Chrysler Voyager slaví 25 let speciální edicí

10 komentářů

PetrF
29. září • 15:07

toho, kdy se výrobek naprosto míjí se svou cílovou skupinou. Pro koho je takové auto určeno? Řekl bych, že primárně pro rodiny s více než 3 dětmi. Nehledě na to, že takových u nás není moc, neznám ani jednu, která by si mohla dovolit koupit Voyager mladší než 7-8 let. Ještě teď se "usmívám" nad reklamou na Fiat Ulysse (svého času, než to u nás přestali prodávat, proč asi?), na které se tetelila mladá rodinka a pod tím byla cenovka na nějakých 900k. A tahle "euroamerika" bude určitě ještě o poznání dražší.

DavidFF
30. září • 0:08

Sorry ale nezbyva mi nez reagovat - mam 3deti, bohatej nejsem, socka taky ne, ale prave takovyhle cars je pro me tak akorat, vzhledem k tomu jak mi parchanti rostou prave o tomhle uvazuju, diky tomu ze neni problem ze statu tuhle karu nechat dovezt, oproti ceskej cenam usetris dobrejch 200-300k............ vim o cem mluvim, zivim se tim, takze bych zas az tak nekritizoval. A to ze chci prave 08 je duvod proc nekupuju stary ci starsi ojetiny 7-8let. |Navic tohle auto uz od zakladu nabizi to, co tady mas za priplatek. Mimochodem i Ulysse se v DE da dnes 2-3 roky sehnat za dobry ceny.

Clayton
30. září • 2:42

Souhlasím, myslím si, že auto tohoto typu je pro dost rodin se třemi a více dětmi dobrou volbou. Jenom nechápu proč zrovna Voyager, při dovozu z USA bych se rozhodoval mezi Toyotou Sienna a Hondou Oddysey.
Za nezbytnost podpořenou zkušenostmi z několikaměsíčního pobytu v USA s rodinou, kdy jsem měl půjčenou Siennu, považuji třímístnou lavici ve druhé řadě, nikoliv pouze dvě samostatná sedadla (mám dojem že to je jediná možnost v ČR prodávaného Voyagera).

paveldoc
29. září • 17:34

Voyager je dostupný masám, cena ojetých je pod úrovní evropských MPV . Za pár penez nabízí dobrou výbavu a nejvíc prostoru. Má horsí povest co do spolehlivosti, ja jsem za 220 tkm pár dílu taky menil, ale spokojenost prevazuje. Skoda designu nove rady, ten odradil i me, soucasný Voyager si nekoupím.

PetrF
30. září • 9:34

Ale tady se pise i diskutuje o novem modelu - jiste, ojetiny v neruznejsim stadiu rozkladu masam dostupne jsou, ale novy Voayger?

Marek
29. září • 17:01

VYrobit si tunu smradu je otazka par chvil postarat se o to aby jim clovek zaridil dustojnou zivotni uroven vyzaduje trochu usili - nejak mi to hlava nebre ale ve ssvem okoli vidim x rodin s 2-3 detmi kteri s timhle rozhodne nemaji problem. K tematu - meli jsme v rodine Voyager 2 a 3 generace (prvni 2 roky stary druhy novy) a ten prvni byl neprustrelny ale ta 3 generace byla strasnej shit.

PetrF
30. září • 9:49

Jeste me napada - premyslel jsem o vsech moznych lidech, ktere znam (tedy z tech 3 a vice detnych), kdo si vubec sam za svoje koupil nove auto a jake. Vzpomnel jsem si na jednu rodinu s Voyagerem, ale to se nepocita, protoze jsou to Americane a to auto si privezli s sebou. No a jinak nic - vsichni to maji jako firemni, vselijake kombiky (Oktavka, Vectra, jednou Volvo V70), pripadne neco typu Kangoo, pak je tam jeden 7mistny Logan. Tda jedna vyjimka - jedna nova Galaxy (na firmu). Znam i lidi, co auta teto velikosti maji koupena jako nova (nebo skoro nova), ale ti zas nemaji ty rodiny (bud vubec, nebo uz odrostle) a jsou to uspesni lide ve svem podnikani (preju jim to, ale jsou to vyjimky). Tak to jen takovy maly sociologicky prispevek na tema rodiny s detmi a jejich auta. A co vy? Znate vubec nekdo nekoho, kdo by si Voyagera (nebo neco podobneho) koupil jako nove?

PetrF
30. září • 9:30

No, pokud k vasi definici "dustojne" zivotni urovne patri koupit si kazde 3-4 roky nove auto za milion, tak to asi zijeme kazdy nekde jinde. Ale to je jedno, to je strasne individualni, proste jsem jen vyjadril svuj nazor, ze propagovat to jako rodinne auto mi prijde trochu mimo, protoze si to spis koupi nekdo, kdo ma penez dost treba proto, ze tu rodinu jeste nema, nebo uz ji ma odrostlou, aby to vyzkousel, jestli na te "Americe" neco je. Mj. jsem psal, že je to zamerene na rodiny s VICE NEZ 3 detmi, ne 2-3 detmi - v tom pripade se narvete do naprosto cehokoliv pocinaje nejakym Sparkem. Ale v Americe, coz je primarni trh, je to auto pro "suburban mothers", jak to hezky cituje paní Smithová v tom filmu, a velke rodiny tam opravdu nejsou zas takova zvlastnost (i kdyz jak kde) - a nemylte se, tohle si uz dneska ani tam nekupuje nekdo, komu staci sedan nebo nejaka mikroToyota (kdyz jsme chteli v pujcovne male auto, to nejmensi, co tam meli byla Toyota Avensis :-)) na priblizovani po meste. U nas to podle me spis kupuji lidi jako vetsi variantu kombiku, proste aby treba mohli davat kola dovnitr a ne na strechu. Ohledne toho Fiatu - jiste, v Nemecku se koupit da, i treba v bazaru, ale nove si to u nas nekoupite - je snad jiny duvod, nez ze se takova auta jako nova proste prodavaji malo? Nevim, kdyz tak me poucte. Jsem totiz hrozne omezeny :-o

jeniik
29. září • 16:07

Krásná ukázka omezeného myšlení...

mlaskac
29. září • 19:26

davam +1 takovyhovo omezenxe aby slovek pohledal. dobri jsou taky ti co nechapou ze se v 25 letech clovek muze uzivit.voyager je sice kacena ale cilovku jiste ma

Doporučujeme

Články odjinud