Chrysler 200 na výrobní lince v Sterling Heights: pod kůži procesu

Nové video z dílen Chrysleru vám umožní nahlédnout do tajů výrobního procesu nového modelu Chrysler 200.

Chrysler 200 se ve své nejnovější generaci představil teprve před několika dny na detroitském autosalonu. Dnes je opravdu těžké prosadit se, ale „dvoustovce“ se to podařilo hned při startu: jde o první velkosériový osobní automobil v dějinách, jenž bude dodáván standardně s devítistupňovou samočinnou převodovkou. Nyní se můžete v necelé dvě minuty dlouhém videu podívat na to, jak novinka vzniká v přepracovaných prostorách továrny Sterling Heights.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Chrysler 200 nevypadá vůbec špatně...
 

Výrobce slibuje zcela novou technologií výroby, jež má být výrazně přesnější a kvalitnější, ale zároveň výroba jednoho vozu bude energeticky o 62 % hospodárnější než dosud. Zvláště některé záběry jsou skutečně působivé a efektní, ovšem je jasné, že jde spíše o umělecké dílo než o dokument. Pokud se budete na snímek dívat dobře, všimnete si, že základní výroba skeletu karoserie probíhá zcela automaticky, přičemž první lidské síly se začnou objevovat až ve fázi první vizuální kontroly předcházející lakování.

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

Chrysler 200 představen, standardně dostane devítistupňový automat

O pohon nového Chrysleru 200 se ve standardu postará zážehový čtyřválec 2,4 l TigerShark (známý u nás jako Fiat MultiAir) s výkonem 184 koní a točivým momentem 234 Nm, za příplatek pak neméně známý šestiválec 3,6 l Pentastar naladěný na 295 koní a 354 Nm. K dispozici má být také inovativní pohon všech kol.

  
 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků