Chrysler ecoVoyager, pro rodinu budoucnosti

Chrysler Voyager patří mezi stálice segmentu rodinných MPV vozů. Generace střídá generaci, a tak není od věci se podívat, jak si výrobce představuje rodinnou budoucnost.

Na autosalonu v Detroitu byla představena studie ecoVoyager, tedy studie rodinného vozu budoucnosti. Kompaktní vůz s délkou 4 856 mm tak naznačuje, jakým směrem by se mohly rodinné vozy ubírat.

Je sice pravda, že pojetí vozu je velmi futuristické a do produkce by se zřejmě v této podobě nikdy nedostal, už jen pro velmi nepraktické vnitřní uspořádání.

O pohon studie se pak stará výhradně elektromotor o výkonu 200 kW (272 k), kterému dodávají energii vodíkové palivové články a Li-Ion akumulátory. Tato kombinace umožní dojet vozu na jedno „tankování” až 480 km, z čehož lze využít až 64 km dojezdu výhradně na energii z akumulátoru.

Zrychlení na stovku se pak odehraje za 8,8 s a vůz má dosáhnout rychlosti až 184 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler ecoVoyager

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků