Chrysler 200 Convertible alias Lancia Flavia: teď už oficiálně

Po nedávném úniku fotografií pro vás máme i plné představení nového kabrioletu Chrysleru.

Americký Chrysler nyní oficiálně zveřejnil snímky a omezené penzum informací k otevřené variantě své řady 200. A té se dočkáme také u nás, neboť Sergio Marchionne, šéf mateřského koncernu Fiat, zároveň uvedl, že Chrysler 200 včetně varianty Convertible bude na autosalonu v Ženevě představen jako Lancia Flavia.

Pod tímto jménem, jež se váže k době největší slávy značky Lancia, do reality vstoupí plánované sdílení platforem i celých vozů mezi automobilkami Fiat a Chrysler. Ještě během letošního roku se v Evropě můžeme těšit na velký sedan Lancia Thema na základě nového Chrysleru 300, MPV vycházející z Chrysleru Town & Country i na novou generaci Lancie Ypsilon na bázi Fiatu Panda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ale zpět k modelu Chrysler 200 Convertible. Jde pochopitelně o otevřenou verzi sedanu Chrysler 200 a zároveň o omlazenou variantu dosavadního typu Sebring Convertible s citelně upravenou karoserií, novým interiérem a přepracovaným podvozkem. Poměrně raritním řešením je nabídka dvou typů skládacích střech, kromě běžné látkové lze zvolit také střechu pevnou, dělenou a lakovanou v barvě karoserie. Obě soustavy jsou vybaveny elektrickým skládáním. Za zmínku stojí také pokroková audiosoustava Sírius s hlasovým ovládáním a pevným diskem 30 GB. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Čtyřmístný kabriolet bude vyráběn se zážehovými motory s objemy 2,4 a 3,6 l. Čtyřválec bude naladěn na 175 koní (129 kW) a šestiválec Pentastar V6 na 287 koní (211 kW), obě pohonné jednotky jsou kombinovány výhradně s šestistupňovou automatickou převodovkou. Během adaptace na otevřenou karoserii prošly struktura karoserie a konstrukce podvozku důslednou optimalizací s ohledem na udržení tuhosti skeletu a zachování vysoké míry komfortu a jízdních vlastností. V USA se bude Chrysler 200 Convertible dodávat ve výbavových stupních Touring, Limited a S. O evropských specifikacích vozu v podobě zmiňované Lancie je více dozvíme v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chrysler 200 Convertible
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků