Chrysler do budoucna nepočítá s motory HEMI

Chrysler po dlouhém zvažování rozhodl o ukončení používání legendárních osmiválců HEMI, protože dle automobilky již nemají světlou budoucnost. Může zato velká ekologizace, která má vliv na rozhodování nejedné automobilky. Ty jsou nuceny snižovat jak spotřebu paliva, tak emise.

Historie motorů HEMI sahá až k 50. rokům minulého století. Časy se ale mění a podle vyjádření Chrysleru je budoucnost v menších, výkonných a hlavně úspornějších motorech, ale také v hybridech. Podobně řeči nejsou jen tak ledajaké, automobilka Dodge před pár dny představila koncept ZEO, který používá pro svůj pohon elektromotor s výkonem 272 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge ZEO Concept s elektrickým pohonem

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků