V těchto firmách se úspěch neodpuští.
Dačiodizace nabírá na obrátkách.
Aneb 30 let práce v řiti, protože se vracíme na úroveň Felicie. Rozuměj Felicie dnešní doby, tedy Dacie. Nic pro Dacii. ale problém je, že jestli něco nefunguje, tak jsou to levné německé výrobky. Jinými slovy Škodovky už nebudou ani levné (z koncernových součástek auto s cenou Dacie nepostavíte) ani kvalitní. Výsledkem tak bude v podstatě Dacia za cenu Renaultu (nebo Renault za cenu Golfu a nebo prostě něco mezi tím, protože kvalita klesne dramaticky více než cena). Chtějí údajně navyšovat výrobu, ale já tuším pro českou ekonomiku kolosální průšvih. Každá Škoda je totiž velice dobře nahraditelná analogickým modelem od VW nebo Seatu. Problém velkých koncernů je, že spíše než jako firmy fungují jako státní správa. Takže s krizí na krku klidně zaříznou východoevropskou slepici snášející zlatá vejce (rozuměj nejziskovější mainstreamovou automobilku) a protěží ztrátového západoevropského koncernového miláška Seat.
To jako že by vyrobili ještě něco horšího než O3 fl? To snad ne, vždyť to ma všechny parametry šrotu : švihadla, 2x repro, bez bederni opěry, bez loketni opěry mezi sedadly, divný cukavý a žravý {olej i benzín} motor 1,5 tsi, divný nedotáčivý houpavý podvozek. Hehe, prej vlajková loď, nejprodávanější model. Hnus velebnosti
škoda byla a je více prodělečná jak vw. Ty zlaté vejce ve vniřku jsou zkažený a nesmí se to dozvědět lid, akcionáři to vědí a proto konají nebo ty si myslíš, že majitele můžou figurky z Bolky beztrestně tunelovat?
Vážený pane Petře, už dlouhou dobu sleduji Vaše příspěvky a snažím se pochopit Vás a Vaše myšlenkové pochody. Zatím jsem podle skladby vět přišel pouze na to, že jste asi celkem ehm...hodný chlap z východu naší republiky, někde z oblasti mezi Polskem a Slovenskem (nádherný kraj plný dobrých lidí), který má potřebu se vyjádřit se úplně ke všemu na portálu Autorevue, ale bohužel nedokončuje věty a před odesláním si nepřečte, jakou slátaninu napsal. Zkuste trošku ubrat a užívat si internet i jinak ;-)
Petr r. dělá na autovrakovišti v Třeběticích u Holešova. Je expert na auta, který všechno zná a rozumí všemu, opět perlí.Péťa je také skvělý fotograf a grafik:https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461455... ... ... https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461590... ... ... https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461802... ... ... https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461870... ... ...Fotky jsou stejné jako jeho příspěvky, neumí fotit ani psát a ani myslet, ale z důvodu jeho mentální retardace to nikdy nepochopí. Proto si stále všude v diskusích vede svou.
Tolik samolibosti z fotky jsem naposledy videl u fotky babise.
Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována....jo jo. žížala petr r. předvedla svůj mozkový trust, či spíše mozkový trus.
Plácáš nesmysly a vůbec ani netušíš, o čem plácáš.
u soudruhů se nemluví po pravdě? Ještě napiš, že škoda je lidu a patří VW je žvást.
Zase obracíš někam jinam, ubožáčku? No jo, ty na nic jiného nemáš. Jinak bys věděl, že Škoda je, co do zisku na prodané auto, lepší než VW.Zbytek jsou tvé vycucané pohádky z prstu, klasická tvá zmrdovina.
Dej si nějaký sedativa a nefantazíruj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.