Chrysler Vision TSi: skvělá volba (zkušenosti)

79 komentářů

jaro
14. února • 14:40

Ja som si tento voz kupil asi pred rokom. Najazdil som nanom cca 5000km,nakolko som sa pustil do kompletnej prestavby interieru co znamenalo novu laminatovu palubovku vratane dvd prehravaca so vstavanym monitorm,prerabky kompletneho podsvietenia budikov a spinacov,novej hudby vo dverach a komplet nove zadne plato-vsetko z laminatu. S laminatom som pracoval prvy krat ale daju sa s nim robit divy. Samozrejme nesmeli chybat nove kolesa aj s podlozkamy na zmenu roztece-vzadu 35 a v predu 25mm,co toto dost siroke auto brutalne rozsirilo. Dalej prisla montaz sekvencneho LPG ktore prave testujem. Namontoval som aj dvojcestny alarm s dialk.startom a mozem povedat ze je to super vec hlavne v zime. Upravy uz sice dvojnasobne prekrocili cenu auta za aku som ho kupil ale uz mam v hlave aj predstavu o uprave karoserie t.jest naraznikov.prahov atd. Teraz len dufam ze motor a prevodovka budu fungovat tak ako maju a pripadna oprava ma nezrujnuje. Ak mate zaujem tk foto poslem. Zatial sa majte-idem pokracovat v upravach!

Míra
4. listopadu • 12:34

Chci si Visiona pořídit a přestavět na LPG. Napište mi někdo, kdo to auto máte, jestli se u něho dají skládat opěradla zadních sedadel a jak velká je rezerva v kufru, zajímá mě to proto, jestli tam dát válcovou nádrž nebo toroid místo rezervního kola. Díky za odpověď. Míra z Tábora.

miro
29. dubna • 23:49

Ja mam sekvencne lpg uz vyse roka a odporucam, mam toroidnu nadrz a maximum nacapujem 56 litrov, priemerka takej dynamickej jazdy je cca 13 litrov, inak na 1,8 litrovej mazde 323 robim pri tom ako som zvyknutý jazdiť 10,5. Odporucam, vynikajuca vec, blbovzdorna. Inak prave mi strajkuje automat, idem v piatok do ostravy na servis, potom dam vediet aka bola cena.

Zdeněk V
19. listopadu • 9:12

Ahoj
Sedadla sklápět nejdou. Místo na rezervu je hodně veliké, jelikož se tam vejde standartní kolo 225/60 R16. Jetli by jsi chtěl rozměry v [m], tak dej vědět, musel bych to změřit.

Lukas Funda
5. června • 13:15

Dobrý den, chtěl bych zde zareagovat nad touto diskuzi. Musim říci že moje první volba auta šla hned po Chrysleru Vision, protože dříve než jsem dostal řidičské oprávnění, jsem jezdil s Lexusem LS 400 a bylo jasné, že první auto v kterém budu jezdit legálně bude větší a neobvyklé českým silnicím. Jen co je škoda, tak povinné ručení... to je dost drahé!!!
Opravdu jsem nadmíru spokojen a zatím nemám co bych vytknul tomuto vozu. Jasně každé auto má své mouchy, ale nebyly tak velké, aby se o nich nahlas mluvilo, asi to bude i tím že to není běžné auto v ČR.
Všem co májí tento vůz, přeji spousta šťastně najetých kilometrů.

André
11. února • 22:29

Musim se akorat smat jak porad takovy ty "vlastenci" porad vnucujou svoje Skodarny..Nerikam,ze to jsou spatny auta,spousta lidi je s nima spokojena..

Ale poradna amerika je proste srdecni zalezitost  Kdo se jednou sveze,uz nechce nic jinyho..Mluvim z vlastni zkusenosti - v roce 1997 jsem si poridil novej (teda vlastne novej dovoz z USA) Chrysler Vision Eagle (Eagle ma o proti normalni verzi jenom 3.3 motor  a nema nejaky vychytavky jako treba mlhovky, ABS nebo ESP..) a byl jsem s nim maximalne spokojenej! Pohodlny auto se skvelym vykonym motorem, se kterym se da jezdit kolem 10 litru (zadna setriva jizda, ale uplne normalni  a hlavne to ve svy dobe byl exot, na kterej se kazdej chodil divat..To potesi  Vlastnil jsem ho do roku 2003, najel jsem asi 130tkm a jediny co se na nem delalo byly vymeny pneumatik,oleju, filtru a tak..  Naprosto bezproblemovy auto!

Bohuzel jsem se nejakym zpusobem zblaznil a prodal ho asi 180 000,- A koupil Peugeot 607...A to jeste s 2.2 HDI  Tohle auto je uplne nekde jinde co se tyka vybavy vetsina amerik...Je tam plna, takze navigace, vestavenej telefon, skvely audio, 8 airbagu atd..Motor je taky skvelej-jede, nezere a je i docela tichej..Ale do takovyhohle auta se neda prejit z ameriky!Je to zase bezproblemovy auto, ale uz premejslim jak se ho zbavit a co koupit jinyho z Ameriky  Nejvic se mi asi libi Chrysler 300c 3.5 V6  Samozrejme, ze 5.7 HEMI by bylo nejlepsi  Ale to uz bych asi neuzivil a taky porizovaci cena uz je na hranici, za kterou nechci jit...

Ale kazdopadne uscars rulezzz

A to nesnasim temer cokoliv co se tyka ameriky, jeji politiku nic! Ale auta delat umej...!

PájaTHC
12. února • 15:18

"Tohle auto je uplne nekde jinde co se tyka vybavy vetsina amerik...Je tam plna, takze navigace, vestavenej telefon, skvely audio, 8 airbagu atd" ... no ono srovnávat auto z roku 93 s celkem novým modelem není asi úplně ono...

Jinak celkem chyba, žes nejezdil tou 3,5V6, jednak má o 50 koní a tuším 70 Nm víc, a druhak žere míň... to bys asi neprodal

André
12. února • 20:37

No jasny, ze srovnavat s Visionem jsem to nechtel. Ja myslel treba Sebring nebo PT...Relativne novy modely ale vybava zadna..To ta 300C je o necem jinym

 

Vita
25. února • 14:01

Ja mam Chrysler Vision r.v.96 3,5l s prestavbou na LPG a maximalni spokojenost. Cena plynu je stejna ci mensi nez Nat 95 a spotrebu mam kombinovanou 12,5 na sto. Da se s tim jet i za 8l plynu na 100 (mene nez koruna na km!) ale jedine na dalnici s tempomatem na 110 coz je v tomhle aute na usnuti. Pri velkem spechani po meste a jizde v kolone je spotreba i lehce pres 20, ale to neni tak casto a pri tomhle stylu jizdy si vezeme pres 10 l benzinu i 1,4i benzin motor - ten ale vetsinou nema palubni pocitac, takze se to clvek nedozvi a neboli ho to.

Zaporem je cena oprav cehokoliv, ale to vychazi z porizovaci ceny auta pres milion korun. Napr vymena serpentinovych remenu vcetne kladek (neco jako rozvodak) obnasi ve znackovem servisu hodne pres 10.000, nastesti to snese vic jak 100.000 km, takze to neni casto.  Vymena brzd vcetne koutoucu a parkovaci brzdy obnasi take cca 20.000. O vanocich mi prasklo tesneni pod hlavou a oprava byla za 30.000 v neznackovem servisu, znackovy chtel 55.000, ale bylo to vcetne vymeny vseho, i tech serpentinovych remenu. Takze docela zazitek, ale pokud to bude jezdit se vsim tim komfortem a bezpecnosti bez probelmu dalsi rok, tak si nestezuji.

Koupil jsem ojety pred rokem za 155.000 a za rok najezdim cca 40-50K km. Naklady na palivo cca 1,30/km bez snahy o uspornou jizdu, co jsem usetril na palivu jsem dal do oprav, ale nemenil bych

Vita
25. února • 14:03

chtel jsem napsat ze cena LPG je stejna ci nizsi nez POLOVINA CENY benzinu, omlouvam se za chybu vyse

Pája
25. února • 16:25

Můžu se zeptat, jak se projevila ta prasklá hlava? Klasicky voda v oleji=pěna? A to se stalo jen tak z ničeho nic? Nebo si třeba neměl správnou hladinu chladicí kapaliny, či praskla vodní pumpa? (tyhle motory jsou na přehřátí až KU..VSKY citlivé...)

Jen mně děsí ten serpentinový řemen...  Kde si nechal dělat tu opravu, jestli se můžu zeptat?

BTW: To LPG, máš vstřikování nebo klasiku? Já teda jezdím zatím pouze na benzín, ale zajímá mně to...

BTW2: Těší mně, že má někdo radost ze stejného auta, jako já.

Vita
26. února • 0:11

Hlava praskla nebyla, "jen" tesneni. Puvodcem zrejme vodni pumpa. Projevilo se to tak, ze jezdim, jezdim,  a najednou varim, strika para zpod kapoty a je to na odtah.

Delal mi to David Srp v Plzni.

LPG mam vstriky system BRC a 80l nadrz v kufru (i tak zbylo dost mista, treba i na jizdni kolo)

Bubo
14. srpna • 22:39

Mimochodem, kdybyste měl někdo nějaký další info o Visionu, tak za ně budu vděčný. Myslim tím postřehy z jízdy, technické údaje, reálná spotřeba, přestavba na LPG, výdrž - popř. oprava automatu atd. Prostě cokoliv. Díky

ace2
8. září • 21:56

tak proč si o tom nepokecáš ve Foru na www.usmotors.cz ?

Bubo
14. srpna • 1:18

Zdravim,

blahopřeju ke koupi toho bombarďáka, je to fakt superkára.   Dneska jsem Visiona viděl v jednom bazaru a úplně mě uchvátil. Večer jsem dal do vyhledávače Vision a jsem tady.

Když jsem ho tam okukoval tak jsem měl fakt choutky protože budu auto kupovat, ale než dám dohromady peníze, tak mi tenhle kousek určitě uteče. Ale každopádně do jinýho auta nejdu. Nejsem padlej na hlavu abych ty prachy vyhodil za felinu nebo podobnýho skokana. Tohle je prostě auto se vším všudy. To je můj názor - možná trochu ovlivněnej slabostí pro velký kočáry. Sdílím názor autora, že trochu si připlatit za takovou hromadu luxusu a výkonu? Proč ne!

Mimochodem co se týká automatu - měl jsem a maximální spokojenost. Jsem kuřák, občas ladim rádio, prostě tu pravačku je dobrý mít pořád volnou. Ta řadička v manuálu je fakt úplně zbytečná, proč asi teď vyráběj tolik automatů..

V6 3,5 litru? Pro Čecháčka silný kafe ale já  bych to formuloval asi tak, že to auto má prostě trochu přebytek výkonu kterej se občas může hodit. Takový stádo pod kapotou není k zahození. Nemluvě o pohodlí a tak. Uvažoval jsem o  XM 3.0V6, ale tohle bude asi větší držák.

Auto pro ženský to asi není ale pro mě určitě.

P.S. Šťastný majiteli, poděl se prosím o pár fotek, dík.

V.Zíka
25. srpna • 20:34

Ahoj, zcela náhodou jsem se dostal na stránky, kde se mluví o mém autě

Vlastním Eagle Vision a budu ho prodávat, protože chci novější verzi.

Tak kdybys chtěl, bydlím v Plzni a mohu ti ho předvést.  

Vladimír

602-433720

 

 

LK
14. srpna • 15:19

XM 3.0 v automatu a kuzi, s rokem vyroby 97 a novejsim taky neni spatna volba. Pozor na ty levny sunky s RV kolem 92-94, to byly jeste poruchovy verze a navic jsou casto neudrzovany a v dost mizernym stavu.

Bubo
14. srpna • 22:24

To je pravda, ale myslim že XM 97 a novější bude koštovat o dost víc než Vision. A stařší iksemo než 95 bych určitě nekoupil. Pod tim bych víc ležel než v tom seděl.

XM 89 - 90       - totální šunka

XM 91 - 94       - o něco lepší, ale pořád hodně poruch , zejména 3.0 24V

XM 95 - 00       - už jsou v pohodě, ale zase výrazně vyšší pořizovací cena 3.0/97 za 170000

Nehledě na to, motorXM asi nenalítá to, co motor Vision.

LK
15. srpna • 9:28

A na kolik vyjde Vision/97? Např. na Auto rychle mají jeden 1996 Eagle Vision, nalítáno 140t a chtějí za něj 179K.
BTW ten 3.0 motor v XM (zvláště je-li ve spojení s automatem) má podle mně životnost za hranicí rozumného provozu (tipuji tak 400t), to by mě netrápilo.
Nicméně oboje budou dost pohodlný auta s dobrým výkonem a hodně prostorem. Škudlivý Feldař nepochopí, že za takové pohodlíčko člověk rád oželí o něco vyšší spotřebu a povinné ručení

Dominik Adler
10. srpna • 12:48

Po podobných úvahách jako autor článku jsem se nechal přesvědčit ke koupi Fiatu Croma 2.0ie (r. v.1993, cena 120 000 Kč). Předchozí majitel, můj známý, ho dovezl ze Švýcar, kde s ním jezdil v Bernu spokojený a klidný, garáž vlastnící, důchodce. Ten známý je automechanik a jezdil s tím sám (=> 100% stav). Pro ty, co to auto neznají, dodávám, že bylo vyráběno ve spolupráci se Saabem, čemuž také odpovídá "nefiaťácká", ale severská kvalita.
Výbavu mám skoro stejnou jako autorova amerika, jen mám samozřejmě manuál a i objem je evropštější. To hlavní, ale je pohodlí, pohodlí, výkon a pak zase pohodlí.  To mi nikdo nevymluví. Nejen, že já jako skoro dvoumetrový se v něm cítím neparosto svobodně, ale stejně se cítí i tři moji stejně velcí spolucestující. Spotřeba se pohybuje okolo sedmi a půl, ve městě k deseti. Technické problémy prostě nejsou, všechno funguje perfektne a například když srovnám řazení s rok starým Peugeotem 206, tak se může jít zahrabat - vyrachocená plečka.

Každý, koho jsem kdy vezl byl překvapen, jak perfektní svezení v takovém autě je. Kdo nepoznal luxus a výkon, neví, co čem je řeč.

Samozřejmě je všechno otázka priorit. K čemu mi ale je nové (=drahé) auto nižší třídy, do něhož nenaskládám ani sebe natož zavazadla a další lidi a jet s ním delší trasu je utrpení?? Toť otázka.

Autor to vyhrál, až mi Cromu štípnou, možná taky půjdu do ameriky a Vision je dobrý tip.

Pěkný den všem Felckám :o).

Laďa
9. srpna • 15:14

je třílitrová "amerika" se spotřebou do deseti litrů 

amper
4. září • 8:44

V roce 1998 jsem v USA najel asi 3000 km behem kratke doby s pujcenym FORD Taurus. 70% dalnice, zbytek oksky a mesto. Motor 3.0i, automat, klima, vse v elektrice. Spotreba bez klimy pod 8 litru, s klimou nesla nikdy pres 8,5 litru na 100 km  . Je pravda, ze na dalnicich sem jezdil limit, maximalne +5-10% a pomoci tempomatu. Velka 6-ti mistna kara ktera me spotrebou proste dostala. BTW: prakticky stejnou spotrebu jsem dosahoval na 1.5i Hyundai Excel manual a bez klimy na stejnych trasach...  Rozdil v pohodli a velikosti neskutecny...

 

cus, amper

Pája
4. září • 21:35

Tak tak... Ke článku jen dodám zkušenosti, které jsem z mým Visionem získal na dovolené v Chorvatsku 14 dní zpátky:
Průměrná spotřeba na cestě Říčany u Prahy-Wullowitz-Linz-Villach-Pula byla 8,7 litrů/100 km a to jsem auto rozhodně nešetřil, tempomat na dálnici v Rakousku na 130 km/h. Zpátky podobná cesta z Plitvic přes Maribor, Graz, Linz a do Říčan už bez tempomatu (abych neusnul, byl jsem dost unaven) za 9,3/100 km... Z Prahy do Pardubic po okreskách se dá dostat na 7,5 ale to už je extrém a jízda jak s nějakou felicií... Zezačátku jsem měl s tímto autem problém se dostat pod 15 litrů, ale chce to trošku větší cit v noze, člověk zjistí, že není nutné na to tolik šlapat jako třeba v mém bývalém žigulíku...

Pája
4. září • 21:38

Jo musím dodat, že jsem předtím v autě vyměnil svíčky. Nakonec jsem zvolil typ Brisk (konkrétně DOR15LGS), kus za cca 180 Kč... Efektem je snížená spotřeba (viz údaje, původně jsem se pod 10 litrů při podobné jízdě dostal jen zřídka) a klidnější a bublavější chod motoru... Howgh

Paulus
7. srpna • 13:00

Jsem majitelem Visiona r.v. 97, který byl prodán jako nový v ČR, najeto 140 tisíc se servisní knížkou a všemi doklady k vozu. Oproti autu které popisuje autor článku má už vylepšenou automatickou převodovku s možností řazení ve stylu Tiptronic (Autostick) náhradních dílů má osobní zkušenost je, že je pořídím ve srovnatelných cenách jako na Octavii a hlavně není problém sehnat cokoliv. Firem zabývajících se díly na americké vozy je už v ČR celá řada.  Za cenu olítané Filcky mám bezpečné a pohodlné auto s maximální výbavou. A spotřeba? Rozdíl mezi cenou srovnatelného diesela a Visionem je tak obrovský že než ten rozdíl projedu v benzínu - uplyne hodně vody a kilometrů. A roční rozdíl mezi cenou pov. ručení na nějaký 1,9TD a 3,5 TSi je ročně asi 2000 Kč, což je úplně směšné. Takže nejdřív počítat a pak až kritizovat.  A automat může odsuzovat jen člověk, který nikdy auto s automatem neřídil. Poruchovost automatů není rozhodně vyšší než mechanických převodovek. Jen se o něj musíte starat. Vím o čem mluvím - dělám s auty.

LK
7. srpna • 16:16

A má pořád ten pěkný design Visiona '95 nebo to má už ten kulatej tvar s tím agresivním grilem ala 300M? BTW používáte ten Autostick? Co znám lidi s tiptronicem a autostickem, tak to stejně použijí během prvních 14 dnů, protože je to baví, a pak se pohodlně vozí s automatem...

Paulus
8. srpna • 13:03

Jo je to pořád ten pěknej Vision kterej se dělá od roku tuším 93. Jen změnili tu převodovku, jinak mám pocit, že zůstal stejnej. Jinak když máte automat tak samozřejmě jezdíte na 95% na "D" ale naopak, je milé když jedete z dlouhýho kopce, tak si tam naťukáte 3 nebo i 2 a brzdíte motorem. Jinak ten autostick funguje trochu taky jako sport režim, když zařadíte manuální řazení a nevšímáte si ho, tak vás nechá vytočit motor do maxima a pak si stejně sám přeřadí na vyšší stupeň. Stejně to funguje i obráceně. Když zastavíte z 3 stupně tak si tam sám hodí jedničku. Jinak autostick na vaše povely reaguje o nějakou tu vteřinu rychleji než třeba kickdown při sešlápnutí plného plynu, takže když jedete a čekáte na okamžik kdy budete moct předjet tak jedu na Autostick na 3 a hned jak můžu tak tam cvaknu 2 a hned můžu předjíždět. Ale jak jsem řekl - automat je hlavní a Autostick je příjemná věcička, kterou občas člověk využije.

Pája
10. srpna • 15:25

Jen dodám:

Rozdíl mezi modelem 96 (s autostickem) a výše a staršími modely (bez a/s) spočívá pouze v příslušenství. Převodovka jako taková je naprosto shodná (42LE s elektronicky řízeným řazením-hrozné sousloví). Nové modely mají navíc pouze jinou řídící jednotku (čip TCM), kulisu (interface mezi pákou a čipem) a některé modely mají na palubní desce signalizaci konkrétního zařazeného převodu. Jinak i můj starý Vision má režimy řazení L (sportovní, řadí v nejvyšších dovolených otáčkách), 3 (neřadí overdrive a celkově řadí trochu ve vyšších otáčkách, je to dobré třeba na okreskách) a samozřejmě D (co nejdříve řadí co nejvyšší stupeň, D=dálnice ). Takže ve valné většině případů VY můžete (ale nemusíte, od toho je tu automat) rozhodnout o tom, který převod bude zařazen, a to nemluvě o kick-downu o 1 či 2 rychlostní stupně.

BTW pro manuálisty: prodleva řazení automatické převodovky je ve srovnání s běžným manuálem ovládaným běžným řidičem minimálně o polovinu kratší (i bez autosticku), navíc během řazení podstatně neklesají otáčky motoru (ekvivalent správného meziplynu u manuálu).

 

Martax
27. února • 12:42

Ahoj,reaguju na příspěvek od autora článku z roku 2003,takže by se mohlo zdát,že už je to neaktuální,ale jelikož ta recenze je zde pořád a může si ji přečíst i budoucí potencionální zájemce o auto s automatickou převodovkou,rád bych poukázal na hrubou chybu ve výkladu používání páky předvolby automatu(řadicí páky) z 10.8.03 15.25h.Autor článku"Pája" zde uvádí,že volba řazení "L" je sportovní!!! Pozor na to,to si tu převodovku brzo odděláte a nejspíš pak budete na automat nadávat jako valná většina těch,kteří s ním nikdy nejeli a jen mají vše z doslechu,nebo s jim dostal do ruk automat již načnutý podobným bezohledným zacházením,který zejména v našich krajích je bohužel velmi častý,dokonce si můžete na netu najít "zaručené" návody k používání této převodovky spočívající v názoru,že se má u každých světel,nebo z kopce a pod. řadit neutrál,jako u manuálu,že tím šetříte palivo i automat....
A bohužel je to pravý opak.Možná nejjednodušší vysvětlení je,že když je něco označováno slovem "automat"tak to tak i je a o vše kromě zvolení směru jízdy(vpřed a vzad) se stará opravdu jen ta převodovka a né nějaký rádobyznalec,co si jí neustálým vyřazováním na neutrál zničí a pak všude píše,jakéže to jsou šmejdy... Co se týče tohoto chybného výkladu tak poloha "L" opravdu neznamená sport,protože i slovo sport v angličtině se nepíše Lort třeba,ale sport,takže by tam muselo být to "S"jako mají např.Omegy na automatu,ale L znamená(Low)nízký,pomalý a pomáhá při sjíždění prudkých svahů v zatíženém autě,popř s karavanem,popř.rozjezdu na nestabilním povrchu(sníh,bláto,písek)kdy je nevhodné,aby převodovka řadila vyšší stupně.Samozřejmě při vyšších otáčkách než je pro převodovku přípustné automaticky počítač přeřadí na vyšší převod.stupeň a tak jí ochrání před momentálním zničením,ale jak dlouho tohle vydrží,když si to někdo vyloží,né jako nouzový stav a ochranu převodovky,ale jako sportovní řazení,opravdu asi záleží jen na stavu skříně,než se dostane takovémuhle čímanovi do ruky...Jinak D taky neznamená dálnice,ale Drive(jízda) ale to možná i autor článku ví,když tam udělal smajlíka....
Jinak se ovšem jako dlouholetý milovník a majitel amerik,pod vše ostatní podepisuju a nechápu ty různé výpady,proti autům jiné koncepce,než se zde dlouholetě vyrábějí,a když někdo má pocit,že při jízdě kopcovitým a serpentinovitým terénem není nic lepšího než každé dvě vteřiny mačkat spojku a řadit,je to jeho názor,stejně jako můj je,že si radši vychutnám klidnou a nerušenou jízdu s automatem i v srpentinách Italských horských silniček,místo abych měl po ujetí 4Okm pocit,že mě upadne levá noha a pravá ruka a z krásy přírody si pamatoval jen neustálé řazení sem a zase tam a pach spálené spojky ;-) Možná je to opravdu tím,že ameriky,ale nejen ty ale i ostatní auta s automatem si pořizují spíše klidní vyrovnaní lidé,kteří mají rádi pohodlí,bezpečnost a klidnou(ale i rychlou,ale bezpečnou)jízdu,kdežto hyperaktivní a nervóznější z nás,kteří nesnesou ztratit nad něčím kontrolu a proto i v autě bezpodmínečně vyžadují kontrolu i nad převodovkou a neustálým strkáním klacku,sem a zase tam(pozor neplést si z daleko příjemnější činností partnerskou;-) ) zase nedají dopustit na manuál a protože to vyznívá i z jejich profilu,tak tu svoji potřebu kontroly,rádi vnucují i ostatním a nepřipustí jiný názor na věc,než je ten jejich,zaručeně správný.A potom je přece také krásný pocit (pro některé)že v anonymitě internetu můžou vypouštět i takové nesmysly,být sprostí a urážet ostatní za jiný názor,avšak kdybyste je potkali na živo,tak by vám do očí nikdy ten svůj názor neřekli,jací jsou to féroví lidé..Přeju všem klídek a pohodičku,nejen za volantem a některým i trošku více objektivity a pochopení pro druhé s odlišným názorem...

Z
11. srpna • 19:40

Moje zkusenosti s automatem jsou omezene na Mitsu Diamante (americky model, rv 92) a celkem me ten automat sral, kdyz jsem jel usekem plnym ostrych zatacek (drzel moc nizke otacky a nemel jsem to srdce kopat tam za 2 nebo jedna - pak se ozyvaly hrozny zvuky ) nebo naopak pri popojizdkach ve meste, kdy jeste pri 20 mph drzel 2500/min. Jinak na silnici bez zatacek nebo dalnici s tempomatem naprosta pohoda - pak to i umi brzdit motorem.

Paulus
10. srpna • 18:24

Tak Vision r.v.97 s autostickem má na kulise řazení pouze varianty PNRD a pak +a- na autostick. Signalizaci zařazeného stupně na přístrojové desce má a to včetně stupňů řazených autostickem. Chybí možnost volení přímo sportovního režimu a možnost vypnutí 4 stupně čili OD OFF. Pravděpodobně už výrobce počítal s tím že když už tam dává možnost řadit tak si to tam člověk navolí sám a hotovo. Co se týká sportovního režimu tak mám pocit že to je výsada spíše neamerických aut, protože jsem ho měl v Opelu, v Mitsubishi, ve Fordu Mondeo, ale jestli si dobře vzpomínám tak ani Jeep Grand Cherokee a ani Chrysler Voyager tlačítko na sportovní režim neměly.  Jinak co se týká poznámky o rychlejším řazení automatu, možná se jedná o subjektivní pocit ale ta prodleva tam je. Možná jí vnímá člověk jinak, když vlastně řadí jen tím jak sešlápne pedál plynu, zatímco při práci s fofrklackem mu ten čas tak nějak uteče protože těch úkonů je tam víc. Ale každopádně to není žádná překážka holt ten kickdown prošlápnu o vteřinu dřív, všechno je jen otázka zvyku.
Jinak střeva převodovky jsou možná shodné s předchozími modely ale mám pocit, že novější modely mají větší skříň a tím pádem i větší olejovou náplň. Lépe se chladí a mažou. Zaslechl jsem, že předtím se stávalo že pokud někdo letěl přes 150km/h nějakou delší trasu tak tu převodovku mohl udělat právě z důvodu horšího chlazení oleje. Ale to jsem jem zaslechl, třeba to není pravda.

tweety
29. července • 18:57

Mrknete se na tipcars.cz a dejte si vyhledat Chrysler Vision, najde to polozku 'Chrysler VISION 3,6 prodáno' a to auto vypada, jak kdyby z oka vypadlo tomuto recenzovanemu, obrazek palubky je naprosto totozny, to by me opravdu zajimalo jak je to mozne ... Casem ten inzerat asi TipCars odstrani, nebot je auto jiz 'prodano', nicmene ted tam jeste je ...

Pája
29. července • 20:28

Jo je to ono, nechápu proč to tam na Tipcars už půl roku hnije

Spirit
29. července • 21:19

No, na Tipcars toho hnije vic . Ted jsem shanel auto, a krome toho, ze nabizeji auta davno prodana, tak nekolikrat jsem narazil na to same auto (myslim konkretni kus) inzerovane ruznymi bazary za ruznou cenu. A docel jsem se bavil na najetymy kilometry, na mostecku je oblibeny udaj 70 tkm, zatimco v Praze maji vsechna auta kolem stovky .

smet
29. července • 17:02

Podobnou spotřebu mám se svojí škodovkou, 7 - 8 dálnice, 10 kombinovaná, 11 město, ale drobnej rozdíl je v tom, že váží půlku co ten chrysler a výkon je .... tra dááá 40 koní! Není nad české auto !

kachna
24. ledna • 18:07

Ach jo, zakomplexovanej škodovak, jo ale kde máš větší pohodlí a jistotu že když do tebe někdo naboura že to přežiješ? Škodovka neumí dělat luxusní auta i novej superb se nemuže rovnat 300C nebo 300M, mimochodem vlastnim Chrysler vision a jsem plně spokojen jen spotřeba je vetší ale když vidim za kolik jezdíš ty, tak mi netrápí a to jedeš 90km/h a já při spotřebě 11l 100km a více pochopitelně se to stupňuje ale do 15l maximálně. Nehledě na to pohodlí co má visoin a monstrozní váha je mnohem lepší než 900kg cca nevim kolik ten tvuj křáp váží. Ameriky a škodovky nemůžeš rovnat

xy
29. července • 15:33

kolik platis povinny ruceni? kde beres finance na provoz? kdyz si vezmes kalkulacku, tak si spocitas, ze projezdis dvakrat tolik co s dieselem. neni ti to trochu lito?

Halmas
25. března • 9:24

Vole,diesel patří do traktora!!!! jinak diesel neuznávám,uznávám jen motory 3litry a výše a jenom benzín,sám jsem měl jiže několik amerik,uvedu příklad pontiac bonneville 3.8 SSE, dodge dynasty 3.0, dodge caravan 3.0, chrysler stratus 2.5,ale ten šel hnedpryč,byl na mě slabej, chrysler vision mám stále a nevyměnil bych zatím za nic.jinak z evropských aut jsem měl bmw 733,peugeot 605-3.0i , ford scorpio 2.9, opel senator B 3.0,ještě stále vlastním dva, alfa romeo 3.0,opel omega 3000 24v V6 a co můžu říct,nikdy jsem s velkoobsahovýma autama problém neměl.Pojistka jo,těch 10táců ročně mě nezabije,průměrná spotřeba 10 na sto mě taky nezabije,jezdím kolem 70 tis km ročně,kde na to beru? vydělám si . jo abych nezapoměl,měl jsem jednou favorita ,vydržel mi 2 měsíce,protože jsem mu uhnal motor.....
Mám rád přepych,mám rád pohodlí,mám rád bezpečnost,proto si pořizuji velká auta a taky proto,že moje ego nedovolí jezdit v těch šuplících a autech kteří slovo auto mají jen v popisu.
Mějte se fajn

JirkaK
30. července • 18:36

Každý vidí u dieselu jen nízkou spotřebu a lacinější naftu.  Ale při představě, kolik stojí u TDI repase turba nebo jen výměna vstřiků,  a nedej bože kompletní generálka, radši u ojetiny zvlášť za tyhle peníze na naftu zapomenu.   Varováním je i jeden test ojetého VW passatu TDI, kde ho vychválili do málem nebe a nakonec na konci cudně přiznali, že jim po 200 km (!) začala svítit kontrolka oleje, a že to nového majitele bude asi něco stát.   Zatímco tahle americká kára si sice vezme svých 10 -12 litrů na sto, ale při troše štěstí bude jezdit ještě dalších pár set tisíc km bez velkých investic do pohonné jednotky.

PeeKaa
31. července • 10:03

Repase turba 5-7T. Jinak turbo vydrží bez problémů 200-400T samozřejmě podle stylu jízdy. Máme ve firmě oktávky (81 tdi) který maj 300-350T a kromě rachocení plastů na ně nikdo nedá dopustit.

Ano atmosférickej motor vydrží klidně přes půlM. Ale jak jsem psal - problém je vtom okolo - zvlášť automaty bejvaj zdrojem oprav a taky podvozek, kterej není připravenej na naše tankodromy...

PeeKaa

Petr22
31. července • 11:24

mirne off-topic: 200-400 kkm bez poruchy turba? Mam jinou zkusenost (velmi cerstvou)

Passat, 1 rok a 2 mesice stary, 60 tisic km. Predevcirem jsem jel na dalnici, najednou obrovska rana, sileny kour, turbo se rozsypalo a olej, ktery se dostal z turba do vyfuku znicil jeste katalyzator.

Celkova skoda? 40 tisic...

Jedine moje stesti je, ze bylo jenom 2 mesice po zaruce a auto bylo pravidelne servisovany ve znackovem servisu, takze importer VW zaplati nove turbo i katalyzator, jedine co budu platit je prace technika.

O bezporuchovem provozu turba 200-400 kkm si mohu nechat jen zdat...

PeeKaa
31. července • 15:21

Jo a predpokladam ze mas PD (96kW+...) u nehoz se nedivim. Ale i tak - výjimka potvrzuje pravidlo.

A jeste bych se zeptal - víš jak se k turbu chovat?

pk

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr22
1. srpna • 9:09

Ano, je to 96kw/130PS.

 

Vim, jak se chovat k turbu, hlavne kdyz jedu na plny vykon, ale nepomohlo mi to. Jak mi rekl technik, jsem jeden pripad z milionu. Skoda ze to neplati i ve Sportce...

Pája
31. července • 10:36

Je to tak, že o každé auto se musíš starat. I automat vyžaduje občas výměnu oleje, což mnoho lidí neví. Taky hodně záleží na tom, co tam naliješ. Automaty zvláště od Chryslerů (proto tolik problémů s Voyagerem) jsou na to extrémně háklivé.

Mimochodem, konkrétně Vision má "evropský" (rozuměj: tvrdší, než americký) podvozek, a není to tedy žádná žabka skoro bez tlumičů. Pokud bych ale měl srovnat, na menší a novější auta (např Peugeot 307) se do zatáček auto více naklání a i dříve pískají gumy (protože jsou širší). Proto má člověk podvědomě větší strach s tím řezat zatáčky v silničním provozu. Slalomy na letišti však auto zvládlo bravurně (porovnáno s více auty). Tam se taky kamarádovi podařilo auto urvat do přetáčivého smyku, a není to moc pěkný pocit, když se skoro dvě tuny oceli řítí někam...

A ani turbem objem nenahradíš!

Ondras
1. srpna • 7:52

Jojo, na vižna v slalomu a ve štorcu dveřma napřed je pěkný pohled, ale s Matizem jsem měl čas přece jen o pár desetinek lepší

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pája
2. srpna • 13:24

Protože já neumím jezdit a měl jsem jeden pokus Hans ti naložil skoro sekundu!

Ondras
4. srpna • 7:28

Mi se zdá, že nee. Rozdíl je v desetinách sekund, ale mám skutečně pocit, že z poslední sešny na letišti jsem odjížděl jako vítěz. A jestli ne, tak si to zase někdy zopáknem...

btw. tuto sobotu (9.8.) je v Albrechtičkách tuningový sraz

PeeKaa
31. července • 15:32

Jasný, vím že je olej i v automatu . Ale není tam JEN olej. Jo francouzi jsou obecně měkouši, ale přiznám se, že jsem nejel v americe, která by byla tvrdší než zmiňovaný měkouši. ¨

Objem nahradím turbem snadno  (v nejhorším přidám druhý, RS6 a Bentley Arnage T rulez )

PeeKaa

PS: v zatáčkách je každej gram navíc znát...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pája
31. července • 18:39

Ale i RS6 má nejprve čtyřlitrový motor a až potom turbodmychadla.

Mimochodem do Visiona v US údajně existuje biturbo kit, které ho posílá přímo na roveň tomuto vozu (přes 400 koní a 500 Nm). Jenže stojí přes 5000 dolarů...

A měkký podvozek mi vlastně taky nevadí  Je to pohodlíčko a o to mi šlo především.

xX
31. července • 10:24

Mam takovej strach, ze na nase tankodormy neni pripravenej zadnej podvozek normalniho osobniho auta. Mimochodem vcera jsem cetl nabidku na Hummera - kdybych mel zbytecnych 2.5 milionu, tak bych si ho koupil. Prijde mi, ze posledni dobou je Hummer jediny auto, ve kterym by se clovek mohl citit trochu bezpecne (a s tema rozmlacenejma cestama to taky nebude mit velkej problem ).

Chrocht
11. září • 19:52

Obavam se, ze s temi tankodromy zrovna "amerika" problem mit nebude, protoze to tady neni co se povrchu tyce o moc lepsi. Samozrejme nikdo nesrovnava hustotu a kvalitu dalnicniho systemu, protoze v tom jsme 100 let za opicema. Zejmena takove ocelove celisti na mostech (tam kde je vule) jsou tady asi takove, ze kdyz to prejedu v 60mph, tak si vzdycky rikam, ze u Felicie bych tam uz nechal podvozek. (17" kola versus 13").

LK
29. července • 16:05

Já tedy nejsem autor článku, ale měl bych k tomu několik poznámek:
1. Diesely se dělají v kategorii povinného ručení dvoulitry (většinou), cenový rozdíl mezi 1.9TDI (abych uvedl oblíbený motor VW) a 3.5V6 již tak velký není. Pokud chci škudlit za každou cenu, pořídím si 0.7i
2. Diesel je na pořízení dražší (a to i jako ojetina) než benzín a docela to trvá, než se ty finance vrátí.
3. Tchán (jak jsem již psal) má 130k TDI Passat. Jede to krásně, žere to málo, ale uvnitř je opravdu tak neuvěřitelný rachot, že by mi to za ty peníze nestálo. Někdo se chce jen co nejlevněji převést z místa na místo, někdo (jako třeba já) se rád přepraví pohodlně a je ochoten za to nějakou korunu pustit.
4. Peníze na provoz já osobně beru tak, že si je vydělám

Kratas
19. března • 22:16

Vis, ja mam 4.2 litru turbodiesel Landcruiser... Jezdim za 15 litru nafty... A az jednou natahnu brka a v nebi se me zeptaj: "Tak co jsi hezkyho na zemi zazil?", tak jim muzu rict, ze jsem se supr bavil...

No kdybych nejak moc pocital za kolik a tak, tak jim tak jedine muzu rict: "Nooo, dost jsem usetril..." )

Jak rika muj kamos s petilitrovym Chevroletem: ZIVOT JE KRATKEJ....

Pája
29. července • 16:28

Pokusím se odpovědět na více dotazů a reakcí najednou:

1) Ad spotřeba a ručení:

Na příští rok asi 11000 kč. Navíc jsou informace, že ceny povinného ručení se budou v jednotlivých kategoriích sbližovat, což je samozřejmě z principu povinného ručení (je to vlastně pojištění third party insurance) logické a spravedlivé. Za kilometr si auto řekne o něco více než dvě koruny, uznávám, že ty peníze jsou vyhozené do luftu a na látání  rozpočtu a mrzí mě to, ale STOJÍ TO ZA TO! V běžném režimu (100 kmh) se pak auto spokojí se sedmi až osmi litry, což už je srovnatelné s mnoha ménělitrážními objemy. Mimochodem, otázka zní spíše tak: vrazit třikrát tolik do novějšího (a i slabšího) auta, které si veme třeba míň (kde bych na to vzal??) anebo risknout ojetinu za sto táců a vrážet do ní o dost víc??? Je to otázka pro každého z nás...

Ad automat:

Uznávám sémantickou chybu. Samozřejmě je tam celkově ČTYŘSTUPŇOVÝ (tedy TŘÍSTUPŇOVÝ s rychloběhem-overdrive). Na overdrive se otáčky podobají spíše dieslovému motoru (100kmh=cca 2000), rychloběh podstatně spoří palivo při maličko snížené schopnosti akcelerace (převod by odpovídal zhruba šestce ve standardní oktávce). Mimochodem olej v automatu je krásně červený a voňavý.

Ad 76 000 km:

Nevím, těžko říct, interiér je jako nový, stejně tak motor šlape jako hodinky, svíčky původní americké a krásně čisté... proto nevím, nezjistím a už mně to nezajímá - nic s tím totiž nenadělám. A už mám skoro 95 000 :) Jsou auta, která mají najeto polovinu a jsou v horším stavu... je to otázka pravidelné údržby a toho, jak s tím člověk jezdí.

Ad klima:

Kompresor je pár let nový a naplněný, je třeba to udržovat podle pokynů. Dnes jsem koupil i nový řemen (85 korun), ten starý ztyřel stářím (10 let je 10 let).

Ad 15 000 km za rok:

a) jezdit si můžu kolik chci - je to moje auto
b) neznám moc soukromých (ze soukromých, ještě navíc studentských peněz placených) vozidel, která by najezdila za rok více než 40 000 km???
c) jsem trochu i ekolog - ve městě používám občas i MHD, jezdím na kole...
d) když mi budeš platit benzín, klidně budu jezdit za rok 100 000 km. To auto na to má. Věř tomu

Pokud jsem na někoho zapomněl, třeba mi napište mail, rád se podělím o fotky, zkušenosti, cokoliv... o v Česku dostupných amerikách toho na netu moc není... je to do jisté míry škoda... Zdravím a přeji hodně km (i ve Felicíích)...

Malý Josef
28. října • 21:49

Ahoj už sedm let opravuju automaticke prevodovky /uz jsem i nekolikrat opravoval prevodovku i visiona ˇ/ ale nikdy jsem neslysel vyraz třístupnovy automat s rychlobehem overdrive/ automat v tomto aute je ctyrstupnovy s lock-up kdy auto odradi ctyri rychlosti a jakoby paty to skoro nerozeznas je to pokles asi o dve az trista otaček.tento lock-up spina v hydromenici a tim zamezuje prirozenemu prokluzu tohoto menice.

DWG
15. září • 8:12

S ohledem na to že životnost kompresorů klimatizace se pohybuje řádově ve statisících km a pája má ve šrotkorábu už před pár lety měněný, přikláním se k názoru že 76Tkm je iluze.

Paja
15. září • 12:53

Kdo jsi?

No 76kkm je iluze, už mám o 25kkm víc  a auto pořád jezdí. Takže pohodka.

BTW: u těhle šrotkorábů dělal klimatizace japonec z Mitsu, a serou se jak jen se dá  Vypadá to znovu na problémy, tentokrát s elmag. spojkou... No, ale je zima takže fklidu a času dost.

Paja
15. září • 12:53

Kdo jsi?

No 76kkm je iluze, už mám o 25kkm víc  a auto pořád jezdí. Takže pohodka.

BTW: u těhle šrotkorábů dělal klimatizace japonec z Mitsu, a serou se jak jen se dá  Vypadá to znovu na problémy, tentokrát s elmag. spojkou... No, ale je zima takže fklidu a času dost.

PeeKaa
29. července • 16:25

1. jsou to cca 3T - nevím jestli je to pro autora zanedbatelné, já myslím že je to málo není...

2. jo dýzl je dražší i jako ojetina, ale o moc ne... Pokud člověk trochu jezdí tak je to hned zpátky (podle mých hrubých propočtů na cca 10T km za rok)

3. ano, TDi motory v passatech mají jiné uložení než třeba v oktávce a proto jsou hlučnější. Ale proč všichni maj rovnítko mezi pojmama dýzl a vw? Časy kdy vw dělala nejlepší dýzly a pak nebylo dlouho nic jsou dávno pryč. Svezl jste se někdo s novým dýzlem od pažoutu, citroenu nebo fordu? Pokud se někdo chce pohodlně přepravit na nekouká na korunu, tak si určitě nekoupí 9 let starou ojetinu za 150T

4. jo, tak to asi všichni. ale zajímalo by mě, co DĚLÁ  člověk, co si musí pujčovat na koupi starý ojetiny a pak ji živí bezednou nádrž.

A ještě mě napadá poznámka k větě: "už nikdy nechci auto s řadicí pákou – je to naprostá zbytečnost". Tohle opravdu může napsat jen někdo kdo jezdí jen po rovince praha ostrava . Sportovní jízda s tímhle automatem v zatáčkách nebo v kopcovitém terénu musí bejt utrpení. Podle mejch zkušeností ani se silnějším motorem a tiptronikem si člověk tak neužije jako s manulalem a polovicnim vykonem...

PeeKaa

LK
30. července • 10:55

2. Takže při 10t za rok je na tom člověk finančně +- stejně, za cenu vyššího rachotu (ale taky vyššího krouťáku) než u benzínu. To _mně osobně_ za to nestojí.

3a. Psal jsem o dieslu u VW, protože ho má tchán. Diesel nikdo ze známých nemá, abych mohl porovnávat s jiným dieselem, navíc si tu řada lidí pochvalovala, že PD diesely od VW jsou jedny z nejlepších, tak jsem tomu věřil.

3b. Třeba se chce někdo pohodlně vozit, 1-1,5M na takový vůz nevydá, ale nedělá mu problém ročně vynaložit o 5-15K za náklady na luxusnější starší vůz oproti staršímu/novému nepohodlnému vozu (takže místo třeba 50K za benzín, ručení a pojistku ho to luxusnější auto vyjde na 55-65K). Tam se ten rozdíl docela ztrácí.

4. Já se pod tu větu o řadicí páce podepisuju. Já totiž nemusím jezdit sportovně, takže ačkoliv po rovince Praha-Ostrava nejezdím, jsem plně spokojen s automatem.

Obecně mám dojem, že Vám dělá problém akceptovat, že lidi mají různé priority, upřednostňují různé faktory (např. pocit, že každý musí mít chuť jezdit sportovně, kdo se chce vozit pohodlně a něco si připlatí, musí mít 1M na nový luxusnější vůz apod.). Jak tu někdo krásně napsal, kdyby měli všichni stejné požadavky na auto, stačil by jeden výrobce s jedním modelem

Pája
29. července • 16:36

A speciálně pro PeeKaa:

Jsem z těch lidí, kteří to, co vydělají, nedokážou uspořit a všechno utratí ) Proto ta půjčka ) Navíc v dnešní době nízkých úrokových sazeb a tímpádem i malých výnosů si každý člověk spočítá, že šetřit se prostě příliš nevyplácí.

A nádrž není bezedná: má cca 65 litrů

A ad sportovní jízda: co je sportovnější? jízda se š120, Fa, Fe, Oct 1,6 s manuální převodovkou? anebo jízda s 3,5V6 automatem za stejné peníze (jako ta Fileta)?? Mi nejde o to si užívat, na to nemám čas a peníze, ale mám holku kousek u Prahy, stejně tak nějaké jiné záležitosti a prostě Praha-Ostrava jezdím nejvíc, taky podle toho jsem si to auto vybral... achjo

Peter L
29. července • 14:15

Článok ma zaujal, akurát mi nejde do hlavy symbióza prerasteného 6-valca s 3-stupňovou prevodovkou. Nie je to nejak málo?

Nemám s 3 stupňovým automatom žiadne skúsenosti, môže sa k tomu niekto vyjadriť? Najlepšie niekto, kto s tým skutočne jazdil.

Patres
20. prosince • 14:58

a nieje to nahodou 4.stup. automat ?

Tomáš Langer
30. července • 10:43

Není - uvědom si že automatická převodovka je něco jinýho než manuální.

Základem automatu je tzv. hydrodynamický měnič momentu. Pod tímto ošklivým názvem si lze představit malou převodovku s plynulou změnou převodového poměru. Čili motor může jet ve stále stejných otáčkách a převodovka zrychluje auto změnou převodu (na rozdíl od naší klasiky, kde je převod pevný a rychlost se mění zvýšením otáček motoru).

Problém je jenom v tom, že tahle malá převodovka má příliš malý rozsah plynulé změny převodů a ten nestačí na rozumné pokrytí běžných jízdních rychlostí. Proto za touto převodovkou následuje ještě druhá, vcelku normální 3 nebo 4 stupňová převodovka, která tento rozsah znásobí počtem převodů. O automatickou spolupráci obou převodů se stará elektronika, takže řidič se o řazení nemusí starat.

 

No a velkoobjemovým motorům stačí 3 stupňová převodovka prostě proto, že jsou natolik silné, že se rozjedou i na převod, který by u našich aut odpovídal "dvojce", ne-li trojce. Ale na rozdíl od našich aut má i velkoobjemový motoro k dizpozici hydrodynamický měnič momentu, který mu tu "dvojku" plynule sníží na převod vhodný k rozjetí.

 

Tomáš

Peter L
30. července • 10:57

Ďakujem za názorné vysvetlenie. Konečne tomu trochu rozumiem.

xX
29. července • 14:37

Proc by to nemohlo jit? 3stupnovy automaty se delaly docela dost. A ackoli mam zkusenosti jen s 3stupnovym automatem a 4valcem (2litr) a 4stupnovym automatem 3V6, tak si myslim ze ani s jednim jsem nemel problem - snad jen ten, ze ten 2litr byl proti tomu 6ti valci neskutecne linej, ani se to neumelo podhrabnout kdyz jsem udelal v 30mph kick down .

Andrej R.
8. ledna • 20:37

To auto ma 4-stupnovy automat, majitel auta sa sekol.

Lukas
30. listopadu • 9:56

starší verze byl i 3..

PeeKaa
29. července • 13:36

Super vůz. Ovšem jen do doby, než se s autem něco stane (a nemusí to bejt ani motor nebo převodovka). Pak je běžný postup vadu "provizorně zalátovat" a pokusit se auto s mírnou ztrátou prodat odborníkům do třech áček .

Mimochodem důvěru v to, že takováhle amerika s rv 94 má najeto jen 76T lze srovnat už jen s tvrzením že "ježíšek žije" a "děti nosí čáp". Přesto přeji mnoho pohodlných kilometrů.

PeeKaa

PS: motor bez problémů vydrží půl melounu, bál bych se o předovku a stálo by za to si nechat u někoho spolehlivýho prohlídnout klimu.

jorgge
30. července • 10:03

Proč by nemohl mít najeto 76k? Pokud to nevíš, tak tyhle auta se tu prodávaly, nemusí to být dovezená ojetina.

A vzhledem k tomu, že je jich u nás poměrně dost (na ameriky) tak s tím servisem to taky nebude tak hrozný 

nobody
29. července • 9:33

tvejch pulrocne nejetych 15 tisic kilaku by ti filcka mela stacit. Takhle s touhle velikosti vozu zbytecne zabiras misto na silnici .   

xX
29. července • 10:28

Ach jo, ty ses ale pako - nechtel bys nahodou naridit vsem lidem v cem maji jezdit?

Nailla
25. března • 9:50

:-D Mám sice jen 2,9 automat starý Scorpio ale Těch 15.000km bych nikomu ve Felicii nepřál. Já osoně dám vždy přednost pohodlý a výkonu na úkor trošičku spotřeby. Ženy mám rád taky krásný a ne hnus. Ale každému, co jeho jest. Zůstaň u Feldy a necpi se mezi chlapy.

tweety
29. července • 0:25

Mam rad presne tenhle typ aut a tak jsem si clanek se zaujetim precetl. Prvni problem, ktery bych videl, je, ze to auto urcite nema najeto 76tkm, mozna tak rozmezi 350tkm az nekonecno by tomu odpovidalo lepe. Dalsi veci je, ze kdyz se na takovymhle aute neco posere, clovek to muze hodit ze skaly, protoze financne to bude dost draha sranda. Ale jinak moc pekny auto, proste 'cruiser' s maximalnim pohodlim a hlavne s automatem, jak autor trefne poznamenal na konci clanku -- nezbyva nez naprosto souhlasit, ze manual je prezitek, alespon co se luxusnich limuzin tyce.

LK
29. července • 8:44

Taky se mi článek líbil, možná i proto, že i já mám velká luxusní auta rád . A rozhodně si za to pohodlí rád připlatím na povinném ručení a spotřebě.

Johan
28. července • 16:17

Celkem dobre jsem se zasmal.. Kdypak je Aprila?

Take jsem mel kamarada, studenta, ktery si koupil ameriku s 3litrovym motorem a automatem.. Mimochodem, kdyz mi Felicie zrala 6,2 litru, tak jsem si rikal, ze je to nejak moc (pomer Kc/1km).

xX
28. července • 18:08

Felicie )) To je auto, nebo je to posledni inkarnace zebrinaku od Skoda Auto ???? Co treba porovnat Mazda 626 s V6 s amerikou - to by mohlo byt rozumnejsi ...

Johan
29. července • 10:59

Ehm. Nejednalo se o srovnani!! Jen jsem si povzdechl nad spotrebou!! Porovnavat tyto automobily by me ani nenapadlo!!!

Pája
28. července • 16:31

Nechci tady žádné nesmyslné debaty o spotřebě, maximální rychlosti, apod... Každý má jiné priority a kritéria... proto existuje i více než jen jedno auto. Jestli ta Felicie (co to vlastně je? nový druh evropské sekačky od Mountfielda?) splňuje všechna moje kritéria uvedená výše, uznávám - vybral jsem si špatně...

BTW: Na tohle autko je samozřejmě schválena hromadná přestavba na LPG...

A Apríla je 1. dubna každý rok

Doporučujeme

Články odjinud