Chrysler 300 C Touring: americká krása

Chrysler si v posledních letech nevedl zrovna nejlépe. Prodeje vozů stagnovaly, zákazníci jakoby ztratili o americké koráby zájem. Přišly změny. Ve vedení stanul německý manažer, čerstvý vítr zavanul také v designérských centrech. Střídání na klíčových postech přineslo ovoce. Chrysler se dostal z nejhoršího, nastoupil cestu konsolidace, hlavně však začal představovat zajímavé modely.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C si odbyl americkou premiéru na autosalonu v New Yorku, ta evropská ho
čeká ve Frankfurtu

Zatím posledním novým Chryslerem byla studie 300 C, kterou poprvé spatřili návštěvníci New Yorské autoshow. Koncept vzbudil velikou pozornost, přičemž se doufalo, že se v nezměněné podobě dočká sériové výroby. Zda se tak stane, či nikoli, si budeme muset ještě chvíli počkat. Čekat už naopak nemusíme na prodlouženou verzi, jinými slovy kombi neboli touring.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Elektronika v interiéru pochází kompletně z dílen německého Mercedesu. -- Legendární
HEMI opět pod kapotou. Samozřejmě náležite upravený

Tu totiž Chrysler představil v těchto dnech a společně se sedanem ji doveze na autosalon do Frankfurtu. Chrysler 300 C Touring vychází samozřejmě ze sedanu, přední část proto ničím nepřekvapí. K vidění je mohutná mřížka chladiče, zajímavě tvarované světlomety, masivní nárazníky. Zadní část vozu upoutá masivním, vysoko posazeným nárazníkem a poměrně malým víkem zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 300 C Touring v celé své americké kráse (?)

Automobilka ve své oficiální tiskové zprávě upozorňuje zejména na dostatečný vnitřní prostor a maximální pohodlí v interiéru. Výrobce se zároveň netají tím, že by s novým kombi velmi rád uspěl na evropském trhu, kde se v E segmentu prodá až 40% „kombíků“. Abychom nezapomněli, pod kapotou studie 300 C Touring (stejně jako sedanu) se ukrývá legendární osmiválec (HEMI) o objemu 5.7 l s výkonem 219 kW/300 k.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků