Chrysler Voyager: legenda v novém

Americká automobilka Chrysler po dlouhých létech představila další generaci kultovního rodinného Voyageru. Jaký bude?

Na detroitském autosalonu se představí řada novinek, která se časem ukáže i na evropských trzích a tedy i tom našem. Jednou z nich bude i představení nové generace rodinného vozu Voyager, který se stal nejen u Americe, ale i Evropě stálici svého segmentu.

Pokud ovšem očekáváte větší kreativitu designérů, budete překvapeni. Chrysler se vydal cestou přísného konzervatizmu a nový Voyager na vás může působit přinejmenším zvláštním dojmem. Po oblých tvarech poslední generace se Chrysler vrací k ostřejšímu kabátu, který už dnes nevypadá, jako by vznikl zrovna nedávno a je otázkou, jak bude vůz působit za několik let.

Proti ultrakonzervativnímu exteriéru pak stojí interiér. Ten také není přehlídkou designérských snů, ovšem jeho pojetí je daleko modernější a luxusnější.

Stejně jako v minulosti bude Voyager nabízen ve dvou délkách a to 4 800 a 5 100 mm. Nabídka motorů se pak bude odlišovat dle trhu a tak to, co se představí ve Spojených státech, se určitě neobjeví v Evropě. K nám se budou dovážet naftové, šestiválcové verze a také základní benzínový čtyřválec 2,4 a šestiválec 3,3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler Voyager
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků