Chrysler 300C 2011: nová generace přistižena, známe i podobu interiéru (spy photos)

Špionážním fotografům se tento týden na lovu dařilo, když zachytili jen lehce maskovaný prototyp Chrysleru 300C. Ten je očividně testován v již plánované produkční podobě - kompletní je nejen exteriér, ale i interiér, který postrádá maskování zcela a o něco níže do něj budeme moci poprvé nahlédnout. Pojďme si ale nejnovější snímky projít pěkně popořádku.

Z nových fotografií je zjevné, že si Chrysler 300C udrží svůj charakter mohutného „gangsterského vozu”, ale jeho line se částečně změní. Minulostí budou tak trochu barokní tvary současné třístovky a karoserie získá ostřeji řezané linie dle současné módy. Přední maska bude o něco nižší, stejně jako celá příď. Tvar předních světlometů zůstává bohužel zahalen černým rouchem, podle dostupných informací by ale měl též ctít hranatější a agresivnější povahu nového 300C. Standardem by se měla stát i LED světla pro denní svícení, ale zrovna na tento prvek bychom si mohli vsadit i bez nejmenší informace, ten má dnes téměř každý nový nebo inovovaný vůz.

Boční linie vozu zůstávají takřka nezměněny, jakkoli pozornější čtenáři si mohou všimnout nových křivek na předních náraznícícho nebo chromovaných krytů zrcátek. Záď je nadále velmi mohutná, zjevné jsou nové koncové svítilny s LED, jiný bude i nárazník a vyústění výfukové soustavy.

Díky velice kvalitním fotografiím můžeme nahlédnout i do vnitřku vozu, který není prakticky vůbec maskován. Ze snímků je zjevné, že interiér bude o třídu dále oproti současnému provedení a překvapivě se bude značně odlišovat od aktuálního ztvárnění vnitřku svého amerického bratříčka, Dodge Charger. Kůží potažená palubní deska působí velmi luxusně už (snad ne jen...) z dálky, zajímavé jsou analogové hodiny a obrovský displej palubního systému. Také přístrojová desky je pozoruhodná - dva proti sobě nakloněné budíky s velkým chromovým rámováním a bílo-modrou grafikou jsou také něčím, co bychom od 300C nečekali.

Volant v dřevěném provedení a multifuknčním ovládáním už překvapí snad jen tloušťkou svého věnce, povšimnout si můžeme ještě hliníkového orámování výdechů klimatizace a ze stejného materiálu ztvárněných částí výplní dveří. Podle našich informací máme počítat s „mraky” LED i uvnitř.

Pod kapotou můžeme očekávat motory 3,6 V6, 5,7 V8 a 6,4 V8 pro vrcholnou verzi SRT8. Ta ovšem nebude v nábidce hned od začátku výroby, ale až v druhé polovině příštího roku jako model 2012 s plnými 500 koňmi pod kapotou. V Evropě se dočkáme i nějaké té slabé, ale úsporné dieselové motorizace.

Chrysler 300C by se měl představit světu koncem letošního roku (tipujeme autosalon v Los Angeles) se současným náběhem do výroby. První zákazníci by si nové „tříkilo” měli odvézt od dealerů začátkem roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Chrysler 300C pro rok 2011 už toho mnoho neskrývá

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků