Chrysler 300 C Touring: americká krása

Chrysler si v posledních letech nevedl zrovna nejlépe. Prodeje vozů stagnovaly, zákazníci jakoby ztratili o americké koráby zájem. Přišly změny. Ve vedení stanul německý manažer, čerstvý vítr zavanul také v designérských centrech. Střídání na klíčových postech přineslo ovoce. Chrysler se dostal z nejhoršího, nastoupil cestu konsolidace, hlavně však začal představovat zajímavé modely.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C si odbyl americkou premiéru na autosalonu v New Yorku, ta evropská ho
čeká ve Frankfurtu

Zatím posledním novým Chryslerem byla studie 300 C, kterou poprvé spatřili návštěvníci New Yorské autoshow. Koncept vzbudil velikou pozornost, přičemž se doufalo, že se v nezměněné podobě dočká sériové výroby. Zda se tak stane, či nikoli, si budeme muset ještě chvíli počkat. Čekat už naopak nemusíme na prodlouženou verzi, jinými slovy kombi neboli touring.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Elektronika v interiéru pochází kompletně z dílen německého Mercedesu. -- Legendární
HEMI opět pod kapotou. Samozřejmě náležite upravený

Tu totiž Chrysler představil v těchto dnech a společně se sedanem ji doveze na autosalon do Frankfurtu. Chrysler 300 C Touring vychází samozřejmě ze sedanu, přední část proto ničím nepřekvapí. K vidění je mohutná mřížka chladiče, zajímavě tvarované světlomety, masivní nárazníky. Zadní část vozu upoutá masivním, vysoko posazeným nárazníkem a poměrně malým víkem zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C Touring v celé své americké kráse (?)

Automobilka ve své oficiální tiskové zprávě upozorňuje zejména na dostatečný vnitřní prostor a maximální pohodlí v interiéru. Výrobce se zároveň netají tím, že by s novým kombi velmi rád uspěl na evropském trhu, kde se v E segmentu prodá až 40% „kombíků“. Abychom nezapomněli, pod kapotou studie 300 C Touring (stejně jako sedanu) se ukrývá legendární osmiválec (HEMI) o objemu 5.7 l s výkonem 219 kW/300 k.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků