Chrysler PT Cruiser spaluje i naftu

Patříte-li mezi příznivce automobilové extravagance a vznětových motorů, pak právě pro vás uvádí Chrysler na český trh svůj PT Cruiser se vznětovým motorem 2.2 CRD.
Chrysler PT Cruiser spaluje i naftu

Motor vychází z pohonné jednotky interně označované OM 664 CRD, kterou je možné najít v Mercedesech třídy C. Model CRD je první kompaktní hatchback z USA, vybavený vznětovým motorem, vyvinutým s ohledem na přání a požadavky evropských zákazníků, protože je jasné, že právě evropští zákazníci budou tvořit absolutní majoritu zájemců o vznětový motor.

Motor 2.2 CRD doplňuje nabídku zážehových čtyřválcových motorů 2.0 a nedávno uvedeného 1.6 (z nového sedanu Chrysler Neon). Motor 2.2 CRD disponuje největším točivým momentem ze všech pohonných jednotek, nabízených pro úspěšný pětidveřový PT Cruiser.

Maximální výkon čtyřválce je 120 ks (89 kW) při 4200 ot/min a točivý moment 300 Nm v rozsahu otáček 1600 až 2600 ot/min. Točivým moment by měl být zárukou plynulé a komfortní jízdy a to maximální rychlostí 183 km/h. PT Cruiser 2.2 CRD zrychluje 0 na 100 km/h za něco málo přes 12 sekund. Za tyto solidní výkony si řekne o 6,9 litrů nafty na každý 100 ujetých kilometrů.

K motoru 2.2 CRD je možné získat dva stupě výbavy, Touring a Limited. Všechny modely CRD mají v základní výbavě klimatizaci, posilovač řízení, dálkové centrální zamykání, dva čelní airbagy, boční airbagy zabudované v opěradlech předních sedadel, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče atd.

Provedení Touring má lakovaná kola 6 x 16“ z lehké slitiny s pneumatikami rozměrů 205/55 R 16, mlhovky a kůží potažený věnec volantu. V nabídce je také protiblokovací brzdový systém ABS s protiprokluzovým zařízením TC (Traction Control) v nižších rychlostech, elektrické střešní okno a tempomat.

Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring je na českém trhu k mání za základní cenu Kč 839 000,- a model Limited, který navíc vybaven vyhřívanými sedadly z kombinace kůže a veluru, střešním oknem s elektrickým ovládáním, ABS a kotoučovými brzdami i na zadních kolech přijde na Kč 920 000,-.

 

 

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků