Chrysler 300C Touring v prodeji od listopadu

Kombi verze nedávno uvedené novinky Chrysler 300C se na trhu objeví šestého listopadu. U německých dealerů zaplatíte za základní verzi 41 100 eur. Cena bude dva a půl tisíce eur nad cenou stejně vybaveného sedanu, který se začal prodávat v červnu; koupit ho lze už i na českém trhu. Kombi je určeno jen pro evropský trh, v Americe se prodává identický bráška Dodge Magnum, kterého jsem měl možnost nedávno otestovat.

Chrysler Touring je stejně dlouhý jako sedan, měří 5 022 mm, na šířku má 1 882 mm a nabízí obrovský rozvor 3 048 mm. Zavazadlový prostor sice není tak velký jako u některé konkurence (např. Opel Vectra Caravan), nicméně bohatě postačí; údaje o jeho velikosti se ale liší. Německý server AMS udává 630 litrů, to ale bude pravděpodobně hodnota při zaplnění po strop (u sedanu se uvádí 441 l). Po sklopení zadních sedadel byste měli do auta naložit 1 602 l zavazadel. V ceně je druhá podlaha pro lepší manipulaci dělená na tři části - podrobnosti se dozvíte v testu dodge.

Základní výbava je bohatá, najdete v ní šest airbagů, ESP, duální klimatizaci či xenonové světlomety. Základním motorem bude 3.5 V6 s výkonem 186 kW, který je možné kombinovat s pětistupňovým manuálem nebo čtyřstupňovým automatem. Druhým motorem v nabídce je 5.7 V8 Hemi s výkonem 254 kW a pětistupňovým automatem. Cena bude oproti 3.5 V6 vyšší o 11 350 eur. Díky možnosti odpojovat za běhu válce není spotřeba osmiválce nijak závratně vysoká, činí jen 13,5 l na sto km. Za příplatek 2 300 eur si budete moci pořídit pohon všech kol - zajímavá nabídka pro ty, kteří si moc nerozumí se zadokolkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků