Chtěli byste Scalu RS? Škoda v Německu nabízí něco podobného, spoléhá na ABT

28 komentářů

Glosa
14. února • 20:36

Je az k popukani,jak pise Micka a snazi se nebyt poznan.
A ''mensa'' znamena jen jedno - pokud vam to neco rika plkouni

stealth01
14. února • 21:20

Běž už spinkat trdlíku.

666
11. února • 21:13

Nechtěli...

Assasin
11. února • 13:47

Ne.

WRC Fabia R2 TwinCharger
11. února • 13:44

Samozřejmě že by ji takovou snad všichni chtěli... a jak by si libovali v té prémiové dynamice na denní ježdění (bych mohl vyprávětB-]). Jenže zaplatit kupní cenu, provoz a pojištění takové machrovinky už tak moc ne. Vstupní cena do klubu nadstandardnich Škodovek je neúprosné síto. Ale to my petrolheadi přece víme;-)

TVK
11. února • 21:59

A co extrémního tedy podle vás znamená provoz a pojištění takového běžného warmhatche na rozdíl od výchozího zakladu? Pro petrolheada totiž nic výjimečného, i kdyby litr spotřeby na sto nahoru a možná dva litry v pojistce ...

Michal2
12. února • 8:58

TVK O3rs tsi 7leté ca 11tisíc vč havarijního,Znojmo,žádná škoda

WRC Fabia R2 TwinCharger
11. února • 22:20

870 je vstupenka do klubu. To stačí ne? Pak ještě jezdit 10l na sto a dvacku ročně za havarijko. To petrolhead zná ale ne každý schopen cálnout

JaneK
12. února • 3:39

Za plne vybavenou RS 245 platim havarijko s celnim sklem lehce pres 16 tisic rocne s plnejma bonusama. Bez bonusu udajne pres 40 tisic, coz se mi za Octavku uz zda docela drzost. Spotreba dlouhodobe 8,5l, za premii jsem to nikdy nepovazoval, je to proste Octavka, ale je to pekny auto a mam ho rad.....znate to, velkej kufr :-D

Rolf
11. února • 22:37

A to píšu zase já. Tak bacha Míčko.
Jsem všude.

stealth01
12. února • 7:18

Brzy ti to končí, tak si to ještě užij.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rolf
12. února • 9:51

Konci tady hodne lidi,ale ja to nebudu. To si zapamatuj az budu zamitat tvoji registraci

stealth01
12. února • 14:00

Tupost nezná mezí. Co třeba... kdyby... tady nebyla vůbec diskuze... Už chápeš? Užívej.

Twan
13. února • 20:16

To by ale bylo smutné kdyby hloupost vyhrála...ono by stačilo trochu zapracovat a banovat trochu sofistikovaněji. Možnosti jistě existují a je škoda přijít o kdysi celkem slušnou diskuzi.

Glosa
13. února • 20:50

Jenže lidé jako vy a Mička to zničil.

__
14. února • 12:04

Základ tvé blbosti je v tom, že hledáš chyby jen u druhých, dosti nevybíravým způsobem, a stále si vymýšlíš samé konspirace.

stealth01
14. února • 20:03

To není blbost, IQ podle mě bude mít kolem těch 90-100. Spíše jde u něj o nízké sebevědomí, nedostatky v tom, jak vypadá a možná se mu ostatní vysmívali. Je mi ho líto, on je ubohý a postižený člověk. Zaslouží si soucit.

Glosa
14. února • 13:33

Přesně jsi popsal Míčku.

TVK
11. února • 22:35

Jde o německou cenu, která je pro cesky trh bezpředmětná. A i kdyby, tak české ceny jsou u standardu o 25% níž, tahle limitka se tu prodávat nebude.Spotřeba 10 litrů u objemu 1.5? Povídejte, prehanejte. U služebních aut s 1.4/1.5TSi, kde mne spotřeba skutečně netrápí, jezdím za hranicí limitu v ČR i okolních zemích s rezervou do 7 litrů. Za 10 dlouhodobě jezdím s 2x tak výkonnou čtyřkolkou.A pojistka? Ta čtyřkolka jako nova měla plnou pojistku za 12 ...

Rolfa
11. února • 16:09

190 je pro tebe premié.
To nemá ta tvoje utahaná herka

stealth01
12. února • 7:17

Nepovyšuj se nad ostatní, prosím. Mohl bys mi prozradit, kolik ty máš v garáži koní? Já třeba 150. Teď zkus ty, jestli mě trumfneš. Díky.

Rolfa
11. února • 13:15

Za ty peníze je 2.o
Hybrid 180 koní kombi Auris .
Takže není co řešit.
A pojistku v Česku na to ABT ,tu bych platit nechtěl. A těch výjimek na pojistnou událost. Nesmysl .

Pikus
13. února • 22:11

Hyundai i30 N a nebo letos bude i i20N

Glosa
13. února • 22:22

Auto a ne plečka čínsko korejská.

Erich
12. února • 11:24

Prosím tě a kde se dá sehnat nový auris 2l hybrid?

stealth01
12. února • 7:16

Jdi už s tou Toyotou někam prosím. Už se mi z toho zvedá žaludek, fanatiku. Děkuji a přeji krásný den.

Rolf
12. února • 9:49

Uz po nekolikate ti rikam,prestan se divat do zrcadla a bude to vsechno v poradku.

TVK
11. února • 21:52

A jakou máte představu o pojistce, když ta je u nás závislá hlavně na ceně auta a objemu motoru? 2.3 v podobné ceně a plné pojistce je za 12k za rok ...A jaké výluky? Tohle auto je 100% homologované, podobně jako běžné sportovní deriváty přímo od automobilek, kde ty pojistky fungují taky zcela "normálně" a za normální ceny.

Doporučujeme

Články odjinud