Chrysler LeBaron: vyděděnec (zkušenosti)

-LK-  |  30. 08. 2005 09:10

Docela hezké počtení. Akorát trochu blbě působí zkratka "kmh". Chtěl-li autor po americku uvést km/h, tak potom kph (kilometer per hour)

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  30. 08. 2005 13:51

Jo, mas pravdu, ona ta zkratka neni az tak zazita... No ale co uz, snad jsem ti tim nezkazil den

Odpovědět  |   | 
delph  |  30. 08. 2005 15:37

no když už se chce písměně zkrátit km/h tak se používá kmph nežli kph ( snaha o klasickou 3 písmenovou zkratku jako v případě mph ) protože kph = kilo per hour
ale já se do článku začetl tak že jsem si toho ani nevšim  až teď

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  30. 08. 2005 16:03

Moc me tesi, ze jedine, co vam vadi na tom clanku je v Cesku nepouzivana zkratka kmh. Nevim, nakolik je to logicke, nebo spisovne, ale pouziva se celkem bezne viz: http://www.theage.com.au/articles/2003/08/31/1062268476131.html?from=storyrhs nebo: http://www.railway-technology.com/projects/germany/specs.html (nahodne hity z googlu )

Odpovědět  |   | 
Ludowil  |  30. 08. 2005 10:05

Le Baron jako cabrio bylo velice popularni koncem 80let na zapade a zacatkem 90let i u nas. Na americany celkem vkusne auto nevim jak se spolehlivosti ale tech prvnich 10let drzelo dobre k nam se samozrejme dostali pak az ty ojety vraky..

Odpovědět  |   | 
petrklm  |  30. 08. 2005 10:16

Asi jsem to ještě nikde neventiloval, ale kdybys toho barona nekoupil ty, mohl jsem ho mít já... líbil se mi, i když nepopírám, že se mi líbila především cena a to, že to je amerika. Teprve časem jsem se dozvídal, co všechno na něm bylo v háji. Hezkej článek.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  30. 08. 2005 10:47

To je ale škaredý auto -Baron...

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  30. 08. 2005 13:52

to je ale skaredy prispevek - Ralf...

Odpovědět  |   | 
pitrx  |  25. 07. 2020 18:02

Jak skaredy?!??? Co skaredy? Si kup Šáde vole, ta je teprve hnusna.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 08. 2005 14:08

Je to moc hezký pohodový článek o pěkné (na naše poměry) věcičce. Rád bych měl tady něco podobného. V této souvislosti by mě ale zajímalo, jak se takto staré a dovezené auto dá u nás přihlásit? Co vše se musí absolvovat, aby se to zdařilo? Pokud vím, tak platí debilní předpis o nepřihlásitelnosti aut starších 8 či 11 let ?! Na druhé straně jsem už viděl borce, kteří dávali do kupy podobně starý Oldsmobile a taky se tvářili, že to "snad nějak" přihlásí...

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  30. 08. 2005 14:12

Tohle auto bylo dovezeno z Kanady v roce 1995 a od te doby ma ceske papiry, s prihlasenim tedy nebyl problem. Pokud jde o veterany, pak veskere informace jsou na www.fkhv.cz

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 08. 2005 14:36

Díky za link

Odpovědět  |   | 
Newli  |  30. 08. 2005 22:04

Pocteji je to oddechove. Nicmene bych ocenil kapitolu o tom, v jakem stavu auto bylo, co vse se muselo opravit, jak to bylo opraveno (svepomoci ci v nejakm specializovanem servisu) ... atp. .... a co ta sranda nakonec celkem stala

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  31. 08. 2005 02:04

Rad se o tyto informace podelim, jen mi prislo, ze to vetsinu lidi nebude zajimat... Kdyztak me s dotazama kontaktujte pres ICQ: 133602913

Mam skutecne velkou radost, ze se clanek libil, necekal jsem ani zdaleka tak priznivou odezvu...

Odpovědět  |   | 
Caddy  |  30. 08. 2005 22:28

...jen aby nenahraval tem odpurcum amerik... :) Hezky napsany, dobre dopodrobna popsany..asi bych mel taky neco naspat, at je co srovnavat... :) Zatim mam jen takovy kratky nepodrobny clanek tady: http://www.kabriolety.com/hlavni.php?stranka=novinky/view.php&id=30

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  30. 08. 2005 23:18

Určitě se nebojte zaslat do redakce váš článek. Jakékoli postřehy a zkušenosti čtenářů jsou vítány

Odpovědět  |   | 
Mr.Digital  |  31. 08. 2005 18:31

pohodový článek napsaný srdcařem. Jezdíš s ním na srazy ? Tam je srdcařů více  

Odpovědět  |   | 
Jeniik  |  31. 08. 2005 20:24

Letos jsem byl jen v Jizbicich, Fulneku a Brne... Do Lustenic se chystam, ale bez auta...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 09. 2005 12:55

Díky za článek. Taky jsem měl jednoho, v Americe. Ještě s rámem, osmiválcem podél, pohon vzadu, automat, (falešnym) dřevem obložené kombi, rok myslim nějak kolem 1980. V době koupě měl 150 tisíc mil a když jsme jej prodávali měl nějakých 200 tisíc. Celou dobu sice žral (jen lehce) olej, ale jezdil v naprosté pohodě, každý den, léto, zimu, hice přes 40, kosy pod 25, fakt v pohodě. Jen jednou jsem mu mulesl dotáhnout kuželová ložiska předních kol a kámoš nám zavařil výfuk. Skvělá kára, jen aktuálně teď by tu byl problém se spotřebou v přepočtu kolem 14 litrů na sto.
Pak jsem měl ještě možnost vozit se asi 14 dní v kabroušovi LeBaron z roku 1990, dvoulitr turbo a to už se mi tak nelíbilo - spousta věcí nefungovala, motor už nebyl tak dobře odizolován, přední náhon taky nic moc. Kombík byl lepší. Nevim, jestli bych našel odvahu si to pořídit tady. Ještě jednou dík, Pavel

Odpovědět  |   | 
Míra  |  28. 10. 2010 13:21

Ahoj, tento článek mi zaujal, mám totiž tento model z 86 roku, ale v kabriu rozhodl jsem se ho dát tedy dohromady. Pokud by bil někdo kdo by mohl pomoci poradit byl bych rád.
Díky

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat