Chrysler: šéfdesignér Busse si pochvaluje interiéry nových vozů

wolff  |  10. 08. 2012 08:21

Ták ták...

Fiat to hodně pozvedl, zaměstnanci začali makat a výsledky se dostavili tohle by měli dávat číst kadžý den těm odborářským kokotům od Turína na jich (vč. Francie, tam je to v bleděmodrém)...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  10. 08. 2012 09:45

Akorát že milého Klause tam dosadil už Daimler, a první jeho projet interiéru byl RAM 1500 představený za Cerberusu. Rovněž interiéry nového 300/Charger a Jeepu GrandCherokee byly z 90% hotové před příchodem fiatu.

Ale automaticky za vše dobré může fiat, Hihi, hehe, haha :o)

Odpovědět  |   | 
HerKokot  |  10. 08. 2012 14:11

No zrovna interier Grand Cherokee neni na pochvalu

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 08. 2012 08:54

Jak je vidět i ve vozech dodge se uplatnil designový koncept přístrojové desky od slovenského designéra Štefana Levka, který byl poprvé použit v passatu v roce 2004. Dnes už je použit v desítkách různých vozů od opelu až po jaguár.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  10. 08. 2012 09:25

Co to?????
Kde tam prosím pane Zelí vidíte Passata? Eee.. Oční...hola hola volá...

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  10. 08. 2012 10:37

Ja v tom passat taky nevidim.... bohužel. Přeš všechny oslavné články je interiér chrysleru 300/lancie thema na úrovni obyčejných kompaktů, na passat/insignii se nechytá ani náhodou o prémii ani nemluvě. Kdyby u fotek byl popisek, že se jedná o VW golf Opel astra nebo Kia ceed taky by se člověk vůbec nemohl divit. I to nejmenší audi má hezčí interér než tihle amíci. To samé ten dodge - nový leon je v podobném stylu ale s daleko lepším celkovým výsledkem.

Odpovědět  |   | 
Blee  |  10. 08. 2012 12:18

Leon ma interier jak 20 let stare audi

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 08. 2012 15:37

Je to poměrně snadno rozeznatelné řešení a je viditelné na první pohled. Přístrojová deska má dva hlavní díly, které ji oddělují i při montáži. Deska není vsazena jako jeden díl, který přiléhá až k oknu. Je tam přechodový díl mezi oknem a přístrojovou deskou. Když se podíváte na horní plochu přístrojové desky vidíte rozdělení desky elipsovitou křivkou, která začíná na dveřích řidiče, běží pod oknem a přechází do spolujezdce. Je to jako byste přístrojovku vykrojili i s horní částí dveří. A do tohoto prázdného prostoru je vsazena přístrojová deska jako samostatný vložený díl, který na dveře nijak plynule nenavazuje je tam opravdu jen vsazená jako nezávislý díl. Zcela skvělý úplně sochařský přístup. U starých tvarových postupů se přístrojová deska snažila jaksi navazovat na tvar dveří různými lištami, které běžely po přístrojové desce a přecházely pak plynule do dveří. a muselo to na sebe navazovat. To tady zcela odpadá. Navíc to prostorové vykrojení objemu dveří v horní části rozšiřuje prostor v oblasti loktů a to dosti výrazně. Skvělý nápad a pochopitelně, že designéři, kteří se zabývají řešením interiérů si toho všimli, pochopili ten úžasný nápad a vtip a začali to používat. Dnes to používá opel jak v insignii tak i v astře, audi ve všech nových vozech A7,A6..., jaguar a další.
Samozřejmě tvarové detaily, různé knoflíky a jiné drobnosti tam jsou různé, ale nejsou podstatné to už je jenom bižuterie.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  10. 08. 2012 16:51

Uz zase to lhani, spis teda s tim Levkem, je to tvuj bracha nebo jak to je? Lez jiz zde mnohokrat vyvracena, ale Zelioebbels zjevne nepolevuje.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2012 18:40

Mohu tě potěšit. Japonci opět nesklamali a všimli si nového řešení přístrojové taky, sice jim to trvalo dlouhých osum let. Tuto přístrojovou desku najdeš v připravované mazdě 6. Samozřejmě začali tím, že nejprve vyhlásili do světa nový, převratný designový směr (hašibuši nebo tak nějak) a pak to sprostě pajcli. Jistě chápeš, že ani nemohli jinak, je to jejich přirozenost a jsou hrdí na to, když to opajcují tak, že mají pocit, že je to lepší než originál.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  12. 08. 2012 21:43

Tebou zminovany "levkodesign" je stary pres 20 let a byl i v jinych japonskych autech uz tehdy. Je uplne jedno, co je v mazde, dulezite je, ze tady lzes (mylit ses kdysi mohl, ale bylo to vyvraceno a stale meles dokola ty stejne hlouposti).

Takze se zeptam znova, to s tim Levkem spis?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 08. 2012 14:22

Američania majú zvyčajne hrozne preplácaný interiér. Je to ako americké jedlá - k mäsu sladké omáčky a pomiešané piate cez deviate. Nech radšej okopírujú nejakého "nemca" a bude to stokrát lepšie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro