Fiatu budou možná nového ambasadora ostatní závidět.
Chuck Norris sice nepotřebuje auto, protože se podle jednoho z vtipů, které o něm kolují, všude dostane dříve pěšky, přesto se stává tváří užitkového oddělení Fiatu.
Slavný sedmasedmdesátník bude hlavní tváří propagační kampaně, která odstartuje příští měsíc. "Chuck Norris je pro Fiat Professional přirozeným partnerem. Hodnoty značky jsou totiž výdrž, spolehlivost, dynamika a blízkost k publiku," stojí v mezinárodní tiskové zprávě výrobce.
Bližší podrobnosti, kromě jediné fotografie, zatím Italové nezveřejnili. Kreativci z marketingového oddělení mají však právě s Norrisem a jeho veskrze pozitivní a vtipem oplývající aurou o něco jednodušší práci. Můžeme se tedy těšit na zajímavou kampaň.
Pod Fiat Professional patří modely Fiorino, Dobló, Talento a Ducato. Nedávno přibyl i pick-up Fullback. Automobilka využívá spolupráce s konkurenty. Fiorino s Ducatem tak mají kořeny i ve Francii u PSA, stejěn jako Talento je spřízněné s Renaultem Trafic. Fullback je pak postaven na základech Mitsubishi L200.