Chrysler Aspen Hybrid: další silniční eko koráb

8 komentářů

Wattousek 69A
20. listopadu • 12:07

Tohle SUV uz je skutecne extrem!, ale i tak neni problem pro nej upravit plugin-in hybrid kit co se dela uz nejaky patek pro Priuse a jine hybridy. Do zadu hodite trochu vetsi baterku a ocipuje se elektronika. Pak v tom aute budete mit volitelne plny rezim elektromobilu, na dojezd podle kapacity baterky. Na to domaci popojizdeni par desitek km kolem baraku pro vetsinu amiku idealni, pro ty obcasne delsi prejezdy na dalnici zapnete do okruhu spalovace..

John
19. listopadu • 14:37

35L v meste, nasledne sprisnia emisne normi(niektore staty) lebo sa dusia.Anici su proste jebnuti. Pozrite sa co jedia, cim kuria.(topia) Zbieraju karticky s basketbalistami, Nike je pre nich bozstvo a jazdia na autach z OHV rozvodmi so spotrebou

cindy
21. listopadu • 0:12

a pozrite sa na slovakov co jedia ,cim kuria a co je to to Nike ? dedko vsevedko :) a v zachodoch obcikavaju steny a tecie im to potom popod nohy ha ha ha

šarda
19. listopadu • 12:44

Proč většina těhle eko-aut má motor jak rumpál? Nebylo by ekonomičtější,ekologičtější a inteligentnější dát "menší" motor,případně nedělat tyhle dvoutunové mastodonty? Tohle je ekologie pro bohaté snoby...

petrklm
19. listopadu • 20:21

Pokud pominu pochybnou záležitost hybridů, tak stačí si uvědomit odlišnosti podmínek autodopravy v USA a u nás. Tam převažujou opravdu dálkový trasy, málokdo u nás by akceptoval dojíždění do práce 1 - 1,5 hodiny denně, především proto, že by to byl nucenej absolvovat ve Fábii a nebo nějakým jiným plnohodnotným rodinným autě. Takže jsou dvoutunový mastodonti docela pochopitelný. Můžu tě ujistit, že svezení Fábií a americkým fullsizem je naprosto rozdílná záležitost i na kratší vzdálenosti, ale pokud absolvuju třeba v Lincolnu Town Car trasu cca 600 km a na konci vystoupím bez bolesti v zádech i jinde, o něčem to vypovídá. Na závěr: za bohatýho snoba se nechci a ani nemůžu považovat, jen se mám rád a užívám si B-]

S
19. listopadu • 14:39

ne kazdej chce mit pidiauticko s motorem co se pribaluje detem do legostavebnic ;-):-D , proste nekdo chce mit 8 valec, navic cena toho auta v ciste benzinove podobe neni nijak desiva a v provedeni Limited s motorem 5.7 HEMI a pohonem 4x4 vyjde na cca 38tisic dolaru, takze je to stejne drahe jako kuprikladu Mercedes C s V6kou , u obou aut sem koukal na cenu v dolarech

mvb
19. listopadu • 13:59

protoze nas zakaznik nas pan... teto motor navic v nizke zatezi pracuje jen na 4 valce... tj. teor. jako 2.85 l motor...

petrklm
19. listopadu • 10:35

Podle mne je to jenom další způsob, jak z důvěřivých lidí vytahat peníze. Dobrá, spotřeba benzínu poklesne, protože bude zvýšená celková účinost pohonu. Ale dal už někdy někdo dokupy skutečné ekologické náklady na výrobu takového stroje (elektromotory, baterie, řídící elektronika atd.) a potom taky na likvidaci (opět baterie, například...)? Asi je to dost náročný propočet, ale nevěřím, že by pro hybridy vyšel výhodně.

Doporučujeme

Články odjinud