Chrysler 300 C Touring: americká krása

Chrysler si v posledních letech nevedl zrovna nejlépe. Prodeje vozů stagnovaly, zákazníci jakoby ztratili o americké koráby zájem. Přišly změny. Ve vedení stanul německý manažer, čerstvý vítr zavanul také v designérských centrech. Střídání na klíčových postech přineslo ovoce. Chrysler se dostal z nejhoršího, nastoupil cestu konsolidace, hlavně však začal představovat zajímavé modely.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C si odbyl americkou premiéru na autosalonu v New Yorku, ta evropská ho
čeká ve Frankfurtu

Zatím posledním novým Chryslerem byla studie 300 C, kterou poprvé spatřili návštěvníci New Yorské autoshow. Koncept vzbudil velikou pozornost, přičemž se doufalo, že se v nezměněné podobě dočká sériové výroby. Zda se tak stane, či nikoli, si budeme muset ještě chvíli počkat. Čekat už naopak nemusíme na prodlouženou verzi, jinými slovy kombi neboli touring.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Elektronika v interiéru pochází kompletně z dílen německého Mercedesu. -- Legendární
HEMI opět pod kapotou. Samozřejmě náležite upravený

Tu totiž Chrysler představil v těchto dnech a společně se sedanem ji doveze na autosalon do Frankfurtu. Chrysler 300 C Touring vychází samozřejmě ze sedanu, přední část proto ničím nepřekvapí. K vidění je mohutná mřížka chladiče, zajímavě tvarované světlomety, masivní nárazníky. Zadní část vozu upoutá masivním, vysoko posazeným nárazníkem a poměrně malým víkem zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C Touring v celé své americké kráse (?)

Automobilka ve své oficiální tiskové zprávě upozorňuje zejména na dostatečný vnitřní prostor a maximální pohodlí v interiéru. Výrobce se zároveň netají tím, že by s novým kombi velmi rád uspěl na evropském trhu, kde se v E segmentu prodá až 40% „kombíků“. Abychom nezapomněli, pod kapotou studie 300 C Touring (stejně jako sedanu) se ukrývá legendární osmiválec (HEMI) o objemu 5.7 l s výkonem 219 kW/300 k.

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků