Chrysler Sebring, pravá Amerika míří opět do Evropy

Stálice evropského trhu střední třídy dostanou na počátku příštího roku nového konkurenta, který má svůj původ za Atlantikem. Nová generace Sebringu nabídne mj. i kvalitní naftový motor TDI, který má přitáhnout evropské zákazníky. Jak vypadá nový Sebring a co všechno Evropanům nabídne?
Chrysler Sebring, pravá Amerika míří opět do Evropy

Chrysler Sebring patří mezi stálice v portfoliu automobilky Chrysler, které si mohou užívat i evropští řidiči. Automobilka připravila na červencový autosalon ve Velké Británii představení nové generace, která se dočkala velkých "proevropských" změn. Novinka se v salonech dealerů objeví na počátku příštího roku a ceny by měly být plně konkurenční.

Nový vzhled, nové technologie a nové prvky výbavy mají přilákat nejen zákazníky ve Spojených státech, ale i v Evropě. Zde se Sebring již nějakou dobu prodává, ovšem odbyt není nijak velký. Nový Sebring má zlomit nízké prodeje a má se postavit zavedeným značkám a modelům střední třídy.

Vůz dostane pod kapotu zcela nové motory. Základem benzínové nabídky bude čtyřválec o objemu 2,4 litru, který bude disponovat výkonem 126 kW (172 k), což je nárůst proti minulé generací o 22 koní. Druhým benzínovým motorem pak bude šestiválec o objemu 2,7 litru, který vychází ze stejného motoru v ostatních modelech automobilky, ovšem jeho výkon je snížen na 140 kW (190 k) a točivý moment o 4 Nm na 258 Nm. Vrcholem pak bude šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 173 kW (235 k). U tohoto motoru není prozatím jisté, že se objeví i v Evropě. Dá se však předpokládat, že ano, bez motoru s výkonem přes 200 koní by Chrysler se Sebringem nebyl dostatečně konkurenceschopný.

Nově se pod kapotou objeví i naftový motor. Jedná se o dvoulitr s výkonem 103 kW (140 k) a točivým momentem 320 Nm. Ten si Chrysler vypůjčil od německého Volkswagenu a je tedy možné, že se v Sebringu časem objeví i silnější 125 kW verze tohoto agregátu, která by pro velký Chrysler byla důstojnější volbou. O pohon vozu se bude starat dvojice převodovek. Základní bude šestistupňový manuál a za příplatek si bude moci řidič pořídit i automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler Sebring
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků