka IV je pro 180cm-max

Odpovědět  |   | 
p.  |  03. 05. 2020 10:06

Casem nafouknou kufr na kombika a maji z toho Koktu Scout jak vysitou
Sice bez ctyrkolky, ale to chaluparum nevadi... tady by jim pri te cene to chatari a domkari brali vsema deseti... podobne jako ma uspech Dacia

Odpovědět  |   | 

Tuším, že máš překlep, jestli myslíš škodu, tak ta už není rájem chatařů dobrých 15 let a ještě škoda má 4X4 haldex a na dustera se nechytá ani průchodností a taky cenou, rozuměj za jednu škodovku jsou dva dusteři. Jestli vy jezdíte škodovkou třígeneračně, tak poznám lidi, co jezdí jednogeneračně.

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  03. 05. 2020 10:47

Ty kokso, to je ale hňusný krám...

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  03. 05. 2020 19:36

Škodovky jsou nepoměrně hnusnější.

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  03. 05. 2020 22:18

Ja ti neviem Luďku... Nech sa pozriem na akýkoľvek z posledných modelov škody, všetky sú krajšie (...ale dizajn je subjektívna vec). A fakt nie som škodovák. Som len Čobolák.

Odpovědět  |   | 
Contradark  |  04. 05. 2020 13:53

Doba, kdy dělal Citroen krásná auta je dávno pryč. Teď to jsou jen samé rádoby funky cool crazy hnusné barevné krabice a á la crossovery.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 05. 2020 19:10

Dříve se čínská auta snažila vypadat, jako ta evropská, dneska je to naopak. Hrůza.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A