Chrysler 300 C Touring: americká krása

Chrysler si v posledních letech nevedl zrovna nejlépe. Prodeje vozů stagnovaly, zákazníci jakoby ztratili o americké koráby zájem. Přišly změny. Ve vedení stanul německý manažer, čerstvý vítr zavanul také v designérských centrech. Střídání na klíčových postech přineslo ovoce. Chrysler se dostal z nejhoršího, nastoupil cestu konsolidace, hlavně však začal představovat zajímavé modely.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C si odbyl americkou premiéru na autosalonu v New Yorku, ta evropská ho
čeká ve Frankfurtu

Zatím posledním novým Chryslerem byla studie 300 C, kterou poprvé spatřili návštěvníci New Yorské autoshow. Koncept vzbudil velikou pozornost, přičemž se doufalo, že se v nezměněné podobě dočká sériové výroby. Zda se tak stane, či nikoli, si budeme muset ještě chvíli počkat. Čekat už naopak nemusíme na prodlouženou verzi, jinými slovy kombi neboli touring.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Elektronika v interiéru pochází kompletně z dílen německého Mercedesu. -- Legendární
HEMI opět pod kapotou. Samozřejmě náležite upravený

Tu totiž Chrysler představil v těchto dnech a společně se sedanem ji doveze na autosalon do Frankfurtu. Chrysler 300 C Touring vychází samozřejmě ze sedanu, přední část proto ničím nepřekvapí. K vidění je mohutná mřížka chladiče, zajímavě tvarované světlomety, masivní nárazníky. Zadní část vozu upoutá masivním, vysoko posazeným nárazníkem a poměrně malým víkem zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C Touring v celé své americké kráse (?)

Automobilka ve své oficiální tiskové zprávě upozorňuje zejména na dostatečný vnitřní prostor a maximální pohodlí v interiéru. Výrobce se zároveň netají tím, že by s novým kombi velmi rád uspěl na evropském trhu, kde se v E segmentu prodá až 40% „kombíků“. Abychom nezapomněli, pod kapotou studie 300 C Touring (stejně jako sedanu) se ukrývá legendární osmiválec (HEMI) o objemu 5.7 l s výkonem 219 kW/300 k.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků