Chrysler 200 na výrobní lince v Sterling Heights: pod kůži procesu

Nové video z dílen Chrysleru vám umožní nahlédnout do tajů výrobního procesu nového modelu Chrysler 200.

Chrysler 200 se ve své nejnovější generaci představil teprve před několika dny na detroitském autosalonu. Dnes je opravdu těžké prosadit se, ale „dvoustovce“ se to podařilo hned při startu: jde o první velkosériový osobní automobil v dějinách, jenž bude dodáván standardně s devítistupňovou samočinnou převodovkou. Nyní se můžete v necelé dvě minuty dlouhém videu podívat na to, jak novinka vzniká v přepracovaných prostorách továrny Sterling Heights.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler 200 nevypadá vůbec špatně...
 

Výrobce slibuje zcela novou technologií výroby, jež má být výrazně přesnější a kvalitnější, ale zároveň výroba jednoho vozu bude energeticky o 62 % hospodárnější než dosud. Zvláště některé záběry jsou skutečně působivé a efektní, ovšem je jasné, že jde spíše o umělecké dílo než o dokument. Pokud se budete na snímek dívat dobře, všimnete si, že základní výroba skeletu karoserie probíhá zcela automaticky, přičemž první lidské síly se začnou objevovat až ve fázi první vizuální kontroly předcházející lakování.

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

O pohon nového Chrysleru 200 se ve standardu postará zážehový čtyřválec 2,4 l TigerShark (známý u nás jako Fiat MultiAir) s výkonem 184 koní a točivým momentem 234 Nm, za příplatek pak neméně známý šestiválec 3,6 l Pentastar naladěný na 295 koní a 354 Nm. K dispozici má být také inovativní pohon všech kol.

  
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků