Takova je dneska mapa, chces-li prodat kdekoli ve svete auto, musis se podridit Evropskemu diktatu, a to co do technologicke urovne, pozornosti venovane detailum i po designove strance. Ulitle silenosti (ploutve, atp.) uz se dneska nenosi, klasika zvitezila (jako ostatne vzdycky) - krasa nerovna se exhibicionismus. Decentni, inteligentni, konzervativni a zaroven lehce nekonvencni, zkratka: Evropsky. To je to co zakaznici chteji. Lexus IS, Cadillac BLS a nakonec i tenhle Chrysler jsou toho dukazem. I kdyz dosahnout dokonalosti originalu z kolebky civilizace se jim jeste nejaky cas nepodari.
jako auto z evropskeho hlediska pomerne pekny a s tim 5.5 motorem i docela pouzitelny, ale nazvat to pravou amerikou je prinejmensim troufale a oznacit TDi za kvalitni motor je uz poburujici. Ty titulky a nadpisy tady jsou hodne casto zavadejici a nepresne.
Souhlas, Autorevue píše poměrně kvalitně o těch ocumlaných bonbónech, ale o Autech toho páni redaktoři moc nevědí
Pane Ondrášíku,musím konstatovat, že titulek začínající slovy "Pravá Amerika" v kombinaci s tímhle "ocumlaným bonbónem" je skutečně úsměvný. Přeji hezký den
Velký Chrysler? dvoulitrový koncernový traktor? šestikvalt manuál? automat za příplatek... prostě konec.Ve Státech by měli raději zavřít fabriky a živit se už jen prodejem náhradních dílů pro pořádná auta, ne generovat takovéto m***y.Peace, Pája
Chevrolet Epica jako kdyz vysije.
Automobilka Daimler-Chrysler kupuje motory od VW a nepoužívá diesel enginy od své německé větve - Mercedesu? Ty parametry odpovídají spíše CDI dvoulitru, co se dává do A a B Klasse
Ne, ne - je to opravdu 2litr od VW. Dává se i do nového Dodge Caliber.
VW..to aby bolo zase menej dielov co sa tam moze pokazit???...inak celkom slusne a spolahlive su auta HUMMER
Docela mně překvapuje TDI od Volkswagenu, protože Chrysler tradičně používá technologii M-B (aby ne, když má od roku 98 společného majitele).
Je plno obchodu mezi autombilkami, o kterych se na verejnosti nemluvi. Napr. jsem delali jiste ridici jednotky pro DC a ten je z casti sam montoval a z casti prodaval VW. A co Porsche? Malokdo vi, ze plno mechanickych dilu (treba prevodovka) pochazi od DC...
Je plno obchodu mezi autombilkami, o kterych se na verejnosti nemluvi. Napr. jsem delali jiste ridici jednotky pro DC a ten je z casti sam montoval a z casti prodaval VW. A co Porsche? Malokdo vi, ze plno mechanickych dilu (treba prevodovka) pochazi od DC....
Je plno obchodu mezi autombilkami, o kterych se na verejnosti nemluvi. Napr. jsem delali jiste ridici jednotky pro DC a ten je z casti sam montoval a z casti prodaval VW. A co Porsche? Malokdo vi, ze plno mechanickych dilu (treba prevodovka) pochazi od DC ....
Kdsi jsem na nem delal pro Chryslera nejakou praci. Poprve jsem si ho poradne vyzkousel az loni na jare na Floride v provedeni "cabriolet" jak my rikame "convertible". Mohu ujistit ze to auto je nepohodlne. Jinak se nevymyka prumeru toho, co se nabizi na americkem trhu. Neni a nikdy to nebyl zadny zazrak. Na pripadnou pujcku na tento novy vuz se dava myslim nulovy urok. Mimochodem Chryslery vynikaji svoji poruchovosti. Automobilku zachranuji ted nezvykle designy jako treba Novy Chrysler 300, nebo tvarove jako zaba Pacifica. Male SUV Carousel vypada lip, a velke Durango je suverenne nejhorsi SUV na americkem trhu. Sebring neni vylozene spatny,ale nicim nevynika. Patri mezi stredni tridu aut.
Re: ThyronxTak jako sorry, milý pane, ale máte v tom kapku hokej. Chrysler Sebring se vyrábí od roku 2001. Ve facelitované podobě pak až doposud. To co vy nazývátem Sebringem je CHRYSLER CIRRUS, který se dělá od roku 1995 - tj. 11 let kdy už. Ovšem ten vůz se jako sedan nikdy Sebring nejmenoval, v USA se prodával jako Chrysler Cirrus/Dodge Stratus/Plymouth Breeze.Pouze kabriolet se prodával v USa jako Chrysler Sebring, v evropě pak jako Chrysler Stratus cabrio. Takže si to trochu pletete. A Cirrus, americký vůz roku 1995 rozhodně nepatří mezi nespolhlivé vozy, ba právě naopak. A na svou dobu velmi pvoedený, plně konrurenceschopný s tehdhejší evroskou konkurencí i co se týče jídzních vlastností a to hlavně verze s motorem V6 2,5....Přečtěte si jen tak pro info nějaký americkýc časopis z let 1995,1996 a v řadě testů se dočtete že Cirrus tam porážel konkurenční Hondu Accord na plné čáře......
Když už máš nějaké zkušenosti, mohl bys poradit, které americké auta jsou spolehlivé - pro případné zájemce o dovoz. Spíše se mi jedná o ojetiny ....
nebo Nissan Maxima mozna paradoxni odpoved, ale nejspolehlivejsi americke vozy jsou ty z Japonska
to ucite japonce bych nikdy nechtel
Toyota Camry
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.