Chrysler v Evropě končí. Přednost dostane Jeep

Chrysler v Evropě končí. Přednost dostane Jeep

Zatímco osud automobilky Lancia (která se přestěhovala pouze na domácí italský trh, kde bude nabízet jenom malý model Ypsilon) byl zpečetěn už minulý rok, Chrysler se ještě držel. Ovšem do dvou let skončí na evropském trhu i on.

Vedení koncernu FCA (Fiat-Chrysler Automobiles) oznámilo, že značku Chrysler stáhne i z britského trhu do roku 2017. Celá divize Chrysler a Lancia tak fakticky přestanou na evropském trhu existovat. Lancia ještě pár let vydrží v domácí Itálii.

Test Jeep Cherokee 3.2 V6: Špatný krok správným směrem  

Test Jeep Cherokee 3.2 V6: Špatný krok správným směrem  

Značky Chrysler a Lancia nedokázaly oslovit dostatečné množství zákazníků. Koncern FCA chce místo toho upřít síly do prodeje vozů značky Jeep, která se naopak neprodává ani v Evropě špatně, neboť o SUV a off-roady je zájem. Například nový Jeep Cherokee a také větší Grand Cherokee se prodávají dobře především díky moderním naftovým motorům.

Jeep rozšíří své portoflio na celkem pět modelů. Během následujících tří let přijde nejen crossover konkurující Nissanu Qashqai, ale také velké luxusní SUV Jeep Wagoneer, které bude soupeřit například s Mercedesem GLS a Range Roverem, informuje britský AutoExpress.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků