Chrysler 200 na výrobní lince v Sterling Heights: pod kůži procesu

Nové video z dílen Chrysleru vám umožní nahlédnout do tajů výrobního procesu nového modelu Chrysler 200.

Chrysler 200 se ve své nejnovější generaci představil teprve před několika dny na detroitském autosalonu. Dnes je opravdu těžké prosadit se, ale „dvoustovce“ se to podařilo hned při startu: jde o první velkosériový osobní automobil v dějinách, jenž bude dodáván standardně s devítistupňovou samočinnou převodovkou. Nyní se můžete v necelé dvě minuty dlouhém videu podívat na to, jak novinka vzniká v přepracovaných prostorách továrny Sterling Heights.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler 200 nevypadá vůbec špatně...
 

Výrobce slibuje zcela novou technologií výroby, jež má být výrazně přesnější a kvalitnější, ale zároveň výroba jednoho vozu bude energeticky o 62 % hospodárnější než dosud. Zvláště některé záběry jsou skutečně působivé a efektní, ovšem je jasné, že jde spíše o umělecké dílo než o dokument. Pokud se budete na snímek dívat dobře, všimnete si, že základní výroba skeletu karoserie probíhá zcela automaticky, přičemž první lidské síly se začnou objevovat až ve fázi první vizuální kontroly předcházející lakování.

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

O pohon nového Chrysleru 200 se ve standardu postará zážehový čtyřválec 2,4 l TigerShark (známý u nás jako Fiat MultiAir) s výkonem 184 koní a točivým momentem 234 Nm, za příplatek pak neméně známý šestiválec 3,6 l Pentastar naladěný na 295 koní a 354 Nm. K dispozici má být také inovativní pohon všech kol.

  
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků