Chtěli byste nový Peugeot 308 Sedan? Smůla, je jenom pro Čínu

Peugeot v rámci pekingského autosalonu představil novou generaci modelu 308 Sedan, která je určena výhradně pro místní trh. S prodejem v Evropě se nepočítá, neboť kompaktní sedany už tu tolik netáhnou. Pokud jde o techniku, pod kapotou je nová platforma EMP2, kterou využívá i u nás prodávaný hatchback.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Peugeot 308 se bude prodávat jenom v Číně. Využívá ale prakticky stejnou techniku jako u nás prodávaný hatchback. Pod kapotou jsou motory 1,2 až 1,6 l

Francouzská automobilka nezveřejnila prozatím žádné technické podrobnosti o použitých motorech, ale pravděpodobně se pod přední kapotu nastěhují motory 1,2 až 1,6 litru stejně jako u hatchbacku 308. V Číně vzrůstá také obliba automatických převodovek, takže ty budou zřejmě k dispozici ke každému motoru.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Na čínském trhu je u vozů této kategorie velmi důležitý prostor na zadních sedadlech. Je tak docela pravděpodobné, že má 308 Sedan kvůli tomu i delší rozvor než hatchback. To je u modelů určených pro čínský trh poměrně běžná praxe. Sedan se má stát pateří modelové nabídky v Číně. Jinak se ale výbava a pojetí interiéru asi nebudou příliš odlišovat od hatchbacku.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků