No vida, tohle je jasny dukaz, ze i nakupni tazku lze udelat jako pekne a solidni auto, tohle bych klidne byl ochotny na bezne mestske a primestske jezdeni poridit :)
...akorat teda, ted kdyz na to koukam detailneji, tak to ma urcite syndrom vsech jinych aut nez americkych poradnych - hodne omezeny prostor pro pravou nohu ridice....doufam, ze tu palubku jeste nejak radikalne predelaji, prijde mi to omezeni prostoru zybtecne velke...
Je dobré vědět i o vozovém parku za oceánem. Rozhodně je to zajímavé čtení. V dnešním globalizovaném světě, člověk nikdy neví, kam ho vítr zavane...
a také vysoké náklady na provoz, ale jinak pěkný a zajímavý design. Chudáci bohatí majitelé si výkon těchto aut v Americe ani nemůžou vychutnat, když je tam strikně všude omezená rychlost a za porušení hrozí vysoké pokuty, ba i vězení. tak není lepší si tam koupit levnější a úspornější Hondu, Toyotu nebo Ford ? :-/
Jaký vysoký náklady na provoz, tenhle motor umí odpojovat válce když nejsou potřeba. Podle mě se s tím bude do 13 litrů jezdit zcela bez problémů.
Ne tenhle ne. 4 válce odpojuje při chodu s malým zatížením motor HEMI 5,7. Tento ve verzi 6,1 425HP běží stále na 8 válců...Ale i tak je spotřeba v pohodě, protože tyto motory mají mamutí sílu při nízkých otáčkách. Mnoho jiných evropských supersportů musí točit pro srovnatelnou dynamiku až o několik tis. otáček více a tím pak vyskočí spotřeba...
alebo aj nie
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.