Chrysler Sebring cabrio: za pár dnů i u nás

V polovině roku jsme vás informovali o nové generaci Chrysleru Sebring, který se dostane také na evropský trh. Klasický sedan nyní doplní i oblíbený kabriolet, který dostane i naftový motor.

Tip: Podrobné představení sedanu Chrysler Sebring naleznete zde.

Celých 4 920 mm dlouhý kabriolet se pyšní dvoudílnou skládací střechou a jedná se tak spíše o coupé-cabrio, než o klasický kabriolet. Střecha se standardně složí do zavazadlového prostoru pomocí několika servomotorků a hydraulických vzpěr.

Plnohodnotných čtyřmístných kabrioletů není nikdy dost a Sebring patří v tomto segmentu k dlouholetým zásobovatelům. Jeho nejnovější generace se již brzy dostane na evropské trhy.

O pohon se budou starat tři benzínové motory a jeden naftový, který bude dostupný jen v Evropě. Základním benzínem je čtyřválec 2,4 o výkonu 128 kW (175 k) a točivém momentu 225 Nm. Dále jsou v nabídce dva šestiválce. Menší o objemu 2,7 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 259 Nm a druhý o objemu 3,5 l s výkonem 175 kW (238 k) a točivém momentu 315 Nm.

Naftový motor si Chrysler vypůjčil od Volkwagenu a pod kapotou mu bude klapat čtyřválec 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 320 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler Sebring cabrio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků