Chrysler Sebring cabrio: za pár dnů i u nás

V polovině roku jsme vás informovali o nové generaci Chrysleru Sebring, který se dostane také na evropský trh. Klasický sedan nyní doplní i oblíbený kabriolet, který dostane i naftový motor.

Tip: Podrobné představení sedanu Chrysler Sebring naleznete zde.

Celých 4 920 mm dlouhý kabriolet se pyšní dvoudílnou skládací střechou a jedná se tak spíše o coupé-cabrio, než o klasický kabriolet. Střecha se standardně složí do zavazadlového prostoru pomocí několika servomotorků a hydraulických vzpěr.

Plnohodnotných čtyřmístných kabrioletů není nikdy dost a Sebring patří v tomto segmentu k dlouholetým zásobovatelům. Jeho nejnovější generace se již brzy dostane na evropské trhy.

O pohon se budou starat tři benzínové motory a jeden naftový, který bude dostupný jen v Evropě. Základním benzínem je čtyřválec 2,4 o výkonu 128 kW (175 k) a točivém momentu 225 Nm. Dále jsou v nabídce dva šestiválce. Menší o objemu 2,7 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 259 Nm a druhý o objemu 3,5 l s výkonem 175 kW (238 k) a točivém momentu 315 Nm.

Naftový motor si Chrysler vypůjčil od Volkwagenu a pod kapotou mu bude klapat čtyřválec 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 320 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler Sebring cabrio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků