Chrysler Sebring cabrio: za pár dnů i u nás

V polovině roku jsme vás informovali o nové generaci Chrysleru Sebring, který se dostane také na evropský trh. Klasický sedan nyní doplní i oblíbený kabriolet, který dostane i naftový motor.

Tip: Podrobné představení sedanu Chrysler Sebring naleznete zde.

Celých 4 920 mm dlouhý kabriolet se pyšní dvoudílnou skládací střechou a jedná se tak spíše o coupé-cabrio, než o klasický kabriolet. Střecha se standardně složí do zavazadlového prostoru pomocí několika servomotorků a hydraulických vzpěr.

Plnohodnotných čtyřmístných kabrioletů není nikdy dost a Sebring patří v tomto segmentu k dlouholetým zásobovatelům. Jeho nejnovější generace se již brzy dostane na evropské trhy.

O pohon se budou starat tři benzínové motory a jeden naftový, který bude dostupný jen v Evropě. Základním benzínem je čtyřválec 2,4 o výkonu 128 kW (175 k) a točivém momentu 225 Nm. Dále jsou v nabídce dva šestiválce. Menší o objemu 2,7 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 259 Nm a druhý o objemu 3,5 l s výkonem 175 kW (238 k) a točivém momentu 315 Nm.

Naftový motor si Chrysler vypůjčil od Volkwagenu a pod kapotou mu bude klapat čtyřválec 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 320 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler Sebring cabrio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků