Cenová politika am. automobilek se mi líbí stále více. Tohle auto určitě německým stálicím ve vyšší střední řádně zatopí, po vzhledově rozpačitých předchozích modelech Chrysleru, je to konečně něco. Cena+super výbava, nebál bych se, že se jich prodá málo. Základní motor je sice slabý na takovou váhu, ale 3,5 bude super varianta. Pokud bude v reálu brát kolem 12l a šel by i u ní použít 91okt. benzín nebudou ani provozní náklady nijak tragické.
Stejně tak si říkám, že Ford udělal chybu, že nebude dovážet Mustang. Pokud by stál těch 600tis., jak bylo avizováno, debaty o tom jestli je lepší do 700tis koupit typeR nebo Fabii RS atd. by přestaly mít smysl.
Servisni interval jen 12 000km? Od takoveho auta bych cekal nejakych 30 000km. Ale jinak nic proti, ale taky nic pro me
To je na tom i FOBIE JUNIOR líp . Je to fakt divný. Dokonce by to mohl byt i pro nějakeho managera co najezdí 100tis. za rok důvod ke koupi jiného auta. Nechápu. V USA jezdí od 16ti let autem i na záchod a servis po 12 tisicich.
Oni to v ty americe maji vselijaky. Treba u mnoha aut se olej meni stale p 5 tisicih kilometrech. Na druhou stranu vymenu oleje udelaji skoro na kazdy benzince ...
no jo tam to není ani o tom, že by ten motor neuměl jezdit 25 tis na jeden olej, ale v momentě když tě kompletní výměna oleje stojí co to plná nádrž a ještě ti ten olej vymění na benzínce za tu dobu než si si koupíš a sníš bagetu... tak proč neměnit olej každých 5 tis :) mě by to nevadilo. Prostě přijedeš na benzínku řekneš plnou premium, umejte okna a dejte novej olej, a frčíš dále :) Evropa je na to jinak, díky DPH a spotřebce stojí olej nekřesťanský prachy a ještě ti to udělej jen na servisu...
Design je povedený, to auto se mi moc líbí, jen ty dva slabší motory nemají nic moc dynamiku a velkou spotřebu (to i můj diesel jezdí stejně jako 3,5 litr, jen tak nežere). Jinak jsem si vyzvednul v Impextě prospekty a mám dojem, že u slabších verzí je jako palivo Natural 91 (určitě u nejslabší).
Nojo, tvůj dýzl (který mimochodem asi neváží skoro dvě tuny??) sice může jezdit papírově jako 3,5 V6, ale rachot v něm bude nesrovnatelně vyšší a kdo má taky pořád čichat ty saze. BTW: a máš v tom dýzlu automat? Ameriky nejsou jen o jízdních výkonech, ale zejména o špičkovém komfortu...
BTW: nevím jestli 10,5 litrů na sto je u 3,5V6 nějak extrémní spotřeba... nedávno jsem mluvil s člověkem, který jezdí s celkem novým dvoulitrem a nevejde se pod 10 litrů... s Brčkem 2,8 V6 se v praxi nevejdeš pod 12 a mohl bych jmenovat milion dalších příkladů...
Jinak N91 je minimální požadavek, čím lepší benzín naliješ, tím líp to pojede, ŘJ Chrysler se přizpůsobují i vyšším oktanovým číslům: "...by advancing the timing..."
můj diesel je trochu těžší (1815 kg), rachot v něm není, do špičkového komforu zahrnuji i dynamiku, automat nemám. U slabších variant se mi nelíbí slabá bynamika (v četně maximálky) v ruku v ruce s velkou spotřebou, toť vše. Všimni si, že jsem nenapsal nic o nejsilnější variantě. Ta se mi líbí a dokonce o ní přemýšlím (ještě chci počkat na Magnum). Designově se mi líbí bez ohledu na motorizaci.
Když už chceš reagovat, tak si přečti pořádně článek u 3,5V6 spotřeba 15,9/8,2/11,1. Nevím co je Brčko, mám zkušenost s 2,5V6 vectrou a 166 Alfa 2,5V6. Dymanika u obou lepší, spotřeba nižší u vectry cca. stejná u alfy.
Byl jsem v Impexte, dostal jsem prospekty, tam je u 2,7 uvedeno palivo 91, což považuji za výhodu nikoliv naopak, tak pokud máš po ruce nějakou další moudrost?
Brčko je škoda SuperB
Takže ten dýzl co váží 1815 kg, má větší dynamiku a menší spotřebu a ještě je v něm tichoučko jako v luxusní V6 bude mít asi náskok díky technice nebo ceně, jinak si to nedokážu vysvětlit?? Co to je za auto, jestli to není nějak tajné??
Jojo 91 oktanů je výhoda, to bezesporu... jen by ještě někde mohli prodávat např. Natural 85 osvobozený od spotřební daně, to by bylo ještě lepší .)
BTW: no kritizovat nejsilnější variantu (HEMI) by mohl jen blázen. Ten motor je prostě legenda...
mám Allroad
Aha takže náskok díky ceně , můžem pro zajímavost porovnat papírově, přestože to nemá valný význam:
Allroad Quattro 2,5 TDI 180 koní: maximální rychlost 208 km/h, zrychlení 9,5 s s manuálem, cena s automatem (abychom porovnávali porovnatelné, bez automatu se nedá o pohodlí při řízení auta vůbec hovořit): 1 331 000 BEZ DPH (1 584 000 vč. DPH)
Chrysler 300C 3,5 V6 188 kW: maximální rychlost 204 km/h, zrychlení 9,2 s s automatem, cena: 1 349 000 vč. DPH
Maximálka plus minus stejná, zrychlení taky jen o nepatrné tři desetiny lepší ve prospěch US, cena o čtvrt milionu nižší, opět ve prospěch US... A kromě toho trvám na tom, že v ropáku je rachot mnohem větší než v luxusním tichoučkém V6, který se točí zhruba ve stejných otáčkách.
BTW: Repase tiptronicu u Audi: pálka >100 000 Kč, repase chryslerova AutoSticku: 30 000 vč. DPH.
Jediné co jsem chtěl říci, že vzhledem k výkonům slabších motorů (tj. 2,7 a 3,5) nemají nic moc dynamiku. Alo to koneckonců píšeš i ty - 188 Kw(256 hp) proti 132 Kw (180 hp). Nic víc jsem nenapsal, kromě toho, že se líbí a že o něm uvažuji. O čem chceš tak moc diskutivat?
AutoStick bude jen v Hemi, šestiválce mají čtyřstupňový automat. Jinak Allroad je kombi + má lepší prostupnost terénem.
Ale pravda je, že kdo si vybere Allroad místo 300C má míst mozku piliny
to Petr: Proč ten, kdo si koupí Allroad, má místo mozku piliny? No aspoň mi na něj ty piliny vydělaly. Na co se zmohl tvůj mozek?
AutoStick je patentově chráněný název pro všechny automatické převodovky Chrysler s možností manuálního řazení převodů (něco jako Tiptronic u VW). Tento název se tedy vztahuje i na starší čtyřstupňové (řady 42LE) převodovky známé z vozů 300M a novějších verzí Eagle Vision... takže HEMI bude mít pětistupňový Autostick, slabší verze budou mít původní 4q Autostick.
No, člověk, který chce a OPRAVDU potřebuje jezdit terénem, tak si pořídí Ladu Nivu nebo třeba Dodge RAM, určitě ne simulaci typu Audi nebo Porsche Cayenne, jak je dneska bohužel v módě.
Víš, ono stačí, když jezdíš po Praze nebo jedeš na chalupu. To zvednutí o 6 cm je docela příjemné, po dálnici ve spodní poloze to v podstatě nerozpoznáš od běžného vozu. A když jezdíš na hory, tak nejen pohon 4 kol, ale i ten zvednutý podvozek je dost znát a pomůže ti. Nicméně je asi věcí každého, co si pořídí za své peníze. Jen pro zajímavost čím jezdíš ty?
Chrysem, pokud je to stále aktuální.
Nevite nekdo o nejakem prodejci Chrysleru, nejlepe v Praze? Zkousel jsem hledat, ale nic jsem nenasel
www.ameriky.cz
Nejjednodušší je www.chrysler.cz
Daimlerova 2296 / 2, 149 45 Praha 4 - Chodov (mapa) www.chrysler-jeep.cz >>Centrála
Tel.:271 077 119Obchodní odděleníFleet sales: 271 077 323Infolinka:604 297 516Fax:271 077 322E-mail:chrysler.jeep@daimlerchrysler.czServisInfolinka:271 077 525Fax:271 077 508 Prodejna Praha 5 Plzeňská 162, 150 00 Praha 5 - Smíchov (mapa) praha.chrysler-jeep.cz >> Tel.:257 221 561Mobil:603 883 015 603 883 026 Fax:257 221 561E-mail:petr.mikulik@daimlerchrysler.czpetr.lipka@daimlerchrysler.cz
V Navatypu by meli mit 300C v showroomu... Mela by to byt byvala prodejna Toyoty, tusim... Ace2 tu kdysi kdesi popisoval, kde to je...
jo jo je tam, černá 300C.
Co má Navatyp zmiňovaný tady společného s mediálně prosnulým Navatypem, který pořád stavěl domy, ale ty nějak nestojí? BTW. mají skutečně působivý výpis z OR
asi všechno Prodej aut je jedna z jeho divizí.
Mají to v OR. skutečně důvěryhodná společnost
zkus treba AUTO-PRO.CZ
Tomu říkám pěkná kára. Nenašel jsem v článku, že to má i el. štelovatelné pedály, paměti na všechno možné, zkrátka ideální auto. A ta spotřeba taky není hrozná.
Elektricky nastavitelné pedály jsou za příplatek,viz 3 část článku,standartní a příplatková výbava
Hmm, tak to to pro český trh zase oškubali. Jo, v americe, tam se mají.
No tak to je nářez, pětimetrová kára za 1,2 mega Hemi super, ale živit bych to asi nechtěl. Ideální je ten prostřední motor, bohatě by stačil myslím.
jo jo ta cena je dobra...akorat me prkvapuje ta maximalka u tech motor..184km/hod popr. 204 km/hod neni zrovna moc..ne ze by takhle clovek jezdil kazdy den ..ale...
Obávám se že to bude mít co do činění s omezovačem.... všechny americký auta a i japonská třeba Mazda 6 3.0V6 mají omezovače na 205 km/h, eventuálně jiná auta na 185. Můj Cadillac se taky stopne na 185 km/h i když by ten 4.5 V8 chtěl dál.... Zkuste ty maximálky přepočítat na míle, třeba z toho vyjde zajímavější číslo. Každoopádně je jasný, že to není limit ani auta ani motoru...
185 km/h je 115 mph, 125 mph je 201 km/h. Nevím, co s těma omezovačema blbnou. Dokonce i top model Cadillacu, roadster XLR, má omezovač na 155 mph (250 km/h)...
Proč by to tam nedali, když 65/70 mph (nejčastější dálniční limity) překročíš jednou za rok.
Kamoš má Chrysler Neon 2.0 a prý tam má taky omezovač na 185.
Mno jo je to tak. I můj vižín má omezovač na 214 km/h, novější verze pak na 220 km/h a v případě 300M je hodnota tuším 230 km/h.
Každopádně je to jen mírně "omezující" omezovač
jo jeste by stalo za to opravit udaj o zrychleni 0 - 100 ...mate tam asi 390000 s ..coz neni zrovna malo
Opraveno. Excel si častokrát dělá, co chce.
Proto ti, co chtějí, aby si programy nedělaly, co chtějí samy, ale to, co chce uživatel, používají OpenOffice.org
Tehle aut se tu proda hrstka. To snad ani nema cenu delat recenzi...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.