Chrysler Sebring LX V6: pravá Amerika pod milion (minitest)

Huhla  |  13. 05. 2004 00:23

Uff to bylo nějaký krátký ne?

Zajímalo by mě pár věcí - jak se ten "automat" chová na sněhu a ledu (a vůbec kvalita automatu), stabilita auta v zatáčkách..

A ještě zvědavý dotaz - jde o chybu, nebo je příplatek za střešní okno, changer a vyhřejvaný sedačky 0kč?

Huhla

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  13. 05. 2004 01:42

Poznámka: Za některou výbavu na přání se neplatí... Příjemná cenová politika.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  13. 05. 2004 08:04

Za ty prach skvely auto. Ale ochotne bych ten automat vymenil za  esp  a digiklimu.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  12. 01. 2006 05:34

Mam ho cca pul roku a prave zacalo snezit. Hrabalo to a klouzalo nez jsem tomu dal zimni gumy. V zatackach je to klasicky stabilni a i pri vysokych rychlostech to drzi jako pribyte. Je to az nezvykle stabilni. Jinak je fakt, ze to zere pomerne dost, ale porad to zere pulku toho co zral Spirit.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  13. 05. 2004 08:22

Toto oznacovat za test je odvaha Kolko ste to auto testovali, hodinku?, dve? Tie fotky neodpovedaju ani rocnemu obdobiu

Odpovědět  |   | 
Libor Zezulka  |  13. 05. 2004 13:47

Je to minitest...Vy si zřejmě nekupujete tištěné motoristické časopisy, že?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  13. 05. 2004 18:01

Abychom rozlišili materiály s různou délkou a uvedneými podrobnostmi, označujeme testy různými přídavky: megatest, velký, test, test, kompaktní test a minitest. Uvedený článek je typickým materiálem psaným pro tištěná média, kde je informační hloubka a délka u většiny testu malá.

Bohužel není v silách naší stálé redakce (Broža+Zezulka) obsáhnout testy celou automobilovou produkci, proto si vypomáháme texty externími, od externích autorů (Dolejš, Strnad, Říha...). U nich jsou články kratší, obsahově chudší. Taková je realita. AutoRevue.cz není Autotip, který má širší redakční základnu a dvacet lidí, kteří lítají okolo redakce, aby jim vytvořili podmínky k práci...

Odpovědět  |   | 
xxl  |  14. 05. 2004 11:59

OK, mozno by ale nebolo od veci dohodnut jednotnu osnovu aj pri minitestoch.

Odpovědět  |   | 
T  |  18. 05. 2004 17:01

A jaký je teda rozdíl mezi testem a testem???

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 05. 2004 17:32

V délce, hloubce, množstvím fotek atd... Toto je zkrátka minitest, tedy něco jako viděl jsem, svezl se a napsal

Odpovědět  |   | 
nalim  |  13. 05. 2004 08:59

nejak mi nesedi rozvor... to by bola dobra hupacka pri 2475/4845mm...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  13. 05. 2004 17:47

Opraveno.

Odpovědět  |   | 
havranpirko  |  13. 05. 2004 09:00

prava amerika s motorem mercedes, turbodieselem a sportovnejsim podvozkem argh - tak snad s uvozovkami moznaa

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  13. 05. 2004 10:38

Jakmile by to dostalo turbotraktor, tak to automaticky neni amerika, chapes? Turbotraktory jsou domenou evropy, predevsim diky znacnym spotrebnim danim na benzinu ...

Odpovědět  |   | 
Martinoslav  |  13. 05. 2004 10:14

Srdce se mi rozplesalo Chrysler dela krasna auta...

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 05. 2004 10:25

No vzhledove je to sice pěkné auto, ale měl jsem ho půjčené v US na 12 dní ve verzi s 2.5l motorem a musím říci že takhle špatné moderní auto se hned tak nevidí. Možná je to verzí pro ameriku, ale to auto nejede (fakt strašně líné) faktem je že tam to moc nepotřebujete. Ale hlavně má velmi špatné brzdy, průměr kotoučů je u něj snad ještě menší než u felicie, při prvním šlápnutí na brzdu jsem myslel šlapu na špatný pedál

Jizdní vlastnosti jinak žádný zázrak a spotřeba také nic moc. Najeli jsme s tím cca 1700 mil v podstatě jenom na dálnicích kde jedete pořád cca 65 mil (cca 110km/h) a i tak auto žralo 11l. Při dynamické jizdě to musí brát výrazně více.

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  13. 05. 2004 11:43

ja som s tímto autom nejazdil, ale môj subjektívny dojem z prehnane optimistickej recenzie p. Strnada je, že auto je lenivé a žerie ako lokomotíva. Ako bonus pridávam ou-of-date prístrojovú desku a 4-stupňový automat.  

 

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  13. 05. 2004 12:48

To je fakt, zrychleni 0-100 za 9.2 to je fakt lenoch ... No nic, asi tady vsichni maji doma v garazi Porsaka, pripadne M5ku ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  14. 05. 2004 11:09

 jo to je trefne, ten dojem si myslim ze je spravny. Zajimave jsu prispevky se spotrebou okolo 9l, to je docileno asi ustalenou rychlosti 80-90km/h na dalnici.

Palubni deska je opravdu oskliva a navic vyrobena z tvrdych neprijemnych plastu ala daihatsu apod.

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  14. 05. 2004 11:29

obávam sa, že tieto skúsenosti pochádzajú väčšinou z dlhodobých štrek po US na tempomate.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  14. 05. 2004 11:46

Obávám se, že si nikdy nejel s moderním US motorem... 9 litrů na sto není problém ani s Caddyho Northstarem 4,6 V8, který má přes 300 koní...

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  14. 05. 2004 13:39

Priznávam sa bez mučenia, že som s takýmto motorom fakt ešte nešiel. Ale aj tak by ma zaujímalo, či tých 9 litrov je vďaka cruise (na pomalej US highway), alebo to je priemerná spotreba mesto/ okreska/ diaľnica. Ty by si to mohol vedieť - myslím, že jazdíš ameriku. Technicky stále v poriadku?

Odpovědět  |   | 
Pája  |  14. 05. 2004 20:03

Uvedu tedy konkrétní data:

Motor 3,5 V6 r.v. 1994, necelých 220 HP při 5850, 305 Nm při 2800 ot.min.

Za "měřené období" (prvních pár tisíc jsem byl autem tak unešený, že jsem si nepsal útraty za benzín) 30420 km spotřebováno 2918 litrů benzínu, tj. průměrná spotřeba 9,59 l/100 km. V tom je zahrnuto ježdění do školy po městě, ostatní cesty po Ostravě a Praze (dohromady tak 10 procent proběhu, ale to odhaduju), a pak půl na půl okresky a dálnice. Když vezmu loňský rok, okresek bylo relativně více a spotřeba byla necelých 9,4 l/100 km. Letos mám celoroční dálniční známku, takže okresky využívám minimálně a z hlediska spotřeby je rozdíl jezdit 100 nebo 150 km/h. Proto ten nárůst.

Pokud jde o čisté jízdy ve městě (Ostrava), je spotřeba okolo 12-15 litrů... Tady těžko soudit, strašně záleží, jestli na to šlapeš na každém semaforu , nebo jezdíš slušně...

Pokud jde o čistě dálkové jízdy: Praha-Linz-Istrie ... spotřeba 8,7 l/100 km s klimatizací a celkem naloženým autem (na tom moc nesejde) při tempomatových 120-130 km/h na dálnici v AUT.

Nejlépe vycházejí okresky, kde jsem se na cestě Říčany-Pardubice-Šumperk-Ostrava dostal pod 8 litrů celkem bez problémů, stačilo dodržovat předpisy s tolerancí +10 kmh.

Obrovskou výhodou toho motoru je, že ve městě točí třeba 1200 otáček, na okresce 1800. Ve spojení s moderním motormanagementem se opravdu moc benzínu nespálí.

Taky musím dodat, že než jsem se naučil pracovat s plynem (předtím jsem měl žigulíka) a než si na mně automat zvykl (fuzzy logika), nebyla výjimkou spotřeba 17 litrů na sto... Maximálni spotřeba dosažená na letišti při jízdě brzda, plyn, sprinty, slalomy apod. nepřesáhla 25 litrů na sto. Spotřeba při reálné ustálené rychlosti omezovače na rovině 215 km/h je také 25 litrů na sto.

Odpovědět  |   | 
Rab  |  15. 05. 2004 11:50

Ta spotřeba je vzhledem k objemu a řazení super! Já mám 2.0 Turbo, 4 válec, manuál a při podobných proporcích (město/okresky atd) mám spotřebu skoro nachlup stejnou! O jaký vůz přesně se prosím jedná? Jo a mám pocit, že tě znám, nestudoval jsi/ nestuduješ náhodou v Brně na Masarykově univerzitě a nehraješ hokej?

Odpovědět  |   | 
Pája  |  15. 05. 2004 13:05

Je to Chrysler Vision, r.v. 1994. Nene studuju na "báni" (http://fei.vsb.cz) v Ostravě

Odpovědět  |   | 
tibor  |  13. 05. 2004 13:33

souhlasim nevim co je na tomto aute sportovniho krom spotrebymam zkusenost se starsi verzi a je to takovy korab na dlouhe cesty,linejsi,neohrabany a ve vsem prumernyjinak radsi bych bral chrysler crossfire to je jine kafe

Odpovědět  |   | 
taj.pan  |  13. 05. 2004 13:47

Toto auto sa od začiatku výroby dodáva iba s dvomi motormi R4 2,0L a V6 2,7L ( čo je v podstate zmenšený 3,5L z 300M ) Lenivé? To zrýchlenie 9,2 s možno dosiahne aj trochu výkonnejšia "škodovka",  ale Sebringu je v podstate úplne jedno v akých podmienkach zrýchľuje. Moja osobná skúsenosť: viezol som v tomto aute nevestu na svatbu, boli sme v kopci a musel som predbiehať, hravo ma to oprelo do sedadla a plynule zrýchľovalo zo 70 km/h až do cca 150 km/h, keď už som bol navrchu a pustil som plyn. Najazdil som na ňom dosť a skúšal som aj vlastný economy run. Cesta z B. Bystrice do Bratislavy (206 km): Cesta trvala bez prestávky 2 a 1/4 hod a palubný počítač mi na konci ukázal priemernú spotrebu 9,1 L/100 km. Ten motor má aj v nízkych otáčkach dosť sily a je sprevodovaný na krátko, preto je tak "malá" maximálka. Stačí plyn len štekliť. A keď mu uvolníš opraty... reaguje tak ako chcem. Prevodovka naozaj reaguje mierne opozdene, ale je to iba otázka zvyku a potom to už nikomu neprekáža. Inak je to veľmi pohodlné a dobre vybavené auto a pomer cena/výkon je mimoriadne priaznivý. P.S. To auto má pri vyšších otáčkach fenomenálny zvuk a v interiéri je počuteľný tak akurát, ani veľa ani málo.

 

Odpovědět  |   | 
Pája  |  13. 05. 2004 16:17

S tou spotřebou souhlasím, taky občas nevěřím, když se svou 3,5V6 jedu do Prahy za necelých 9 litrů... Celkem se lidi shodují, že ten 2,7 je o něco žíznivější, paradoxně...

Ale zajímá mně to zpřevodování... Opravdu je Sebring zpřevodovaný do krátka??? Já mám ve Visionu tutéž 4q převodovku, a na jedničku jede 70, na dvojku přes 140, což je spíš trochu do dlouha ... Takže by tam musel být úplně jiný trvalý převodový poměr???

A s tím zrychlením je to přesně tak jak říkáš... sice na sprintu z pevného startu ti většinou ujede i 1,8T, tak na dálnici dejme tomu ze stovky se nechytá RS... Ideální příklad toho, jak zavádějící je vyvozovat dynamické parametry vozu ze zrychlení na stovku...

Odpovědět  |   | 
LK  |  13. 05. 2004 18:34

Není ta 3.5 nízkootáčková? Já jsem s 3.8 buickem jezdil také úsporněji než redaktoři s tímto Chryslerem. Nutno dodat, že oba motory měly zhruba stejný výkon (200HP).

Odpovědět  |   | 
Pája  |  14. 05. 2004 11:44

Mno málokdy točím přes 2500 otáček, takže asi je nízkootáčková

Nadruhou stranu, největší výkon to má v 6000 a nová verze dokonce v 6400 (už 255 HP). Krouťák 305 Nm při 2800, nová verze ve 3400 (340 Nm)...

Prostě ta 2,7 není nic moc

Odpovědět  |   | 
arbacher  |  13. 05. 2004 11:57

HEy lidi,tohle auto není střední třída,kdy si to testující v ČR uvědomí??Tohle auto je a byla vždy vyšší střední,min.na pomezí dvou tříd..

Odpovědět  |   | 
Emil  |  13. 05. 2004 12:44

Ne, tohle auto a Skoda Octavia jsou jedna a tataz stredni trida

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  13. 05. 2004 12:51

V USA je to Family Saloon, takze stredni trida. Stejne jako Avensis, Passat, Mazda 6, Primera, Mondeo ci Vectra. Taky mi tam ta skodovka nejak nesedi

Odpovědět  |   | 
arbacher  |  13. 05. 2004 19:21

Jasně,na trhu v USA je to family saloon,ale u nás je to vždy cca o třídu výš,tam je Neon malý vůz a tady je min.nižší střední,takže jsem to myslel takhle,jsem vlastníkem předchozího modelu a v té době to u nás bylo auto vyšší střední,jen ta střední v evropě se teď trochu nafoukla viz.Mondeo,Vectra,Avensis atd...

Odpovědět  |   | 
Pája  |  13. 05. 2004 16:12

Pěkné pěkné, ale pravá amerika to rozhodně není...

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  13. 05. 2004 16:52

A proc ne? Co ji chybi?

Odpovědět  |   | 
černé září  |  13. 05. 2004 17:03

Že by plameny šlehající od kol.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  13. 05. 2004 20:22

V8, karoserie na rámu a pohon zadku. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Z  |  13. 05. 2004 21:00

Na druhou stranu je to cab-forward a to je IMHO "moderni klasika"

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  13. 05. 2004 23:17

To není klasika, to je jen další prznění tradice amerických aut, v devadesátých letech to americké automobilky pěkně zabily tvořením hybridů japonských a evropských aut, které neměly tvář, úroveň ani jediný důvod ke koupi.

Naštěstí se blýská na lepší časy a nové Chryslery, Cadillaky a Lincolny už nechtějí o těchto směrech ani slyšet, nosí se dlouhé čumáky, osmiválce a žádné pohvizdování předních kol.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  14. 05. 2004 11:42

Tak tak, 300C nebo CTS, XLR apod. RuleZZZ!!!

Odpovědět  |   | 
LK  |  14. 05. 2004 17:08

No, nevím, jak se blýská u Chryslerů a Lincolnů, ale Cadillac začne (nebo už začal) strkat do svých vozů šestiválec (což dosud - s výjimkou Catery = Opla Omegy - nedělal). Taktéž manuál v XLR mě moc nenadchává.

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  15. 05. 2004 20:21

No ten fofrklacek tam davaj beztak jen kvuli evropanum. A navic v Corvette je (XLR ~ Corvette), takze proc ho nenabizet?

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  16. 05. 2004 13:36

Cadillac dělal ve 80. i čtyřválce s manuálem v Cimarronu

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  16. 05. 2004 23:13

Tak nám ace2 právě zavzpomínal na dobu temna

Ještě teď se musím tlemit, co mu řekl jihočeský BMW-guru Patrik Eliáš na obhajobu předního náhonu u Cadillaků: "To by byly tak nádherný auta, ty Cadillaky, ale voni to tak domr*ali tím spíč*ným předním náhonem, to je hnus, prostě hnus! Si představ Toronado '66, úplně nádherný vobrovský kupé a vono to pohrabává předníma kolama!" Ace2 tam stál jak vopařenej a nevěděl, co na to říct

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  17. 05. 2004 06:57

well, protože nebudu někomu vysvětlovat proč se tak stalo. Teď máme v 1966 úplně nový motor, což je nějakých 370hp a asi 700nm a s tím autem se nedá jezdit, okamžitě se má tendenci přetáčet a jezdit smykem. Na vlhku či v zimě je to auto zcela nepoužitelný, zvláště pro lidi co si tyhle auta kupovali. Přední náhon byl chytrý nápad jak udělat 400hp auta řiditelný pro 60. leté uživatele....

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  17. 05. 2004 11:10

ace2, přece sám víš, že pro auta nad 200HP je přece zadek vždycky lepší. Proč se třeba Viper, Corvette a další teď nastupující výkonná auta dělají s pohonem zadku, to je přece nasnadě. Navíc amíci byli zvyklí auta s motorem vpředu a pohonem zadku řídit a jejich vlastnosti pro ně stejně jako pro Patrika jsou to nejprůhlednější, co existuje. Snad bych to ani neměl vytahovat, ale Patrik jezdí s BMW od svých 14ti let a když poprvé dostal do ruky předokolu, tak s ní naboural. Pustil to do vedlejší ulice pod plynem a byl zvyklej nechat volant srovnat v ruce a ejhle... auto jelo rovně, vzal s tou Audi 80tkou asi 3 auta na bok

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  17. 05. 2004 21:40

No tak to je jistě skvělé, ale ty vaše podmotorované hračky se nedají srovnávat s 2t pontonem ze 60. let s výkony do 400hp a kolem 700Nm kroutáku který řídí normální řidič. Ono je něco jinýho řídit rádoby sportovní auto s prd výkonem a krouťákem za příplatek a to je ještě někde na hranici otáček kde by se normální Detroitská V8 už dávno kousla. Skutečně by nerad jezdil se 400Hp Eldoradem někde v Ohiu na sněhu, to fakt ne. To že se nyní přitupuje na zadní náhon, za to vděčíme vyspělé elektronice, která dokáže větší část záludnosti zadního náhonu eliminovat. A tahat jsem auta jako Viper.... to fakt není auto na ježdění do kostela jako Cadillac... to je auto pro sunny weekend.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  18. 05. 2004 06:08

Ona tam ani žádná záludnost není. Záludné je především převádět podobné výkony na přední kola, to je hodné VW Golfa, ale už vůbec ne velkého amerického korábu.

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  17. 05. 2004 22:31

On je ten Patrik asi pěkný debil.. pokud to řekl a vyboural předokolku. To že někdo sedne do auta který nezná, s jiným náhonem a začne s ním jezdit jak je zvyklý, ačkoliv je to jiná koncepce, značí pouze to, že uvedený má v hlavě vakuum.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  18. 05. 2004 06:06

funcarver: V 17ti letech měl vakuum nejeden z nás. Tomu člověku je dneska 30 let, tak se trochu kroťte v hodnocení. Díky

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  17. 05. 2004 11:10

ace2, přece sám víš, že pro auta nad 200HP je přece zadek vždycky lepší. Proč se třeba Viper, Corvette a další teď nastupující výkonná auta dělají s pohonem zadku, to je přece nasnadě. Navíc amíci byli zvyklí auta s motorem vpředu a pohonem zadku řídit a jejich vlastnosti pro ně stejně jako pro Patrika jsou to nejprůhlednější, co existuje. Snad bych to ani neměl vytahovat, ale Patrik jezdí s BMW od svých 14ti let a když poprvé dostal do ruky předokolu, tak s ní naboural. Pustil to do vedlejší ulice pod plynem a byl zvyklej nechat volant srovnat v ruce a ejhle... auto jelo rovně, vzal s tou Audi 80tkou asi 3 auta na bok

Odpovědět  |   | 
vedeni  |  14. 05. 2004 00:16

Mne se zda, ze na ten objem by ten motor moh mit vetsi vykon, a hlavne kroutak. 262 neni volaco. Mel sem volvo v40 2.0 benzin, a tam byl tocak 240 Nm! Samozrejme 4valec. Vykon byl cca 160k. Jelo to jak draha, i pruzny zrychleni bylo lepsi, nez znamyho Passat V6 TDI. Ma vubec nakej benzinovej dvoulitr (v serii, u bezne dostupnyho, vicemene rodinnyho auta) vic nez 240 Nm? Ctu ruzny testy a je to tak 190, 205, v lepsim pripade 220... Sakra, jak na to koukam, tak to byl docela klenot.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  14. 05. 2004 07:19

A nebude to tím, že ten motor měl turbo?  Atmosferický benzín 2.0 nemívá přes 200 Nm...

Jinak ten 2.7 V6 má na svůj objem přijatelný výkon, rozhodně ne podprůměrný.

Odpovědět  |   | 
tibor  |  15. 05. 2004 01:18

Samozrejme,ze dotycny popisuje 2,0t 240nm,klasicka 2,0 ma 190nm

Odpovědět  |   | 
vedeni  |  15. 05. 2004 23:11

No ano, turbo, ale i tak. I srovnateny motory ho maj nizsi.

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  18. 05. 2004 12:00

1,8T od Audi 140kW a 240N.m. v A4, v TT 165kW a 280N.m. a u Seata Leon by se taky našlo

Odpovědět  |   | 
tibor  |  18. 05. 2004 18:47

saab 9-3 1,8t 110kw a 240nm2,0t  154kw a 300nmma min kw,ale vetsi kroutaka klidne muzu pokracovat,mam?

Odpovědět  |   | 
tibor  |  18. 05. 2004 18:50

a jeste abys nekricel,ze je to malo2,3t 184kw a 350 nm

Odpovědět  |   | 
wermi  |  15. 05. 2004 13:34

americania vedia robit dobre auta. aj dizajnovo a motoricky.

Odpovědět  |   | 
M-10 Wolverine  |  25. 05. 2004 20:27

Tak já vím o jedné zaručeně pravé Americe která se prodává mírně nad 500 000. A je to ta amerika nejamerikovatější,pravá legenda.Samozřejmě ne vrcholná verze - ale ruku na srdce opravdu byste nechtěli nového Forda Mustanga za cenu lépe vybavené Oktávky ? JÁ TEDA JO :) :) :)

Odpovědět  |   | 
tibor  |  25. 05. 2004 23:56

ja ho chci kde se prodava?

Odpovědět  |   | 
Ziag  |  08. 06. 2004 01:52

http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/glance/index.asp#Mustang_GT_Coupe

Od 25 tis. USD - krasne nas ta nase zemicka okrada, krasne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

V mezinárodní výzkumné studii obsadila Toyota prvenství mezi automobilkami již po osmé.

dnes | AutoRevue.cz | 1 příspěvek
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A