Chrysler 300C SRT: ostrý drobek bude v naftě

11 komentářů

john77
23. února • 13:14

Pani mnohi uz pochopili, ze uplne ine poziadavky su kladene na auto na denne pouzivanie a uplne ine na auto na ,,santenie".
Anglani to pochopili.
Do prace sa vozia na TDI, CDTI,CDI a podobne a cez vikend vyberu na projizdku svojho benzinoveho tatosa a zajazdia si.

Marty
24. února • 14:08

Von by si pan Ondrášík totiž měl jednou přečíst výroční zprávy automobilek za minulý rok, kde bylo uvedeno, že ten pro chrysler nesmyslný evropský trh vykázal jako jediný razantní nárůst oproti roku 06, takže chrysler určitě nemá důvod ho opouštět, navíc když přišel nový Voy a přijde dodge Journey a tím pádem se počítá s dalším nárůstem.....

Radek Ondrášík
24. února • 14:13

No z nuly se roste krásně. Pamatuji tuším předloni, vykázal Lexus u nás nárůst přes 100 procent za rok. Ono když se prodá 20 vozů a pak 100 je to pecka. Když se prodá 1000 a pak 1500 tak to v těch procentech tak pěkně nevypadá :)

Marty
26. února • 12:43

ehm, chrysler prodává těch vozů v evropě jaksi podstatně víc, poněkud v jiných řádech a to už od 90.let, kdy mu k tomu stačily jen 2 značky, chrysler a jeep....
Stačí se podívat kolik jezdí po evropě cherokee, wranglerů, grand cherokee a z chrysleru stratusů, visionů, voyagerů....Individuálním dovozem samozřejmě byla taky část dovezená, ale ne zas tak velká...

PS guru
23. února • 12:50

běžto do pryč 3-[B-]

WinDiesel
23. února • 10:14

Ještě že tady máme pana Ondrášíka aby nám poradil co je smysluplné a co ne. Takové lidi s jednoznačnými názory nutně potřebují u EK v Bruselu !!! Co to tam zkusit ???

Pavel Janda
23. února • 12:05

Placete na spatnem hrobe. Zatimco my Vam prostrednictvim nasich clanku predkladame nase pohledy na vec, ktere muzete vzit za sve a nemusite, bruselsky urednik Vam na zaklade svych nazoru uklada povinnosti, jejichz neplneni pro Vas bude mit neblahe nasledky. To nejenze neni stejne, to jsou dokonce protiklady, kolega Ondrasik by se do Bruselu jiste nehodil...

Uncleduke
23. února • 12:34

Přátelé nehádejme se. Pan Ondrášik píše hezky, nicméně je nás dost kteří proti naftě nic nemáme. Myslím že je fajn když existují alternativy - kdo chce koupí si to samé auto s benzínem nebo s naftou, jak je ctěná libost. O tom jaké má co výhody a nevýhody se už popsalo spousta recyklovaných elektronů. Brusel bych s tím nespojoval - proč si kazit víkendové ráno. Hezký den všem.

Radek Ondrášík
23. února • 12:40

Pan Ondrášík má pod kapotou také naftu ;-)

martin
23. února • 13:08

Pan Ondrášík má hlavně asi naftu v hlavě:-|

Radek Ondrášík
23. února • 11:14

Do Bruselu se nastěhovali pomatenci prosazující nízké emise CO2... už tam pro mne není místo.

Doporučujeme

Články odjinud