Chrysler 300 C: americký koráb v prodeji (ceny v Německu)

V polovině června se v Německu začne prodávat nástupce modelu Chrysler 300M, novinka 300 C. Základním motorem tohoto 5 015 mm dlouhého sedanu je 3.5litrový šestiválec s výkonem 183 kW a točivým momentem 340 Nm. Ve standardu je čtyřstupňový automat s možností sekvenčního řazení, s nímž auto zrychlí na stovku za 9,2 s a má maximálku 204 km/h. Spotřeba činí 11,1 l/100 km.

Druhá verze 300 C pak má pod kapotou osmiválec Hemi s objemem 5.7 l, který nabízí výkon 250 kW a točivý moment 525 Nm. Spotřeba činí 13,4 l, ve spojení s pětistupňovým automatem se na stovku dostane za 6,4 s, maximálka je omezena „německým“ limitem 250 km/h. V nabídce bude i naftový motor, ale až příští rok; půjde pravděpodobně o šestiválcový třílitr od Mercedes-Benzu.

Ve standardní výbavě 300 C najdete vše podstané: navigaci, CD a MP3 přehrávač, klimatizaci, sedačky v kůži a elektrice, xenony, elektrické ovládání oken a střešního okna, ESP, přední airbagy, boční airbagy vpředu i vzadu apod. Cena šestiválce není nijak závratných 38 600 eur (1 254 500 Kč), Hemi pak bude stát 49 950 eur (1 632 375 Kč). Na konci roku se začne prodávat i verze Touring, tedy kombi.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků