Chtěli byste nový Peugeot 308 Sedan? Smůla, je jenom pro Čínu

Peugeot v rámci pekingského autosalonu představil novou generaci modelu 308 Sedan, která je určena výhradně pro místní trh. S prodejem v Evropě se nepočítá, neboť kompaktní sedany už tu tolik netáhnou. Pokud jde o techniku, pod kapotou je nová platforma EMP2, kterou využívá i u nás prodávaný hatchback.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Peugeot 308 se bude prodávat jenom v Číně. Využívá ale prakticky stejnou techniku jako u nás prodávaný hatchback. Pod kapotou jsou motory 1,2 až 1,6 l

Francouzská automobilka nezveřejnila prozatím žádné technické podrobnosti o použitých motorech, ale pravděpodobně se pod přední kapotu nastěhují motory 1,2 až 1,6 litru stejně jako u hatchbacku 308. V Číně vzrůstá také obliba automatických převodovek, takže ty budou zřejmě k dispozici ke každému motoru.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Na čínském trhu je u vozů této kategorie velmi důležitý prostor na zadních sedadlech. Je tak docela pravděpodobné, že má 308 Sedan kvůli tomu i delší rozvor než hatchback. To je u modelů určených pro čínský trh poměrně běžná praxe. Sedan se má stát pateří modelové nabídky v Číně. Jinak se ale výbava a pojetí interiéru asi nebudou příliš odlišovat od hatchbacku.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků