Chris Harris z Top Gearu naboural své Porsche 911 GT3. Střetl se s pick-upem

Opičákovi ani jeho spolujezdci se naštěstí nic nestalo. Zánovní 911 GT3 Touring, kterou si Harris pořídil teprve letos, však moc hezky nedopadla.

Velice nepříjemnou nehodu včera zažil motoristický novinář a současný moderátor Top Gearu Chris Harris. Podle BBC měl Harris poblíž městečka Tintern ve Walesu řídit své vlastní Porsche 911 GT3 Touring, když se střetl s řidičem pick-upu, který se na silnici zrovna otáčel. Svědci nehody tvrdí, že černé Porsche narazilo do strany pick-upu.

Účastníkům nehody se naštěstí nic nestalo. S Harrisem byl prý v autě ještě výkonný ředitel magazínu Top Gear, se kterým britský novinář v tu chvíli připravoval nový materiál pro časopis. Nehoda se tedy neudála během natáčení televizní show.

Výsledky spolehlivosti TÜV: Porsche 911 vítězí v každém věku, Hyundai i20 překvapil

Výsledky spolehlivosti TÜV: Porsche 911 vítězí v každém věku, Hyundai i20 překvapil

Na svém Twitteru Harris zmínil, že není viníkem nehody a policie již vyloučila příliš vysokou rychlost jako příčinu střetu. Na otáčející pick-up totiž přezdívaný „Opičák“ narazil v zatáčce a neměl žádnou šanci vyhnout se mu.

Ačkoliv nehodu Harris okomentoval slovy „Nikdo nebyl zraněn, auta jsou nahraditelná.“, pro novináře musí být incident o to smutnější, neboť si nové Porsche 911 GT3 Touring pořídil teprve letos v únoru a na sociálních sítích jej neustále vychvaloval. Jediná zveřejněná fotka ukazuje, že z nehody auto nevyšlo zrovna pěkně.

Top Gear opět mění složení moderátorů. Přichází hned dvě nové tváře

Top Gear opět mění složení moderátorů. Přichází hned dvě nové tváře

Jen pro připomenutí, nová 26. série pořadu Top Gearu bude mít premiéru na začátku příštího roku, a to ještě s dosavadní trojkou moderátorů Matt LeBlanc, Chris Harris a Rory Reid. Poté již Harrise doplní nováčci Paddy McGuinness a Freddie Flintoff. O změnách ve složení jsme ostatně již informovali.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků