Chrysler 300C 2008: ve znamení novinek

Oblíbený model Chrysleru, 300C, se dočkal pro příští rok mnoha novinek. Jaké jsou a co všechno se změnilo?

Začněme od designu. Malé změny se odehrály na přední masce a přepracování se dočkaly i koncové svítilny. Nový je rovněž integrovaný „spoiler“ na víku kufru, který našel inspiraci v modelu SRT-8. Třetí brzdové světlo je nyní navíc pro zvýšení bezpečnosti umístěno o kousek výš. K dispozici budou rovněž nové laky karoserie a nový design 17palcových kol z lehkých slitin.

V interiéru se dočkal mírně upraveného vzhledu středový panel a „budíky“ před řidičem. Obklady interiéru se mohou pyšnit kvalitnějšími materiály, sedadla dostaly nové kombinace barev a zákazníci uvnitř mohou najít také osvětlení z LE diod.

Co se týká výbavy, za příplatek bude k dispozici pokročilý audio systém Boston Acoustics s prostorovým zvukem včetně propracovaného navigačního systému. Ani pasažéři na zadních sedadlech nepřijdou zkrátka, zde mohou být před nimi v předních sedadlech umístěny obrazovky pro sledování filmů. Nezapomnělo se ani na bezpečnost, kde se objeví boční i hlavové airbagy na všech krajních sedadlech a možnost příplatku si za aktivní tempomat. Další novinkou je systém monitorující tlak vzduchu v pneumatikách.

Nejsilnější motor HEMI V8 o objemu 5,7 l bude navíc sériově vybaven systémem informujícím řidiče o hospodárnosti provozu a také o úsporném režimu, kdy agregát pracuje na polovinu válců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300C pro modelový rok 2008

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků