Chrysler PT Cruiser spaluje i naftu

Patříte-li mezi příznivce automobilové extravagance a vznětových motorů, pak právě pro vás uvádí Chrysler na český trh svůj PT Cruiser se vznětovým motorem 2.2 CRD.
Chrysler PT Cruiser spaluje i naftu

Motor vychází z pohonné jednotky interně označované OM 664 CRD, kterou je možné najít v Mercedesech třídy C. Model CRD je první kompaktní hatchback z USA, vybavený vznětovým motorem, vyvinutým s ohledem na přání a požadavky evropských zákazníků, protože je jasné, že právě evropští zákazníci budou tvořit absolutní majoritu zájemců o vznětový motor.

Motor 2.2 CRD doplňuje nabídku zážehových čtyřválcových motorů 2.0 a nedávno uvedeného 1.6 (z nového sedanu Chrysler Neon). Motor 2.2 CRD disponuje největším točivým momentem ze všech pohonných jednotek, nabízených pro úspěšný pětidveřový PT Cruiser.

Maximální výkon čtyřválce je 120 ks (89 kW) při 4200 ot/min a točivý moment 300 Nm v rozsahu otáček 1600 až 2600 ot/min. Točivým moment by měl být zárukou plynulé a komfortní jízdy a to maximální rychlostí 183 km/h. PT Cruiser 2.2 CRD zrychluje 0 na 100 km/h za něco málo přes 12 sekund. Za tyto solidní výkony si řekne o 6,9 litrů nafty na každý 100 ujetých kilometrů.

K motoru 2.2 CRD je možné získat dva stupě výbavy, Touring a Limited. Všechny modely CRD mají v základní výbavě klimatizaci, posilovač řízení, dálkové centrální zamykání, dva čelní airbagy, boční airbagy zabudované v opěradlech předních sedadel, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče atd.

Provedení Touring má lakovaná kola 6 x 16“ z lehké slitiny s pneumatikami rozměrů 205/55 R 16, mlhovky a kůží potažený věnec volantu. V nabídce je také protiblokovací brzdový systém ABS s protiprokluzovým zařízením TC (Traction Control) v nižších rychlostech, elektrické střešní okno a tempomat.

Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring je na českém trhu k mání za základní cenu Kč 839 000,- a model Limited, který navíc vybaven vyhřívanými sedadly z kombinace kůže a veluru, střešním oknem s elektrickým ovládáním, ABS a kotoučovými brzdami i na zadních kolech přijde na Kč 920 000,-.

 

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků