Chrysler 300 Luxury Edition: luxus také se šestiválcem

Chrysler rozšiřuje nabídku pro vrcholně vybavený sedan 300. Dosud byl nejvyšší luxus kombinován pouze s verzí 300C Luxury Series osazenou osmiválcovým motorem 5.7 HEMI o výkonu 363 koní. Od roku 2012 si mohou pořídit zájemci novou Luxury Edition dostupnou jak se zmíněným osmiválcem, tak ve verzi se šestiválcem 3.6 Pentastar. Benzinový motor nabízí maximální výkon 292 koní a je standardně spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. Na výběr pro Pentastar i HEMI je pohon dvou nebo všech čtyř kol.

Interiéru vládne prémiová kůže Nappa, přední sedačky jsou elektricky stavitelné ve dvanácti směrech, nechybí vyhřívání, matné dřevo, multimediální systém s dotykovou obrazovkou velikosti 8,4 palce a navigací Garmin, chromové dekory, vyhřívané/chlazené držáky nápojů, ambientní osvětlení a tak dále. Provedení s pohonem dvou kol stojí na dvacetipalcových discích, verze AWD má kola o palec menší. Prodej startuje v únoru. Uvidíme, zda se Evropa dočká také podobně luxusní Lancie.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků