Je az k popukani,jak pise Micka a snazi se nebyt poznan. A ''mensa'' znamena jen jedno - pokud vam to neco rika plkouni
Běž už spinkat trdlíku.
Nechtěli...
Ne.
Samozřejmě že by ji takovou snad všichni chtěli... a jak by si libovali v té prémiové dynamice na denní ježdění (bych mohl vyprávětB-]). Jenže zaplatit kupní cenu, provoz a pojištění takové machrovinky už tak moc ne. Vstupní cena do klubu nadstandardnich Škodovek je neúprosné síto. Ale to my petrolheadi přece víme;-)
A co extrémního tedy podle vás znamená provoz a pojištění takového běžného warmhatche na rozdíl od výchozího zakladu? Pro petrolheada totiž nic výjimečného, i kdyby litr spotřeby na sto nahoru a možná dva litry v pojistce ...
TVK O3rs tsi 7leté ca 11tisíc vč havarijního,Znojmo,žádná škoda
870 je vstupenka do klubu. To stačí ne? Pak ještě jezdit 10l na sto a dvacku ročně za havarijko. To petrolhead zná ale ne každý schopen cálnout
Za plne vybavenou RS 245 platim havarijko s celnim sklem lehce pres 16 tisic rocne s plnejma bonusama. Bez bonusu udajne pres 40 tisic, coz se mi za Octavku uz zda docela drzost. Spotreba dlouhodobe 8,5l, za premii jsem to nikdy nepovazoval, je to proste Octavka, ale je to pekny auto a mam ho rad.....znate to, velkej kufr :-D
A to píšu zase já. Tak bacha Míčko.Jsem všude.
Brzy ti to končí, tak si to ještě užij.
Konci tady hodne lidi,ale ja to nebudu. To si zapamatuj az budu zamitat tvoji registraci
Tupost nezná mezí. Co třeba... kdyby... tady nebyla vůbec diskuze... Už chápeš? Užívej.
To by ale bylo smutné kdyby hloupost vyhrála...ono by stačilo trochu zapracovat a banovat trochu sofistikovaněji. Možnosti jistě existují a je škoda přijít o kdysi celkem slušnou diskuzi.
Jenže lidé jako vy a Mička to zničil.
Základ tvé blbosti je v tom, že hledáš chyby jen u druhých, dosti nevybíravým způsobem, a stále si vymýšlíš samé konspirace.
To není blbost, IQ podle mě bude mít kolem těch 90-100. Spíše jde u něj o nízké sebevědomí, nedostatky v tom, jak vypadá a možná se mu ostatní vysmívali. Je mi ho líto, on je ubohý a postižený člověk. Zaslouží si soucit.
Přesně jsi popsal Míčku.
Jde o německou cenu, která je pro cesky trh bezpředmětná. A i kdyby, tak české ceny jsou u standardu o 25% níž, tahle limitka se tu prodávat nebude.Spotřeba 10 litrů u objemu 1.5? Povídejte, prehanejte. U služebních aut s 1.4/1.5TSi, kde mne spotřeba skutečně netrápí, jezdím za hranicí limitu v ČR i okolních zemích s rezervou do 7 litrů. Za 10 dlouhodobě jezdím s 2x tak výkonnou čtyřkolkou.A pojistka? Ta čtyřkolka jako nova měla plnou pojistku za 12 ...
190 je pro tebe premié.To nemá ta tvoje utahaná herka
Nepovyšuj se nad ostatní, prosím. Mohl bys mi prozradit, kolik ty máš v garáži koní? Já třeba 150. Teď zkus ty, jestli mě trumfneš. Díky.
Za ty peníze je 2.oHybrid 180 koní kombi Auris .Takže není co řešit.A pojistku v Česku na to ABT ,tu bych platit nechtěl. A těch výjimek na pojistnou událost. Nesmysl .
Hyundai i30 N a nebo letos bude i i20N
Auto a ne plečka čínsko korejská.
Prosím tě a kde se dá sehnat nový auris 2l hybrid?
Jdi už s tou Toyotou někam prosím. Už se mi z toho zvedá žaludek, fanatiku. Děkuji a přeji krásný den.
Uz po nekolikate ti rikam,prestan se divat do zrcadla a bude to vsechno v poradku.
A jakou máte představu o pojistce, když ta je u nás závislá hlavně na ceně auta a objemu motoru? 2.3 v podobné ceně a plné pojistce je za 12k za rok ...A jaké výluky? Tohle auto je 100% homologované, podobně jako běžné sportovní deriváty přímo od automobilek, kde ty pojistky fungují taky zcela "normálně" a za normální ceny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.