Chuck Norris je tváří Fiatu Professional. Jsme zvědavi, co s jejich auty dokáže

Fiatu budou možná nového ambasadora ostatní závidět.
Chuck Norris je tváří Fiatu Professional. Jsme zvědavi, co s jejich auty dokáže

Chuck Norris sice nepotřebuje auto, protože se podle jednoho z vtipů, které o něm kolují, všude dostane dříve pěšky, přesto se stává tváří užitkového oddělení Fiatu.

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Unikát Fiat 500 Jolly Ghia z roku 1970 je teď k mání

Slavný sedmasedmdesátník bude hlavní tváří propagační kampaně, která odstartuje příští měsíc. "Chuck Norris je pro Fiat Professional přirozeným partnerem. Hodnoty značky jsou totiž výdrž, spolehlivost, dynamika a blízkost k publiku," stojí v mezinárodní tiskové zprávě výrobce.

Bližší podrobnosti, kromě jediné fotografie, zatím Italové nezveřejnili. Kreativci z marketingového oddělení mají však právě s Norrisem a jeho veskrze pozitivní a vtipem oplývající aurou o něco jednodušší práci. Můžeme se tedy těšit na zajímavou kampaň.

Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Pod Fiat Professional patří modely Fiorino, Dobló, Talento a Ducato. Nedávno přibyl i pick-up Fullback. Automobilka využívá spolupráce s konkurenty. Fiorino s Ducatem tak mají kořeny i ve Francii u PSA, stejěn jako Talento je spřízněné s Renaultem Trafic. Fullback je pak postaven na základech Mitsubishi L200.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků